okequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Het kwartje is gevallen. Ik zat met LS de supermod in mijn hoofd, niet met dat domme meiden programma.
Squeeze me.
Wélke uitspraak?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
Vanwege de uitspraak van Peter werd Johan helemaal woedend.
Ik heb Peter maar een minuut op de chat van SV gezien en over een cam had hij het zeker niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter zat even op de chat, ik weet niet of hij daar al zei een cam te hebben, dacht het wel. Kreeg daar een ban voor die uitspraak.
Reken maar dat ze alles lezen daar, Fok! en de chat van Peter.
Ik las maar 3 zinnen van Peter en daar zat niet het woordje cam bij, ja zal best kunnen hoor maar gut gut wat een dag was het gisteren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter zat even op de chat, ik weet niet of hij daar al zei een cam te hebben, dacht het wel. Kreeg daar een ban voor die uitspraak.
Reken maar dat ze alles lezen daar, Fok! en de chat van Peter.
Nee want Peter was toen al geband toen Johan VmR deed.quote:
ach Channel, zal vanavond wel een hoogtepunt wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef Chanel5 het volgende:
Bedenk me ineens dat Peter op zijn eigen chat heeft gezegd dat hij voor die woorden een ban kreeg.
Oh ja, die zogenaamde hartinfarctenquote:
Ik heb Jolanda zondag een mailtje gestuurd over die duiven. Dit was haar antwoord:quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
Die duiven in Huissen lopen als gekken rond, volgens mij worden ze gek van de honger.
Ik weet niet of het waar is van die gaten, zie die beesten alleen maar als een gek rondvliegen.quote:Ik heb Johan net gesproken en er zijn inderdaad andere gaten waardoor ze naar buiten kunnen, dat grote gat is dicht gemaakt om niet nog meer nieuwe duiven binnen te krijgen.
Maar morgen avond neem ik een net mee naar SV zodat Dus ik hoop dat het voor nu opgelost is. Als er nog eens iets is weet je mij te vinden.hij ze dinsdag vrij kan laten.
Gisterenavond laat had ie opeens ook weer een appelflauwtequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, die zogenaamde hartinfarcten.
De schuld van de chatters.
Ja dat verhaal van die gaten kende ik, maar je ziet ze nergens en als ze er zijn, zijn ze dus waarschijnlijk te klein voor de duiven om doorheen te vliegen. Met dat net maakt ze dan ook geen haast, en ik moet nog zien wanneer Johan er dan heen gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Jolanda zondag een mailtje gestuurd over die duiven. Dit was haar antwoord:
[..]
Ik weet niet of het waar is van die gaten, zie die beesten alleen maar als een gek rondvliegen.![]()
En nu duik ik mijn bed weer in, buikgriep.
En aders sturen we een mailtje naar de dierenbescherming met een link met beeldenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Jolanda zondag een mailtje gestuurd over die duiven. Dit was haar antwoord:
[..]
Ik weet niet of het waar is van die gaten, zie die beesten alleen maar als een gek rondvliegen.![]()
kruip lekker onder de wol, sterktequote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
hij noemde het zelf een soort van hyperventilatie, denk eerder dat het door dat gore aldibier kwam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Gisterenavond laat had ie opeens ook weer een appelflauwte
je kan ook bellenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
En aders sturen we een mailtje naar de dierenbescherming met een link met beelden
Ik weet het adres van dat pand niet.quote:
ja bij mij was het ook weg, ff fok afgesloten en opnieuw gestart en hoppa hij staat er weer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het adres van dat pand niet.
De COS is weer eens zoek. De enige manier waarop ik er dan in kom is door naar de vorige bladzijde in mijn browser te gaan.
Volgens mij was het wel de reden dat Johan uit zijn plaat ging. Hij las blijkbaar net op het moment mee dat Peter op die chat kwam, las ook nog dat BQ voorstelde om maar helemaal geen vragen meer te gaan stellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Peter maar een minuut op de chat van SV gezien en over een cam had hij het zeker niet.
Oh, dus Peter heeft het wel over zijn cam gehad op de SV chat? Ik las toen net even mee en heb dat helemaal niet gezien. Wat ik zag weet ik niet meer, maar het was onschuldig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel de reden dat Johan uit zijn plaat ging. Hij las blijkbaar net op het moment mee dat Peter op die chat kwam, las ook nog dat BQ voorstelde om maar helemaal geen vragen meer te gaan stellen.
Dat waren in ieder geval twee redenen die hij noemde waarom hij het helemaal gehad had met de chat en met Peter al voordat hij daadwerkelijk voor de camera kroop. Het was duidelijk dat hij al een lijstje gemaakt had wie er af zouden vliegen op basis van wat hij toen meelas want er waren verder geen aanwijsbare redenen voor de bans
Het is Huis Binnenveld aan de Huismanstraat in Huissenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
Ik vroeg daar even op de chat of iemand het adres van dat pand weet i.v.m. de duiven, maar ze gaan doodleuk door over de probleempjes die jackhassel heeft met die Linke_Loetje. Wat een selfkickers.
volgens linke loetje heeft jaqhassel zijn vrouw voor hoer uitgemaakt op de chat, je kan veel over jaq zeggen maar die zal nooit schelden laat staan iemand voor hoer uitmaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:46 schreef Disana het volgende:
Ik vroeg daar even op de chat of iemand het adres van dat pand weet i.v.m. de duiven, maar ze gaan doodleuk door over de probleempjes die jackhassel heeft met die Linke_Loetje. Wat een selfkickers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |