Ja zeker, anders had ik het hier niet gevraagd, zie: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTM5MTYwNzI1Mzc=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_searchstring=USB+SVGA&s_haupt_kategorie=&zhmmh_area_kz=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&scrwidth=1280quote:
Oh jawel hoor, maar als ik het zo 123 niet kan vinden, tik ik met liefde die ¤40,- af. Maar ja, ik heb geen 2e videokaartaansluiting nodig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:32 schreef Apekoek het volgende:
20 euro lijkt mij meer dan genoeg, het is namelijk geen must. Als iemand er 1 heeft liggen (2e hands) of er wel 1 weet op de gebruikelijke Aziatische sites lijkt me het overbodig om 40 euro neer te leggen. Of vergelijk jij soms nooit prijzen om zo tot de meest financieel aantrekkelijke optie te komen?
Ik ben nog student en ga niet zo maar elke keer wat geld aftikken omdat ik iets af en toe nodig heb, ik denk dat daar het verschil zit. En bovendien kijk ik vandaag pas voor het eerst, dus 123 niet gevonden gaat nog niet op, je kunt best wel eens wat moeite doen in je leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar als ik het zo 123 niet kan vinden, tik ik met liefde die ¤40,- af. Maar ja, ik heb geen 2e videokaartaansluiting nodig.
Ik ben ook studentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben nog student en ga niet zo maar elke keer wat geld aftikken omdat ik iets af en toe nodig heb, ik denk dat daar het verschil zit. En bovendien kijk ik vandaag pas voor het eerst, dus 123 niet gevonden gaat nog niet op, je kunt best wel eens wat moeite doen in je leven.![]()
Ja maar dat betekend niet dat iedereen hetzelfde inkomen heeft. Misschien heb ik minder te besteden dan jij? Zo moeilijk is een beetje door denken toch niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben ook student
Student zijn betekent niet dat je standaard platzak bent, of weinig te besteden hebt..
Volgens tweakers nog 9 euro waard! Alleen helaas verkoopt niemand deze meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:26 schreef Chinless het volgende:
http://www.ciao-shopping.nl/Sweex_USB_2_0_SVGA_Adapter__642479
http://tweakers.net/price(...)adapter-8mb.html#tab:prices
Dat is niet alleen bij studenten.. Dat is bij iedereenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja maar dat betekend niet dat iedereen hetzelfde inkomen heeft. Misschien heb ik minder te besteden dan jij? Zo moeilijk is een beetje door denken toch niet?
Duh, maar moet ik je nou echt uitleggen dat studenten gemiddeld genomen minder te besteden hebben dan iemand die fulltime werkt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij studenten.. Dat is bij iedereen
Nee, dat is meer dan logisch. Dat is heel de vraag ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Duh, maar moet ik je nou echt uitleggen dat studenten gemiddeld genomen minder te besteden hebben dan iemand die fulltime werkt?
Maar ja jij begon de discussie dat jij 40 euro zo even af tikt, dat zei je min of meer in een advies gevende context. Waarbij ik dus concludeer dat dat niet voor mij geld omdat ik me schaar onder de studenten die over het algemeen iets voorzichtiger met hun geld moeten omspringen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, dat is meer dan logisch. Dat is heel de vraag ook niet.
Jij komt met het verhaal dat je student bent in de context dat je minder te besteden hebt. Maarja, dat hoeft niet alleen bij een student zo te zijn. Maar goed, we dwalen een beetje af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |