abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80472273
Ook maar eens meelezen. Wij gaan op 28 mei trouwen
pi_80473326
Mooie datum
pi_80474110
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie datum
Ik zie het ja Hebben jullie alles al geregeld?
pi_80475028
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
98 euro voor 70 kaartjes en enveloppen! en alleen maar leuke reacties
Hmm... dan worden die van ons toch iets duurder... heb nu een offerte liggen voor 160 euro ex btw... ook voor 70 kaartjes.
pi_80475140
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik zie het ja Hebben jullie alles al geregeld?
ja wij hebben alles al geregeld vriend moet alleen nog zijn pak gaan afpassen.
Voor de rest alleen nog puntjes op de i..laatste afspraak met de fotograaf en Dj, maar that's it

En jullie?
pi_80477081
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ja wij hebben alles al geregeld vriend moet alleen nog zijn pak gaan afpassen.
Voor de rest alleen nog puntjes op de i..laatste afspraak met de fotograaf en Dj, maar that's it

En jullie?
Ik geloof het wel. Mijn vriendin gaat haar jurk nog een keer passen, ik moet mijn pak nog een keer passen en we moeten nog een praatje maken met de ambtenaar. Volgens mij hebben we dan alles wel gehad.
pi_80477110
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:38 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hmm... dan worden die van ons toch iets duurder... heb nu een offerte liggen voor 160 euro ex btw... ook voor 70 kaartjes.
ik heb 'm zelf met photoshop in elkaar gedraaid en laten afdrukken door een Multicopy
simpelheid is ons ding
Ja doei.
pi_80477279
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb 'm zelf met photoshop in elkaar gedraaid en laten afdrukken door een Multicopy
simpelheid is ons ding
Aha... ik ben ook met MultiCopy bezig... maar we laten onze kaart wel door een vriendin maken die daar werkt... Op die manier is het wel iets goedkoper dan normaal. Door glans, papiersoort, kleur op de voorkant en in de binnenkant etc... wordt het allemaal iets duurder. Vorige offerte was geloof ik 90 euro, maar nog zonder kleur en inlegvel.
pi_80477397
ff kijken, wij hadden ook kleur op voorkant, kleur binnen, tekst binnen.. inlegvel deden we niet, gewoon 2 verschillende soorten kaarten gemaakt
Ja doei.
  maandag 19 april 2010 @ 14:39:49 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_80481818
Wat een prijsverschillen!
Wij hebben onze kaart ook zelfgemaakt en 2x50 stuks af laten drukken bij Drukwerkdeal. We zijn er hartstikke tevreden over.

Onze ringen zijn prachtig geworden. gewoon heel simpel maar we vinden ze allebei heel erg mooi.
Gisteren voor de laatste keer bij de locatie geweest. Ik ben er nog steeds laaiend enthousiast over. We konden niet kiezen tussen afkopen of per glas betalen. Nu hebben we de drank met een afkoopbedrag van 19.50 pp. Mochten we daaronder komen als ze per glas rekenen, betalen we het goedkoopst. Mocht het duurder zijn betalen we het afkopen.

En ze denken gewoon aan alles! Op donderdag ga ik de zaal aankleden. er kwam niemand op mn vingers kijken en ik moest maar laten weten of ik wat nodig had. "sochtends zorgt mn wederhelft met personeel van daar voor de ballonnen ("Want dat kon echt niet, een dag vantevoren, dadelijk gaan ze hangen.' )

En nu gewoon wat kleine rommeldingen nog. Een keer langs de bloemist voor bloemen op tafel, met tule wat knutselen voor aan de auto's en bedankjes maken. (Toch wel.) En dan is het gewoon zover.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')