quote:
Op maandag 26 april 2010 10:08 schreef Sanne het volgende:Wij gingen er dus van uit dat ondertrouw helemaal niets voorstelde, maakte die ambtenaar er een heel gebeuren van. "Nee hoor, u bent minimaal 3 kwartier met ons bezig, wij hebben hier toch niets te doen." "Heeft u de camera? Dit is een foto momentje".
Het was erg leuk gewoon. En niet aan de balie maar in een apart kamertje. Stopera heeft nog nooit zo vriendelijk gevoeld.
Wat leuk dat ze er toch wat van maakten.
Bij ons in Middelburg ging het net zo. De ambtenaar was ook heel eerlijk dat het eigenlijk niet zo heel veel voorstelde, maar ze kwam zo blij en enthousiast over alles over dat het vanzelf toch wat "specialer" werd.
Maar dat vind ik van het hele trouwen toch wel leuk, het is erg veel werk om alles georganiseerd te krijgen, maar het is heel dankbaar en iedereen is zo ontzettend blij voor je.
Wij zijn inmiddels met nog iets meer dan 5 weken te gaan dan toch eindelijk zo goed als klaar.
- bruid jurk / kapsel / make-up check
- pak bruidegom bijna check
- ringen check
- auto / corsages / boeket check
- fotograaf check
- locaties check
- speciale gegraveerde champagne glazen voor toast en aandenken voor de daggasten check
- DJ check
- uitnodigingen verstuurd check (afmelding van die ene oom die je er niet bij wil hebben, maar het niet kan maken om hem niet uit te nodigen: priceless)
Eindelijk zijn we het eens over een smaak voor de bruidstaart en ik heb volgens mij nog maar een paar dingen te doen:
- schoenen en een stropdas regelen.
- leuke bedank kaartjes soepen voor aan de bedankjes
- kerk-lithurgie opstellen en nog een keer doorspreken
- alles en iedereen nog een keer nabellen of alles echt wel goed komt.
- locatie informeren dat we heel blij zijn dat ze een manier gevonden hebben om de hele diner-party aan 1 lange tafel te kijrgen, maar dat er toch nog 2 mensen bijkomen.
En we zitten nog te dubben wat we de ceromonie-meesters moeten geven als bedankje. Wat doen jullie?
ps leuke haartjes, datum-genote
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"