abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80294982

Lotte!
Noah!
pi_80295177
Vervelend Linda. Maar hoe is Lotte zelf? (Was ze nou ziek geweest?) Hoe gaat de bijvoeding? Hoevaak drinkt ze nog bij je? Is ze vrolijk enz? Ik zou gewoon over 2 weken nog eens gaan meten bij een inloopspreekuur.

Is dit niet een andere weegschaal?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80296061
Zelfde weegschaal. Enige opmerking is dat ze vorige keer nog met die verstopping zat, dus dat gewicht ook wat lager uit hoort te vallen. Fruit gaat er makkelijk in, gister 150gr. meloen en toen dat op was wilde ze eigenlijk nog meer. Rijstwafeltje gaat ook wat van naar binnn. Groente gaat super, maar gemixt met aardappel eet ze beduidend minder. Ze krijgt in ieder geval iedere dag 1x groente of fruit en 1x een stukje brood of rijstwafeltje. 2x per dag groente en fruit is nog teveel voor dr heb ik gemerkt. Verder is ze gewoon lief en gezellig en hoe vaak ze drinkt weet ik niet
Lotte!
Noah!
pi_80296107
Ik krijg niet echt het idee dat ze uithongert linda... Wat zei de arts ervan?

edit: hele erge fout.. zij/zei.
pi_80296136
4gr. per dag en ze vond het niet heel erg, omdat ze dr geboortegewicht +3000gram had en dat zou moeten op deze leeftijd ofzo...
Lotte!
Noah!
pi_80296247
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:35 schreef Linda2205 het volgende:
4gr. per dag en ze vond het niet heel erg, omdat ze dr geboortegewicht +3000gram had en dat zou moeten op deze leeftijd ofzo...
Dan zou ik me ook niet heel druk maken..
pi_80296470
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan zou ik me ook niet heel druk maken..
En toch doe je het he vooral omdat het kindje van een vriendin een week jonger is 9 kilo weegt. Niet vergelijken enzo, weet het wel.. maar toch
Lotte!
Noah!
pi_80296618
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:47 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En toch doe je het he vooral omdat het kindje van een vriendin een week jonger is 9 kilo weegt. Niet vergelijken enzo, weet het wel.. maar toch
Ik weet het... Vergelijken is niet eerlijk he? Dat kindje volgt misschien een heel ander lijntje... En je zou ook kunnen zeggen dat dat kindje misschien een beetje zwaar is voor de leeftijd? (Ik heb natuurlijk niet meteen lijntjes en grafiekjes voor mn neus) Maar dan ga je een kindje vergelijken dat iets lichter is dan de 0 lijn met een kindje dat iets zwaarder is dan de 0 lijn... dan krijg je wel een scheef beeld.

Jen was 9250 gram toen ze 14 maanden was....

Lotte is nu toch net 6 maanden? Jen woog 7 kilo bij 6 maanden... Dat is al een heel ander beeld toch? (Als je dan toch een beetje wilt vergelijken...)
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 10:53:58 #259
5428 crew  miss_sly
pi_80296633
quote:

[..]

Als Lotte het goed doet, is zorgen maken niet nodig, maar natuurlijk doe je dat toch. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat Senna klein en licht is vergeleken met andere kindjes. Dus probeer ik het vergelijken idd maar achterwege te laten. Wel zo goed voor mijn gemoedsrust

ow ja, even opgezocht op de curve van borstvoeding.com, maar Senna woog met 6,5 maand ook maar 7055 gram.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80296775
Maar ze doet het toch goed, Linda

Hoezo zou zwaar meteen "beter" zijn?

oh, en ze eet al meer dan mijn 5 jarige
pi_80296868
Lotte is over 6 dagen 7 maanden Tico. En vergelijken is ook niet eerlijk, weet ik wel Maar met Jen vergelijken klinkt dan wel weer goed

