En ik zal vandaag een glas bronwater op haar drinken. Ja ik doe eens gek! Het is feest dus het mag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We eten vandaag een stuk cheesecake op d'r.
En natuurlijk die karakterloze onverschilligheid wanneer er een loops teefje langs drenteltquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:45 schreef Gellius het volgende:
Voor eeuwig dat stille verwijt in z'n ogen. Die snik van verdriet in z'n hoge blafje.
Ik moet dan altijd denken aan die rode kater van Jan, Jans & de kinderen. Jan altijd bang als ie de badkamerdeur op een kier had laten staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:45 schreef Gellius het volgende:
Voor eeuwig dat stille verwijt in z'n ogen.
Komt me bekend voor...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef DO2 het volgende:
Ik vind vooral ergens aan beginnen moeilijk.
Eenmaal begonnen ben ik nauwelijks te stuiten.
Jij bent echt de enige.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:32 schreef Marble het volgende:
Missen jullie Mainport en JAM ook zo?
En dat maal het aantal leden dat de schoonfamilie telt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef beeer het volgende:
30 dagen
720 uren
43.200 minuten
Iedere minuut duurt een uur
2.592.000 uren
Ik ken de man rechts op de foto. Was het druk/moet je reserveren?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef Gellius het volgende:
Juuls aan de Albert Cuypstraat (vrij nieuw) is een aanrader, trouwens. Erg lekker gegeten net.
Alleen JAM natuurlijk. Wie mist er nu Mainport?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:32 schreef Marble het volgende:
Missen jullie Mainport en JAM ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |