Als medegrafisch ontwerper vind ik de binnenkant prachtig. Daar komt het mooi uit. Ik ben niet zo kapot van de voorkant, ik vind het te rommelig, een beetje een warboel. Dit komt omdat wit niet goed uitkomt boven een bonte achtergrond, en andersom werkt het weer wel. Maar het idee is wel heel erg leuk, alleen zou ik het dan denk andersom doen, de voorkant is toch je eye-catcher.
Ook zou ik de tekst aan de binnenkant in onderkast zetten. Staat wat minder schreeuwerig.
MAAR: Dat is maar 1 mening. Ik heb ook mijn eigen kaart ontworpen en ik vond 'm goed gelukt, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat ook vindt. Het gaat er uiteindelijk om dat jij er helemaal tevreden mee bent.
Ik vond het heel erg moeilijk om m'n eigen kaart te moeten ontwerpen, om er aan te beginnen, maar toen ik uiteindelijk bezig was lukte het verbazingwekkend in 1 keer. Ik tevreden, man tevreden, helemaal goed

Uiteindelijk zijn de trouwboekjes voor in de kerk en de bedankjes (chocoladerepen met eigengemaakt omhulsel) allemaal in die stijl gemaakt.