Miss, weet dat jij je toen ook zo'n zorgen maakte om het gewicht van Senna. Maar hoe lang was ze met 6.5 maand? Want Lotje is wel 68cm, dus het is een lang dun ding. Wat ook niet perse verkeerd is. En ze krijgt wel spekarmpjes. Tis gewoon een lekker ding Stomme arts ook, ik haat het daar
Lotte!
Noah!
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 11:04:31 #262
5428 crew  miss_sly
pi_80297032
Klopt, Linda, ik maakte me ook zorgen, dus ik herken het heel goed
Senna was toen 65 cm. Ruim een maand later was ze 68 cm en 7475 gram. Klein en niet dik, maar intussen begint ze wel wat spekjes te kweken (lekkere dikke beentjes en plooitjes in de pols enzo ).
Ik weet niet hoe haar papa is, maar jij bent iig ook niet klein, dus dat is ook niet raar. Net zo min als het raar is dat Senna klein en licht is. Wij zijn allebei klein en Senna's papa is ook bepaald geen dikkerdje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80297073
ik heb ook nog een mooie vergelijking Linda (ik heb mijn eigen groeiboekje voor mijn neus) en ik woog met 7,5 maand 6550 gram. (ik kreeg toen ook nog borstvoeding) en was 66 cm.

(en bij mij is t helemaal goed gekomen hoor haha, ben nu niet meer zo licht )

(en nu ga ik gauw weer weg)
pi_80297176
hè vervelend Linda. Het staat ook wel heel hard gelijk hè, zo'n lijntje dat afbuigt.
Wat Ticoo zegt, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Maar toch. (ik tik al expres niet 'ik zou me geen zorgen maken' want dat zou ik wel denk ik Het is zo lastig ook dit soort dingen!)

Ik dacht dat ik nu wel van de lektetten af was. kom net onder de douche vandaan en voel zomaar ineens wat over mn been lopen. Zit k mezelf helemaal onder te lekken. Ja lekker hey, weer terug onder de douche dus, voordat k aan het einde van de dag naar zure opgedroogde melk ruik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80297191
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb ook nog een mooie vergelijking Linda (ik heb mijn eigen groeiboekje voor mijn neus) en ik woog met 7,5 maand 6550 gram. (ik kreeg toen ook nog borstvoeding) en was 66 cm.

(en bij mij is t helemaal goed gekomen hoor haha, ben nu niet meer zo licht )

(en nu ga ik gauw weer weg)
Jij bent zwanger, tuurlijk ben je niet meer licht

Thnx voor de lieve woorden allemaal . Moet me gewoon niet zo gek laten maken door getalletjes
Lotte!
Noah!
pi_80297246
haha was ik al niet voor mijn zwangerschap hoor
(ben nu nog steeds lichter dan pre-zwangerschap)
pi_80297287
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jij bent zwanger, tuurlijk ben je niet meer licht

Thnx voor de lieve woorden allemaal . Moet me gewoon niet zo gek laten maken door getalletjes
En bedankt he?

Sta nu met bijna 21 weken op 0 kilo erbij...
pi_80297331
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En bedankt he?

In dat geval, wil ik ook nog een baby om mn resterende vetjes weg te eten
Lotte!
Noah!
pi_80297599
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En bedankt he?

dat stond ik toen ook

met 41 weken was dat +22
achja. Je piest het er ook allemaal zo weer uit

Ik wacht alleen wel nog steeds op die beroemde "oeh borstvoeding daar val je echt zó van af hoor!" want daar heb ik hier echt absoluut geen last van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80298008
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat stond ik toen ook

met 41 weken was dat +22
achja. Je piest het er ook allemaal zo weer uit

Ik wacht alleen wel nog steeds op die beroemde "oeh borstvoeding daar val je echt zó van af hoor!" want daar heb ik hier echt absoluut geen last van
Ja dank je voor deze bemoedigende woorden
pi_80298258
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dank je voor deze bemoedigende woorden
anytime
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80300411
quote:

[..]

Tegenwicht nodig?

6355 gram bij 20 weken

62,5 cm

Eer dat we de 9 kilo hebben gehaald, zijn we op z'n minst een jaar verder.
pi_80300444
Nou inderdaad zeg Huup. Ik krijg alleen maar zo'n scheurende honger van BV dat ik er gewoon kilo's BIJ gegeten heb. Maar goed, ik let nu goed op wat ik eet en hoop zo toch een beetje af te vallen.
pi_80300487
Huup, kijk maar uit, ik heb Leander 15 maanden gevoed en ben in die tijd bijna 5 KG aangekomen

En zo zwaar al met 12 maanden? Leander is nu 20 maanden en was vanmorgen 10 KG
pi_80300495
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef huuphuup het volgende:

Ik wel Tijdens de zws al een broekmaat áchteruit en inmiddels heb ik echt geen kont meer.

Wel een decolleté
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')