Ja ja... Jullie krijgen alle info en plaatjes etcquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk! Laat je het resultaat zien? Ben wel benieuwd eigenlijk
Ahaha, ben niet de enige dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet trouwen, maar vind het altijd zo leuk om te lezen! Dus een tvp voor hier!
Goeie, ik had nog helemaal niet naar foto's gekeken; kom ik er nu achter dat BE en stinkie letterlijk bij mij om de hoek zijn getrouwd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb alle linkjes naar foto's met kruisjes uit de wiki gehaald nu.
Nee ik heb altijd iets met bruiloften gehad, heb die van mij ook al helemaal uitgestippeld in mijn hoofdquote:
Wat gek, bij mij haalt dat het zelfvertrouwen juist weg. Ze zaten allemaal achter mijn vrouw aan...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef gothic-blackie het volgende:
maar echt: wie nog niet getrouwd is: ik kan het iedereen aanradengeeft je zoveel zelfvertrouwen als iedereen tegen je zegt: wat zie je er mooi uit!
Ja, maar jij neemt haar mee naar huisquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef snabbi het volgende:
Wat gek, bij mij haalt dat het zelfvertrouwen juist weg. Ze zaten allemaal achter mijn vrouw aan...
Dromquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ja, maar jij neemt haar mee naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |