abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 10:56:12 #81
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80035471
Wat een leuk idee Blabla, dat champagneontbijt! Echt heel! (Katertechnisch misschien een brunch van maken )

Onze ringen zijn binnen, die halen we volgende week op, als we in ondertrouw gaan. Enehm, minder dan 2 maanden nog. Mn heksen van vriendinnen hebben allemaal geheime meetings over een vrijgezellenfeest. Leuk en heel erg spannend vind ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_80036017
Hehe leuk is dat he, die geheime meetings

Owja, brunch is mischien beter
pi_80037624
Wij hebben ook voor iedereen bedankjes gedaan, maar we hadden ook niet enorm veel gasten. Bij de Wibra heel goedkoop 4-vaks theekistjes gekocht, gevuld met onze favo smaakjes thee, een vierkante sticker erop met het logo van onze kaartjes en een lief tekstje, van de hobbywinkel een mooi lint gekocht om eromheen te doen.... Denk dat het 2 euro pp gekost heeft, maar het werd zó lief ontvangen, iedereen heeft het bewaard dus het was zeker de moeite.
I had a signature once. It was awful.
pi_80038111
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij hebben ook voor iedereen bedankjes gedaan, maar we hadden ook niet enorm veel gasten. Bij de Wibra heel goedkoop 4-vaks theekistjes gekocht, gevuld met onze favo smaakjes thee, een vierkante sticker erop met het logo van onze kaartjes en een lief tekstje, van de hobbywinkel een mooi lint gekocht om eromheen te doen.... Denk dat het 2 euro pp gekost heeft, maar het werd zó lief ontvangen, iedereen heeft het bewaard dus het was zeker de moeite.
Dat is nou echt iets leuks en nuttigs!!
  woensdag 7 april 2010 @ 13:59:16 #85
151515 verita
Happy days
pi_80042055
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Erg leuk bedacht

Ik heb nog twee linkjes voor in de OP:

http://www.gianinar.com/index.htm
[voor bruidsjurken op maat gemaakt op basis van zelf opgegeven maten, ideaal voor mensen zoals ik (heb drie verschillende kledingmaten voor borst, taille en heup ) - goede kwaliteit, netjes gemaakt en goedkoop, ze verkopen ook via Ebay]

http://www.sietsemaproductions.nl/bruiloft.html
[video/dvd reportage, maar dan écht professioneel en toch betaalbaar]

Met beide heb ik goede ervaringen.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  woensdag 7 april 2010 @ 14:25:37 #86
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80042988
@aurum het is een soort van powerpoint verwerkt in een filmpje.. er staan foto's van ons op en natuurlijk waar en wanneer we trouwen en het feest geven en een cadeau tip, en op de achtergrond hoor je onze openingsdans

wij hebben nog geen bedankjes, ben er ook nog niet overuit. Zowiezo wil we naar het trouwen een bedankkaartje met foto versturen.

@zoeperzazke wat een leuk idee.. en simpel maar toch orgineel
Be happy with the little things in life
pi_80047095
Wij doen ook bedankjes voor iedereen, maar we hebben dan ook maar ongeveer 50 gasten.
Eigenlijk had ik gedacht noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit bedankjes te zullen geven mocht ik ooit nog eens trouwen, want de meeste bedankjes vind ik maar niks. Tot ik tegen ons bedankje aan liep. Het is een lampje op baterijen, gemaakt van gerecycled materiaal. Als het allemaal gaat lukken dan wordt ons diner een 'bushdiner' en het lijkt me dan zo'n leuk gezicht als er op elk bordje zo'n lampje staat te branden. En daarmee hebben we dus ook meteen een bedankje voor iedereen.
Voor getuigen en ouders en iedereen die een bijdrage levert wil ik nog iets speciaals verzinnen, maar ik weet nog niet zo goed wat. laatst kregen we zelf bij een bruiloft een canvas picknicktas met inhoud. Vond ik wel érg leuk, maar twijfel er een beetje over om hetzelfde te doen, een aantal gasten zullen hetzelfde zijn, en eigenlijk wil ik dus iets anders verzinnen.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_80050569
Gefeliciteerd nog gothic-blackie!
En veel plezier morgen RvLaak!

Woah ze maken het hier wel heel erg spannend! Heb net mijn jasje opnieuw gepast in de hoop dat hij nu goed zou zijn maar hij moet toch nog wat meer ingenomen worden. Ik hoop maar dat hij op tijd klaar is.

Verder is alles rond en geregeld. Gesprek met de BABS was leuk! Ben blij dat we deze man gekozen hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:05:09 #89
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_80056432
Wij hebben best wat betaald voor de bloemen in totaal, maar daarentegen hadden we geen kosten voor de auto .Die was van 1 van de bruidsgasten. Dus we hebben een mooi boeket voor op de auto laten maken.

En ik wilde geen rozenboeket dus andere bloemen, en deels hangend.
Voor vakwerk betaal je maar alles heeft het onwijs goed en mooi gedaan. En het maakte mij niet uit dat ik iets van 350 euro kwijt was voor bloemen.

Ik heb mn hele bruiloft voor 9000 euro gedaan in totaal, dus vond ik best meevallen (inclusief ondertrouw, trouwen, auto, bloemen, kleding 2 personen, spetterend feest met 100 mensen alles erop en eraan) dus dat is niet verkeerd. Op ene post bezuinigd (had jurk van 300 euro) maar dus wel weer wat meer voor bloemen......

en het is iedereens eigen keuze. Want als je zelf crea bent met bloemen moet je zeker zelf een boeket maken. Maar ik ben dat niet, dus daarom een goede bloemist het laten doen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 7 april 2010 @ 20:07:33 #90
151515 verita
Happy days
pi_80056563
RvanLaak, veel plezier morgen!!!
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: