en mijn soppies dus ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Mijn Soppie Mad as a Hatter backupbottle is binnen![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:54 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ben benieuwd naar je uitwerking, als die net zo goed is als je nagellakopbergsysteem, komt het helemaal goed.Ik ben druk bezig, wordt erg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef PeRi het volgende:
Oh dat is echt heel leuk SQ! Al onze nagels!
Ja jouw soppies zijn er ook!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
en mijn soppies dus ook![]()
[ afbeelding ]
Ow jee is Latte echt zo licht? Ik dacht dat het meer een chocolademelk kleurtje was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Starstruck het volgende:
[ afbeelding ]
Het welbekende Up and Away setje van China Glaze en Latte.
En meteen Latte, de mintgroene uit het setje en Gosh Silver geprobeerd:
[ afbeelding ]
Tell me about it.. Er is anderhalve week geleden een pakket vanuit Amerika op de post gegaan die helemaal vol zit met vanalles (van de helft weet ik nog niet eens wat het is!) en ik zit dus al een week bij de voordeur te postenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef Mirjam het volgende:
oooh
ik krijg 3 moodlakjes van claire's, en 3 sinful colors lakjes![]()
I love swaps![]()
waiting sucks![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef MissJ het volgende:
Ik me haasten van mijn werk, want TP gaat om 18.00 dicht en die is niet om de hoek zeg maar.
Dus ik kom daar rond 17.30, zijn ze al dicht aan het gaan![]()
![]()
Maar ik naar binnen gegluurd, Catrice schap stond dichtbij het raamen zag direct dat ze de nieuwe collectie nog niet hebben
![]()
Ik helemaalnaar huis... kom ik thuis, ligt er een TD pakketje op me te wachten die mijn lieve buren weer hebben aangenomen
![]()
De buit:
[ afbeelding ]
De hele Orly sweet collectie
[ afbeelding ]
DS Extravagance, Orly bonder en OPI Rapidry coat.
Ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |