abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80062522
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:32 schreef Kekaa het volgende:
Wij hadden het idee ik een boeket en vriendlief een corsage. Voor de rest van de mensen iets anders,.. geen bloemen.
Maar nu hoor ik net dat mn schoonmoeder dat niet vind kunnen.... De ouders moeten volgens haar ook corsages. Wel een kans dat zij dan de kosten op zich neemt, dat scheelt dan alweer.
Wij doen ook alleen bloemen voor mij en een corsage voor . Van tevoren wat voorwerk gedaan om uit te zoeken wat voor boeketje we eigenlijk wilden en uiteindelijk wordt het nu helemaal zoals wij in gedachten hadden en zijn we toch voor zo'n 40 euro klaar.

Je (schoon)ouders moeten niet miepen. Het is jullie feestje.

Mijn schoonvader is ook zo'n bemoeial. Hij had graag een groot feest gewild. Zij hebben aangeboden het feest e.d. te betalen dus hij dacht dat hij dan ook wel inspraak mocht hebben in wie er zou komen ondanks dat wij het zelf klein willen houden. Hij wilde o.a. een aantal van zijn oud-collega's en een aantal van hun buren uitnodigen. Hij had ook de perfecte locatie: de lokale feestzaal annex vreetschuur. Ja daaag!

Pas toen we hebben gemeld dat we besloten hadden het aanbod af te slaan en zonder feest te trouwen omdat wij het zo willen doen als het bij ons past en dat we dan liever trouwen zonder mensen erbij, bond hij in. We hebben nu nog geen derde van het budget uitgegeven dat hij in gedachten had maar we hebben we de perfecte locatie en alleen mensen die voor ons belangrijk zijn op de lijst. Geen moetjes qua ooms, tantes of buren en al helemaal niet zijn oud-collega's.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80071708
Veel plezier RvLaak!
Ja doei.
pi_80071867
Fijne dag RvLaak!!

Hier zijn de proefkaarten binnen. Vanmiddag eens bekijken en kiezen.
pi_80072689
onze kaartjes zijn overigens echt heel leuk ontvangen iedereen die heeft gereageerd, zei zo van 'wow, dat jullie 't hebben kunnen vinden! wat leuk! wat passend!'

en we hebben de eerste extra aanmelding al van iemand die zei: ja, we komen met zoveel man! dat was er 1 meer dan dat we eigenlijk op de gastenlijst hadden staan... *zucht* als het bij deze ene blijft, ok, maar het moet niet bij iedereen zo gaan...
Ja doei.
  donderdag 8 april 2010 @ 09:58:04 #95
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_80073724
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:12 schreef motorbloempje het volgende:

en we hebben de eerste extra aanmelding al van iemand die zei: ja, we komen met zoveel man! dat was er 1 meer dan dat we eigenlijk op de gastenlijst hadden staan... *zucht* als het bij deze ene blijft, ok, maar het moet niet bij iedereen zo gaan...
Niet de daggasten, hoop ik?
Wij hebben hier en daar nog wat mensen uitgenodigd, bekenden vooral die het leuk vonden om te komen. Ik ga ondertussen uit van een man of 140... En dan komt niet eens iedereen
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 april 2010 @ 10:01:17 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80073805
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
@aurum het is een soort van powerpoint verwerkt in een filmpje.. er staan foto's van ons op en natuurlijk waar en wanneer we trouwen en het feest geven en een cadeau tip, en op de achtergrond hoor je onze openingsdans

wij hebben nog geen bedankjes, ben er ook nog niet overuit. Zowiezo wil we naar het trouwen een bedankkaartje met foto versturen.

@zoeperzazke wat een leuk idee.. en simpel maar toch orgineel
Super leuke kaart!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80073887
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef error_404 het volgende:

[..]

Niet de daggasten, hoop ik?
Wij hebben hier en daar nog wat mensen uitgenodigd, bekenden vooral die het leuk vonden om te komen. Ik ga ondertussen uit van een man of 140... En dan komt niet eens iedereen
wel 1 extra daggast ja, aanhang van een familielid dat nog niet echt lang bij de familie zit en die ik pas 1 keer half gezien heb maargoed, als ze bij de familie blijft.. dan is 't wel leuk !

we hebben dan dus 57 daggasten en daar komen nog 30 feestgasten bij

die 57 zijn vooral familie en getuigen en een paar hele goede vrienden
Ja doei.
pi_80074417
Als in: nicht Truus neemt haar vriendje van drie weken mee?
pi_80074498
Wij hebben heel duidelijk gesteld dat vriendjes die wij niet kennen of die nog niet zo lang in de familie zijn niet welkom zijn.
Alleen mijn nichtje mag haar vriend meenemen waarmee ze al een aantal maanden heeft en die daarvoor ook al min of meer bij de familie hoorde. Haar zus mag haar drugsgebruikende, bij haar inwonende, voor ons totaal onbekende, ongure vriendje lekker thuis laten.
pi_80075671
@ Droomvrouwtje: Klinkt als een leuke kaart! Origineel ook

@RvLaak: Hopelijk schijnt bij jullie wel de zon vandaag

Bij ons moeten de kaarten nog de deur uit, als alles goed gaat dan krijgen we vandaag de proefdruk binnen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_80077116
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben heel duidelijk gesteld dat vriendjes die wij niet kennen of die nog niet zo lang in de familie zijn niet welkom zijn.
Alleen mijn nichtje mag haar vriend meenemen waarmee ze al een aantal maanden heeft en die daarvoor ook al min of meer bij de familie hoorde. Haar zus mag haar drugsgebruikende, bij haar inwonende, voor ons totaal onbekende, ongure vriendje lekker thuis laten.
Hebben wij eigenlijk nog niet echt een duidelijke regel over.
Er is net wel een stelletje uit elkaar: Wat doen we daarmee? Vriendlief zegt dat ze zich gewoon maar als volwassenen moeten gedragen. Ben ik het wel mee eens. Allebei nog steeds uitgenodigd dus, want beide behoren ze tot de vriendengroep.

Mn zusje heeft nu nog geen vriendje, maar mocht die er tussen nu en twee maanden zijn dan mag ie van mij wel aanwezig zijn. Als hun dat natuurlijk ook willen.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:33:37 #102
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_80081058
Bij ons juist het issue of kleine kinderen wel of niet meemogen..
En alle kleine neefjes en nichtjes....

Bij haar andere (gereformeerde) kant van de familie hebben we de stelregel of ze zouden weten hoe ik heet wat bepaald of ze op de receptie of het feest komen....
We komen tot 2 van de 8
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_80081386
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:33 schreef avotar het volgende:
Bij ons juist het issue of kleine kinderen wel of niet meemogen..
En alle kleine neefjes en nichtjes....

Bij haar andere (gereformeerde) kant van de familie hebben we de stelregel of ze zouden weten hoe ik heet wat bepaald of ze op de receptie of het feest komen....
We komen tot 2 van de 8
hahahaha, goede regel!!

Kleine kinderen is wel lastig ja.. we hebben er 1 van 2 en 1 van 3 bij de daggasten... maar die blijven natuurlijk het hele feest, dus dat moet nog wel geregeld worden.
Net zoals met mijn opa en zijn oma.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:42:58 #104
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80081408
Ik vind dat ook lastig hoor. Bij ons komen van goede vrienden de kinderen mee, bij mensen die iets verder van ons af staan hebben we de kaart aan de voornamen van de ouders geadresseerd. Tijdens de barbeque zou ik het geen enkel probleem vinden, maar later op de avond zie ik er geen plezier in voor de kinderen.
En ineens hoor ik over allerlei oude vriendinnen enzo die naar het gemeentehuis komen. Hartstikke leuk maar past dat wel?!?

Maar ik heb besloten dat ik me er niet meer druk over ga maken. Ik ben lekker toch de mooiste. Muhahaha. Ze doen maar!
Enuhm Avotar, hoeveel nachtjes nog?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 8 april 2010 @ 14:13:43 #105
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_80082592
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Lishe het volgende:
Ik vind dat ook lastig hoor. Bij ons komen van goede vrienden de kinderen mee, bij mensen die iets verder van ons af staan hebben we de kaart aan de voornamen van de ouders geadresseerd. Tijdens de barbeque zou ik het geen enkel probleem vinden, maar later op de avond zie ik er geen plezier in voor de kinderen.
En ineens hoor ik over allerlei oude vriendinnen enzo die naar het gemeentehuis komen. Hartstikke leuk maar past dat wel?!?

Maar ik heb besloten dat ik me er niet meer druk over ga maken. Ik ben lekker toch de mooiste. Muhahaha. Ze doen maar!
Enuhm Avotar, hoeveel nachtjes nog?

57

Gisteren de uitnodigingen opgehaald bij de drukker

En wij hebben een echte cermonie-meesteres.... die regelt maar wie waar gaat zitten... daggasten hebben allemaal een plek toegewezen gekregen.. in onze planning)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_80082714
Wij hebben twee kleine kinderen onder de gasten, beide onder de 2. Het restaurant heeft een ruimte waar die kleintjes kunnen slapen in de middag als de ouders zelf een campingbedje en babyfoon meenemen en verder regelen we er eigenlijk niets voor. Ze horen er nu eenmaal bij.
Het enige lastige moment is in het gemeentehuis. Vader en moeder zijn getuigen dus die kleine zal dan wel bij hun zitten. Ze kent beide families niet dus bij een ander neerzetten kon wel eens meer gedoe opleveren dan haar gewoon aan de tafel erbij te laten zitten.
  donderdag 8 april 2010 @ 15:04:59 #107
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80084606
Hiiiii! 57!

Wij hebben een juf van het kinderdagverblijf gevraagd als oppas. Zij komt de hele dag en blijft ook slapen. Dan hoeft niemand iets te missen en kunnen de kinderen lekker doen wat ze leuk vinden. Als ze moe zijn kunnen ze naar bed en kunnen wij nog even door feesten. Ze is gewoon aanwezig en we zien we hoe het loopt.
  donderdag 8 april 2010 @ 17:01:03 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80089372
oeh ik heb bijna een hele pagina gemist jullie gaan hard dit keer..
Hier niet zoveel kleine kinderen 5 in totaal allemaal onder de 2.5 maar ze zijn overdag alleen aanwezig en s'avonds voor het feest zijn ze allemaal naar de een oppas. Als ze er wel bij zijn vind ik het ook niet erg. Ze horen er namelijk bij.

En vriendjes/vriendinnetjes dat komt niet voor. We hadden van te voren al afgesproken dat als het neefje van Teamlead een meisje had dat ze mee mocht als ze dit wil. Dus ik ben eens benieuwd, hij is namelijk voor het eerst echt heftig verliefd hij wilde haar al voorstellen bij Opa en Oma (mijn schoonouders) heeft hij met de vorige meiden niet gedaan, dus is best serieus
Stelletjes die uitelkaar zijn hebben we gelukkig geen last van, zou dat echt een moeilijk vinden.

Ik ben gisteren mijn bruidsjurk gaan passen, ze moest veel innemen in de taille dus ik moet aan de einde van de maand nog een keer terug om te kijken of ze genoeg heeft in genomen. Schoenen voor eronder zijn er ook. Heb geen nieuwe schoenen hoeven te kopen. Had mooie lichtbruine schoenen liggen die zo goed als nieuw zijn (een enkele keer opgelopen) en ze staan er zo mooi onder, ik ben helemaal verliefd

@lishe wanneer volgende week ga je in ondertrouw en ringen halen??
Be happy with the little things in life
pi_80089851
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:04 schreef Lishe het volgende:
Hiiiii! 57!

Wij hebben een juf van het kinderdagverblijf gevraagd als oppas. Zij komt de hele dag en blijft ook slapen. Dan hoeft niemand iets te missen en kunnen de kinderen lekker doen wat ze leuk vinden. Als ze moe zijn kunnen ze naar bed en kunnen wij nog even door feesten. Ze is gewoon aanwezig en we zien we hoe het loopt.
Ah, zo gek is dat dus niet! Mijn kerel had dat ook bedacht
Wat betaal je haar er voor? En doe je het met medeweten van het kdv of neemt ze gewoon een vrije dag op en verdient ze iets bij?
  donderdag 8 april 2010 @ 19:53:32 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80095890
Droomvrouwtje, vrijdag, de 16e!
En leuk jurk passen!

Raissa, wij hadden 100 euro in gedachten, en dan bleef ze ook slapen. Het is de juf van Lena en ze zijn dol op elkaar. Toen we haar vroegen vond ze het geweldig en een eer en wou ze er absoluut geen vergoeding voor. We vergoeden nu een volle tank. (En ik haal ook nog een irischeque als dankjewel.) KDV vind het alleen maar superleuk! (Gelukkig!)
  donderdag 8 april 2010 @ 20:37:46 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_80097944
oeh leuk.. ondertrouw stelt niks voor, maar ik vond het toch wel een speciaal moment. Het werd toen ineens heel erg echt.. Dat hebben jullie leuk geregeld me de juf. Wel super dat ze het zelfs voor niks wou doen. Leuk dat jullie haar dan toch een tank doen en een cadeaubon als dankjewel.. is altijd leuk om te krijgen en te geven
Be happy with the little things in life
pi_80111676
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Lishe het volgende:
Droomvrouwtje, vrijdag, de 16e!
En leuk jurk passen!

Raissa, wij hadden 100 euro in gedachten, en dan bleef ze ook slapen. Het is de juf van Lena en ze zijn dol op elkaar. Toen we haar vroegen vond ze het geweldig en een eer en wou ze er absoluut geen vergoeding voor. We vergoeden nu een volle tank. (En ik haal ook nog een irischeque als dankjewel.) KDV vind het alleen maar superleuk! (Gelukkig!)
Goed geregeld! Leuk! Zal wel een rustig gevoel geven op de dag zelf ook..!
pi_80183519
Nog 1 nachtje!

had gisteren zijn vrijgezellenfeestje en hij was echt verrast. Zelfs alle smoesjes er omheen zijn hem niet opgevallen dus het kwartje viel pas toen hij met een van zijn vrienden op vijf meter van het restaurant was en ineens al zijn vrienden zag staan. Nu maar even een vitaminemaskertje op zijn wallen gooien.

In de categorie ik ben niet zenuwachtig maar volgens mij vergeet ik wel iets: wat zat/zit er in jouw noodtasje?
Extra panty, nagelreparatiesetje, nagellak, zakdoekjes, anti-glimpoeder, blush, mascara en lippenstift, haarschuifjes, ...?
pi_80185865
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Nog 1 nachtje!

had gisteren zijn vrijgezellenfeestje en hij was echt verrast. Zelfs alle smoesjes er omheen zijn hem niet opgevallen dus het kwartje viel pas toen hij met een van zijn vrienden op vijf meter van het restaurant was en ineens al zijn vrienden zag staan. Nu maar even een vitaminemaskertje op zijn wallen gooien.

In de categorie ik ben niet zenuwachtig maar volgens mij vergeet ik wel iets: wat zat/zit er in jouw noodtasje?
Extra panty, nagelreparatiesetje, nagellak, zakdoekjes, anti-glimpoeder, blush, mascara en lippenstift, haarschuifjes, ...?
pleisters, paracetamol, naald en draad (voor noodreparaties pak en jurk) en nagellak ook een blanke nagellak meenemen om een eventuele kleine ladder tegen te houden
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 11 april 2010 @ 15:20:08 #115
151515 verita
Happy days
pi_80187069
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:48 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

pleisters, paracetamol, naald en draad (voor noodreparaties pak en jurk) en nagellak ook een blanke nagellak meenemen om een eventuele kleine ladder tegen te houden
Dat dus, en in mijne had ik ook nog::
(kleine) veiligheidspeldjes, maandverband, alcohol-doekjes, capsules Norit, bril (ik droeg lenzen die dag), deo en verstuiver parfum

Heel veel plezier gewenst, MinderMutsig, morgen ben je de bruid
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_80188306
Een noodtasje, daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht.

Wel afgelopen week de bruidssuite gereserveerd .

Veel plezier morgen MinderMutsig!!
pi_80191669
Goede tips! Bedankt.
  zondag 11 april 2010 @ 17:12:47 #118
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_80191757
dat het morgen een hele mooie dag mag worden voor jullie
pi_80193712
Wij zijn inmiddels al even getrouwd, maar wij hadden ook wat moeite met de indeling van de dag qua gasten
we hebben het klein gehouden en daarom alleen als daggasten ouders, broers en zussen en goede vrienden.
Tijdens de receptie van ander half uur waren er 150 man Daarna zijn wij aan tafel gegaan en zijn sommige van de daggasten ook naar huis gegaan, omdat we alleen met familie wilden zijn.

eigenlijk kon iedereen zich wel vinden in onze keuze

Mindermutsig, have fun
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_80194343
Hoop dat jullie een hele mooie dag hebben Mindermutsig!

En een noodtasje..zie je, ik ga vast een hoop dingen vergeten

Ow en we hebben alsnog een aparte fotolocatie gevonden in de stijl die we als eerste in gedachte hadden. Een oude steenkolen fabriek in belgie Is wel een dik half uur rijden, maar het is wel een mooi gebouw, met erg mooie lichtinval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')