quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef Conflict het volgende:
Vet, je zusje zit aan de drugs!
* Conflict wacht op de pics
van pony bram iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ons een beetje lekker maken steeds, post nou eens pics!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:29 schreef Hetiszover het volgende:
pics van je zusje?
Verder niet gelezen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:29 schreef Hetiszover het volgende:
pics van je zusje?
Verder niet gelezen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:29 schreef purplerose het volgende:
Dat noemt men in de volksmond puberteit
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:28 schreef guapo het volgende:
Zoals jullie allen weten heb ik dus een zus. Ze is wel wat jonger als mij.
Volgens mij is Bram wel een pony en heeft ze gewoon keiharde seks met dat beestje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:37 schreef 54cm het volgende:
Volgens mij is Bram helemaal geen pony en heeft ze gewoon keiharde seks met die kerel!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:37 schreef 54cm het volgende:
Volgens mij is Bram helemaal geen pony en heeft ze gewoon keiharde seks met die kerel!paardjuh
Pics van je zusje die het met de pony doet!quote:jonger als mij
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:29 schreef purplerose het volgende:
Dat noemt men in de volksmond puberteit
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Volgens mij is Bram wel een pony en heeft ze gewoon keiharde seks met dat beestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef error_404 het volgende:
Zo, zit net even de posthistory van de TS te hecken... Die jongen komt een gezellige familie...
O, en TS, ik denk dat een van de redenen is dat je de vibo van je zusje hebt gevonden:')
oja, NSFW pic van TS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Volgens mij is Bram wel een pony en heeft ze gewoon keiharde seks met dat beestje.
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:28 schreef guapo het volgende:
Vroeger deden we veel dingen samen en konden goed met elkaar. We wisten dus precies wat we aan elkaar hadden.![]()
Maar sinds een lange tijd begint ze zich steeds vreemder en afstandelijker te gedragen.
Okay ze heeft in korte tijd een aantal vriendjes gehad en daar zijn de nodige dingen afgespeeld en gebeurd. Ik zal hier verder niet op in gaan nu maar velen weten wel wat zich heeft afgspeeld.![]()
De laatste weken begint ze zich meer en meer donkereder te kleden en heeft nu ook haar haar zwart geverfd wat er dus niet uit ziet vind ik.![]()
Mijn vader en ik proberen haar subtiel hints te geven dat ze zich aan het veranderen is en niet in de goeie zin zeg maar. Hier trekt ze zich weinig van aan.![]()
Ze heeft dus ook een pony, Bram. En Bram daar brengt ze de laatste tijd veel tijd mee door. Het is een verzorgpony op een manage.![]()
Ze is er bijna dagelijks te vinden en ze zegt dat ze goed met Bram kan praten en dat die pony haar begrijpt als ze ergens mee zit. Haar laatste vriendje heeft het laatst uitgemaakt dus praat ze veel tegen die pony.![]()
Ik heb meerdere vrienden die ook al zeggen dat ze wel heel erg aan het veranderen is van een leuke meid naar een emo?![]()
Ik hoop dat het zeg maar een periode is en dat ze hier snel weer uit komt want dit is niks.
Jonge meiden moeten gewoon normaal doen en normaal door het leven gaan.
Hee mop!quote:
Ik praat nog steeds tegen me kattenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:39 schreef Amooma het volgende:
[..]
Dat!
En het is vast een faseheb ik ook gehad
![]()
(Al praatte ik niet tegen ponys)
Zo, zit net even de posthistory van de TS te hecken... Die jongen komt een gezellige familie...
O, en TS, ik denk dat een van de redenen is dat je de vibo van je zusje hebt gevonden:')
oja, NSFW pic van TS:MY EYES!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
oja, NSFW pic van TS:Die afbeeldingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~~111%%^!
die rechter vind ik best welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat meisje links je zusje ts?
Rot toch eens een keer op met die klote zusjes van jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:28 schreef guapo het volgende:
Vroeger deden we veel dingen samen en konden goed met elkaar. We wisten dus precies wat we aan elkaar hadden.![]()
Maar sinds een lange tijd begint ze zich steeds vreemder en afstandelijker te gedragen.
Okay ze heeft in korte tijd een aantal vriendjes gehad en daar zijn de nodige dingen afgespeeld en gebeurd. Ik zal hier verder niet op in gaan nu maar velen weten wel wat zich heeft afgspeeld.![]()
De laatste weken begint ze zich meer en meer donkereder te kleden en heeft nu ook haar haar zwart geverfd wat er dus niet uit ziet vind ik.![]()
Mijn vader en ik proberen haar subtiel hints te geven dat ze zich aan het veranderen is en niet in de goeie zin zeg maar. Hier trekt ze zich weinig van aan.![]()
Ze heeft dus ook een pony, Bram. En Bram daar brengt ze de laatste tijd veel tijd mee door. Het is een verzorgpony op een manage.![]()
Ze is er bijna dagelijks te vinden en ze zegt dat ze goed met Bram kan praten en dat die pony haar begrijpt als ze ergens mee zit. Haar laatste vriendje heeft het laatst uitgemaakt dus praat ze veel tegen die pony.![]()
Ik heb meerdere vrienden die ook al zeggen dat ze wel heel erg aan het veranderen is van een leuke meid naar een emo?![]()
Ik hoop dat het zeg maar een periode is en dat ze hier snel weer uit komt want dit is niks.
Jonge meiden moeten gewoon normaal doen en normaal door het leven gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |