OMG, dat is Rebecca XXL.quote:

Loetje en Daisy zijn ook onderling in oorlogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kletsen ze nu allemaal braaf in Johans straatje? Met Angela, Daisy en Loetje voorop?

Ja, die heeft niemand gekregen Titaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef gomi het volgende:
en oeps ban 15
en tita? nr 16
[/quote
schijtwijf en dat zonder waarschuwing

Als ie m opschroeft bromt ie als een gek hoorde ik netquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel lullig voor die bassist dat-ie nauwelijks te horen is.

Ach Tita zaterdag moet er weer geboden worden en gaan natuurlijk alle bans er weer vanafquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fijn die suzzy doet haar werk toppie.

Ja, ze heeft een lekker bekkie, er moest alleen niet zoveel onzin uitkomen af en toequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wolter Kroes en Thomas Berge zijn toch wel de grote namen, volgens Kirsten. "Dat is de top, verder kun je niet komen."

Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan niet chatten op m'n werk.. scheelt mij iig weer een Ban!![]()
En als het wel kon zou ik eigenlijk niet meer weten waarvoor...![]()

Hmm..ik kom bijna alleen nog van het balkon af als er eens een Boelshit geplaatst word...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij had vanavond ook niet overleeft Mummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |