Dan zou ik me ook niet heel druk maken..quote:Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Linda2205 het volgende:
4gr. per dag en ze vond het niet heel erg, omdat ze dr geboortegewicht +3000gram had en dat zou moeten op deze leeftijd ofzo...
En toch doe je het hequote:Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou ik me ook niet heel druk maken..
Ik weet het... Vergelijken is niet eerlijk he? Dat kindje volgt misschien een heel ander lijntje... En je zou ook kunnen zeggen dat dat kindje misschien een beetje zwaar is voor de leeftijd? (Ik heb natuurlijk niet meteen lijntjes en grafiekjes voor mn neus) Maar dan ga je een kindje vergelijken dat iets lichter is dan de 0 lijn met een kindje dat iets zwaarder is dan de 0 lijn... dan krijg je wel een scheef beeld.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En toch doe je het hevooral omdat het kindje van een vriendin een week jonger is 9 kilo weegt. Niet vergelijken enzo, weet het wel.. maar toch
Als Lotte het goed doet, is zorgen maken niet nodig, maar natuurlijk doe je dat toch. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat Senna klein en licht is vergeleken met andere kindjes. Dus probeer ik het vergelijken idd maar achterwege te laten. Wel zo goed voor mijn gemoedsrustquote:Op woensdag 14 april 2010 10:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En toch doe je het hevooral omdat het kindje van een vriendin een week jonger is 9 kilo weegt. Niet vergelijken enzo, weet het wel.. maar toch
Jij bent zwanger, tuurlijk ben je niet meer lichtquote:Op woensdag 14 april 2010 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb ook nog een mooie vergelijking Linda (ik heb mijn eigen groeiboekje voor mijn neus) en ik woog met 7,5 maand 6550 gram. (ik kreeg toen ook nog borstvoeding) en was 66 cm.
(en bij mij is t helemaal goed gekomen hoor haha, ben nu niet meer zo licht)
(en nu ga ik gauw weer weg)
En bedankt he?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Jij bent zwanger, tuurlijk ben je niet meer licht
Thnx voor de lieve woorden allemaal. Moet me gewoon niet zo gek laten maken door getalletjes
In dat geval, wil ik ook nog een babyquote:Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En bedankt he?![]()
Sta nu met bijna 21 weken op 0 kilo erbij...
dat stond ik toen ookquote:Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En bedankt he?![]()
Sta nu met bijna 21 weken op 0 kilo erbij...
Ja dank je voor deze bemoedigende woordenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat stond ik toen ook
met 41 weken was dat +22![]()
achja. Je piest het er ook allemaal zo weer uit
Ik wacht alleen wel nog steeds op die beroemde "oeh borstvoeding daar val je echt zó van af hoor!" want daar heb ik hier echt absoluut geen last van![]()
anytimequote:Op woensdag 14 april 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dank je voor deze bemoedigende woorden
Tegenwicht nodig?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:
Ik wacht alleen wel nog steeds op die beroemde "oeh borstvoeding daar val je echt zó van af hoor!" want daar heb ik hier echt absoluut geen last van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |