Wat een prijsverschillen!
Wij hebben onze kaart ook zelfgemaakt en 2x50 stuks af laten drukken bij Drukwerkdeal. We zijn er hartstikke tevreden over.
Onze ringen zijn prachtig geworden. gewoon heel simpel maar we vinden ze allebei heel erg mooi.
Gisteren voor de laatste keer bij de locatie geweest. Ik ben er nog steeds laaiend enthousiast over. We konden niet kiezen tussen afkopen of per glas betalen. Nu hebben we de drank met een afkoopbedrag van 19.50 pp. Mochten we daaronder komen als ze per glas rekenen, betalen we het goedkoopst. Mocht het duurder zijn betalen we het afkopen.

En ze denken gewoon aan alles! Op donderdag ga ik de zaal aankleden. er kwam niemand op mn vingers kijken en ik moest maar laten weten of ik wat nodig had. "sochtends zorgt mn wederhelft met personeel van daar voor de ballonnen ("Want dat kon echt niet, een dag vantevoren, dadelijk gaan ze hangen.' )
En nu gewoon wat kleine rommeldingen nog. Een keer langs de bloemist voor bloemen op tafel, met tule wat knutselen voor aan de auto's en bedankjes maken. (Toch wel.) En dan is het gewoon zover.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?