Ik vind het groots van hem als hij het voor de artiesten doet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.
Alsido is nog steeds in geen velden of wegen te bekennen, zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou kunnen en hel lief van Leo, maar blijft in mijn ogen toch een zwaktebod. Met name omdat hij een bloedhekel aan Alsido heeft.
Zo kun je het ook zien. Hijj heeft Waterkokert hoog zitten en terecht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik vind het groots van hem als hij het voor de artiesten doet.
Volgens Chocolade zijn er 14 bans gevallen. Iedereen is verbaasd dat freak er ook een heeft.
En Linke_Loetje blijft zuigen. Tja, die voelt zich nu heel wat. Succes geboekt bij Johan.
OMG, dat is Rebecca XXL.quote:
Loetje en Daisy zijn ook onderling in oorlogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?
Ja, die heeft niemand gekregen Titaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef gomi het volgende:
en oeps ban 15
en tita? nr 16
[/quote
schijtwijf en dat zonder waarschuwing
Als ie m opschroeft bromt ie als een gek hoorde ik netquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lullig voor die bassist dat-ie nauwelijks te horen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |