Er zijn verzachtende omstandigheden!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat ze ophoepelen naar hun eigen land. Verrekte mitigranten.
Da's zo'n woord dat ik altijd alleen in het Engels tegenkom.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:15 schreef sigme het volgende:
Mitigeren.
Jaja, je steekt nog eens wat op in een vergadering. Mitigerende maatregelen.
Dat heb ik nou met 'knowledge'quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Da's zo'n woord dat ik altijd alleen in het Engels tegenkom.
Dat heb ik ook. En inmiddels heb ik al een jaar een baan waarbij die druk er niet is. Zelfs het schuldgevoel is bijna weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Ringo het volgende:
Ik merk dat ik eigenlijk alleen hard kan werken onder hoge druk. Die druk is er even niet op mijn werk en daar word ik heel lui van. Over die luiheid voel ik me dan weer schuldig. Godsirritant.
Ik ook. En mijn huidige stage legt totaal geen druk op me. Erg slecht voor mijn productiviteitquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Ringo het volgende:
Ik merk dat ik eigenlijk alleen hard kan werken onder hoge druk. Die druk is er even niet op mijn werk en daar word ik heel lui van. Over die luiheid voel ik me dan weer schuldig. Godsirritant.
Het liefst werkte ik gestaag door, in een zeker en onaantastbaar tempo. Sommige mensen kunnen dat -- kunnen niet anders. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik heb de natuurlijke neiging om óf in volmaakte ledigheid te vervallen, óf in zeer korte tijd grote bergen werk te verzetten. Alles tegelijk en door elkaar, dikke stress om me heen, op het randje van paniek en we-halen-het-niet en tóch het overzicht behouden, heerlijk vind ik dat. Maar zo'n piek houdt nooit lang aan. Zodra de teller weer op nul staat, zak ik weg in zoete leegte.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Gellius het volgende:
De vraag is: wil per sé graag hard werken? Is dat je doel op zich? Ik heb dat eigenlijk alleen werken in de tuin.
Maar gelukkig krijg ik dan tegenwoordig snel last van mijn rug.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Gellius het volgende:
De vraag is: wil per sé graag hard werken? Is dat je doel op zich? Ik heb dat eigenlijk alleen werken in de tuin.
Bij ons werken de wetenschappelijk onderzoekers allemaal precies als jij. Als er een dataverzameling gaande is is het rennen en vliegen. Daarna storten we volledig in achter de computer en klooien we maar wat aan met statistische analyses. Dan volgt er weer een deadline (bijvoorbeeld voor een conferentie) en moet alles ineens af.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef Ringo het volgende:
Ik heb dan ook echt respect voor (bijvoorbeeld) het type wetenschappelijk onderzoeker, dat in noeste volharding jarenlang kan werken aan één groot project, steen voor steen, zonder zicht op snel resultaat.
Ik zou het niet doen. En ik heb er geen behoefte aan. Ik bad lees ik domme tijdschriften, maak ik sudoku's of speel ik met Ivan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:22 schreef Marble het volgende:
Zou je met de iPad ook in bad kunnen, of raakt hij dan beschadigd van de stoom/waterdamp? Ik durf het met mijn Pusp of DSi ook nooit zo goed aan.
Dat vind ik ook fijn, dat is natuurlijk de adrenaline. En het lekkere gevoel als het lukt en het resultaat ook nog eens behoorlijk goed is. Volgens mij werkt het bij veel mensen zo, behalve bij mensen die absoluut niet tegen stress kunnen en/of ontzettend perfectionistisch zijn (meestal is het een combinatie, volgens mij).quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:29 schreef Ringo het volgende:
Alles tegelijk en door elkaar, dikke stress om me heen, op het randje van paniek en we-halen-het-niet en tóch het overzicht behouden, heerlijk vind ik dat.
Waarvoor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ben je hier inmiddels niet wat te oud voor, zodiakk?
*meldt*quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:45 schreef mane het volgende:
[..]
Dat vind ik ook fijn, dat is natuurlijk de adrenaline. En het lekkere gevoel als het lukt en het resultaat ook nog eens behoorlijk goed is. Volgens mij werkt het bij veel mensen zo, behalve bij mensen die absoluut niet tegen stress kunnen en/of ontzettend perfectionistisch zijn (meestal is het een combinatie, volgens mij).
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:38 schreef ShadyLane het volgende:
Ondanks dat vervelende vooruitzicht wens ik jullie allemaal hele fijne Paasdagen!"
"een begin te maken met". Wat een hopeloosheid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:38 schreef ShadyLane het volgende:
[i]"Beste collega’s,
Volgende week vrijdag (9 april a.s.) verschijnt de volgende Nieuwsbrief met daarin o.a. een overzicht van de bezuinigingsmaatregelen die we zullen moeten doorvoeren om een begin te maken met het weer uit de rode cijfers halen van onze begroting.
Het suggereert wel dat jullie donderdag ook allemaal vrij zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:49 schreef ShadyLane het volgende:
Het mooiste vind ik nog dat het wordt opgehangen aan de non-mededeling dat de vrijdagmail vandaag niet komt omdat het woensdag is.
We eten vandaag een stuk cheesecake op d'r.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:04 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde is overigens jarig vandaag, beste mensen!
En ik zal vandaag een glas bronwater op haar drinken. Ja ik doe eens gek! Het is feest dus het mag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We eten vandaag een stuk cheesecake op d'r.
En natuurlijk die karakterloze onverschilligheid wanneer er een loops teefje langs drenteltquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:45 schreef Gellius het volgende:
Voor eeuwig dat stille verwijt in z'n ogen. Die snik van verdriet in z'n hoge blafje.
Ik moet dan altijd denken aan die rode kater van Jan, Jans & de kinderen. Jan altijd bang als ie de badkamerdeur op een kier had laten staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:45 schreef Gellius het volgende:
Voor eeuwig dat stille verwijt in z'n ogen.
Komt me bekend voor...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef DO2 het volgende:
Ik vind vooral ergens aan beginnen moeilijk.
Eenmaal begonnen ben ik nauwelijks te stuiten.
Jij bent echt de enige.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:32 schreef Marble het volgende:
Missen jullie Mainport en JAM ook zo?
En dat maal het aantal leden dat de schoonfamilie telt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef beeer het volgende:
30 dagen
720 uren
43.200 minuten
Iedere minuut duurt een uur
2.592.000 uren
Ik ken de man rechts op de foto. Was het druk/moet je reserveren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef Gellius het volgende:
Juuls aan de Albert Cuypstraat (vrij nieuw) is een aanrader, trouwens. Erg lekker gegeten net.
Alleen JAM natuurlijk. Wie mist er nu Mainport?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:32 schreef Marble het volgende:
Missen jullie Mainport en JAM ook zo?
Het was zijn idee! Van mij had Jimbo z'n mannelijkheid wel mogen behouden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:55 schreef Gellius het volgende:
En zo zal ook Batuwu vanaf morgen het uur der wrake moeten vrezen. Ja, de dagen van het zorgeloos inzepen zijn wel voorbij.
Het zijn net jellybeans. Zouden ze ook zo smaken?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:30 schreef Gellius het volgende:
Och ja, het is zover. Gedenken wij heden de ballen van Jimbo.
[ afbeelding ].
Er zijn implantaten op de markt, zie ik. Voor dat laatste restje waardigheid.
Mjaa... gevolg ervan is in elk geval dat ik me nu erger aan hoe andere mensen hun handen houden tijdens presentaties.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan die rode kater van Jan, Jans & de kinderen. Jan altijd bang als ie de badkamerdeur op een kier had laten staan.
IR:
http://www.vkbanen.nl/car(...)entatietraining.html
.
Neenee, ook nu ben ik het eens met mijn soulmate Marble.quote:
Ik ook. Maar al-tijd weer naar een uitgangpositie daarna (de ergste presentatoren zijn de handenwringers. Dat deed Lubbers vast ook altijd).quote:Op donderdag 1 april 2010 10:06 schreef Gellius het volgende:
Ik ben wel een handenprater, zelf.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee, ook nu ben ik het eens met mijn soulmate Marble.
Ik heb er verder geen studie van gemaakt. Mijn ettelijke trainers hebben allen vastgesteld dat ik een natural ben, en met wat meer inzet en motivatie, een levensgevaarlijke volksmenner. Gelukkig hou ik niet van van hard werken.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ook. Maar al-tijd weer naar een uitgangpositie daarna (de ergste presentatoren zijn de handenwringers. Dat deed Lubbers vast ook altijd).
Daar staat weer tegenover dat hij hele griezelige polsbandjes draagt. Of eigenlijk zijn alle polsbandjes voor mannen griezelig. Wat hem dus een griezel maakt, omdat hij polsbandjes draagt.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef Ringo het volgende:
Jeroen Pauw is de enige presentator die met schwung en allure een pen in zijn handen heen en weer wiebelt.
Ik kan het ook. Ik loop zelfs met pen door het gebouw en dan zie ik eruit alsof ik ernstig in gedachten verzonken ben.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef Ringo het volgende:
Jeroen Pauw is de enige presentator die met schwung en allure een pen in zijn handen heen en weer wiebelt.
Kunnen enkelbandjes voor mannen wel, Dyanne Beekman Gellius? Ik vind dat zelf ook discutabel, maar ik ben geen connoisseur.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef Gellius het volgende:
Daar staat weer tegenover dat hij hele griezelige polsbandjes draagt. Of eigenlijk zijn alle polsbandjes voor mannen griezelig. Wat hem dus een griezel maakt, omdat hij polsbandjes draagt.
*ril*quote:Tip: draag een stoere teenslipper met een enkelbandje. Voor vrouwen normaal, voor mannen absoluut supercool deze zomer. Kies wel een stoer enkelbandje, dus niet met bedeltjes of iets dergelijks.
is ook wel echt het oxymoron van het jaar.quote:stoer enkelbandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |