Als dat jouw mening is moet jij dat weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef gelly het volgende:
[..]
De kans op recidivisme is veel groter bij "normale" delicten hoor. Mij lijkt het dat als dat je criteria zijn we beter uit staatswege elke veroordeelde halfdood kunnen slaan toch ?
En iemand van 18 of 28 niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat mij betreft is een kinderverkrachter erger.
Een meisje van 7 ruikt haar hele leven nog dat matras waar ze op gelegen heeft en hoort de stemmen van de daders.
Dan kun je misschien maar beter dood zijn....
Nee dat is niet mijn mening, dat is een vraag die ik je stel n.a.v. je betoog.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:10 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Niet de mijne.
Dat vind ik dus op zijn zachts gezegd vreemd. Ik zou iemand die bijvoorbeeld mijn moeder beroofd denk ik hetzelfde toewensen als iemand die mijn nichtje onzedelijk betast.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:11 schreef VancouverFan het volgende:
Volgens mij maak ik een duidelijk onderscheid tussen pedo's en andere criminelen.
Ik stel voor dat we het radbraken en vierendelen weer invoeren. Op het plein, met live registratie van SBS6. Misschien een speciaal item in Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Helemaal dood is dan beter, dan kost het "ons" ook weinig meer dan een paar kogels.
En die vraag heb ik beantwoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee dat is niet mijn mening, dat is een vraag die ik je stel n.a.v. je betoog.
Mogen we ook SMS stemmen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het radbraken en vierendelen weer invoeren. Op het plein, met live registratie van SBS6. Misschien een speciaal item in Hart van Nederland.
Mwah, daar zou ik toch ook verschillend tegen aan kijken. Je mag echter verwachten dat er ook gestraft wordt naar de ernst van het misdrijf.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat vind ik dus op zijn zachts gezegd vreemd. Ik zou iemand die bijvoorbeeld mijn moeder beroofd denk ik hetzelfde toewensen als iemand die mijn nichtje onzedelijk betast.
Nu heb je het over alleen betasten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat vind ik dus op zijn zachts gezegd vreemd. Ik zou iemand die bijvoorbeeld mijn moeder beroofd denk ik hetzelfde toewensen als iemand die mijn nichtje onzedelijk betast.
En dan net als in China de rekening voor de kogel naar de nabestaanden sturen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef Godtje het volgende:
Mogen we ook SMS stemmen.Ah please?????
![]()
SMS HANG AAN naar 5454
Ik kijk nooit SBS maar dan ben ik er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan net als in China de rekening voor de kogel naar de nabestaanden sturen..
En dat ook live op tv brengen, uiteraard.
En als iemand je moeder verkracht? Want dat kan ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nu heb je het over alleen betasten.
Als iemand mijn nichtje verkracht zou ik dat ik dat toch echt wel erger vinden dan dat mijn moeder beroofd is van haar portomenee. Ik denk dat mijn moeder daar ook wat minder moeite mee heeft.
Die hebben ook een heel leven voor zich. Al denk ik dat die de misdaad beter kunnen verwerken.quote:
En verkoop de rechten aan Endemol.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan net als in China de rekening voor de kogel naar de nabestaanden sturen..
En dat ook live op tv brengen, uiteraard.
Als je hypothetische dingen gaat verzinnen, ga dan niet voor mij verzinnen hoe ik daar over denk. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
En als iemand je moeder verkracht? Want dat kan ook.
Je vindt het dan minder erg omdat je moeder een volwassen vrouw is?
Dat lijkt me op zijn zachts gezegd vreemd.
Oei, heb ik blijkbaar toch op je zere teen getrapt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je hypothetische dingen gaat verzinnen, ga dan niet voor mij verzinnen hoe ik daar over denk. Alvast bedankt.
Dat is wat je letterlijk zegt. Het is minder erg als volwassen vrouw verkracht te worden dan als kind.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je hypothetische dingen gaat verzinnen, ga dan niet voor mij verzinnen hoe ik daar over denk. Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Na zijn vrijlating? Ik durf er wat om te verwedden van wel.
Recidivecijfers hebben vrij weinig met meningen te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als dat jouw mening is moet jij dat weten.
Dat is niet mijn idee.
Nee hoor. Ik houd er alleen niet van als mensen voor mij gaan bepalen hoe ik over iets denk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Oei, heb ik blijkbaar toch op je zere teen getrapt?
En wat nou als iemand op haar verjaardag een 17-jarig meisje verkracht wat dus tijdens de verkrachting 18 wordt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef gelly het volgende:
Dat is wat je letterlijk zegt. Het is minder erg als volwassen vrouw verkracht te worden dan als kind.
Hu?|quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Recidivecijfers hebben vrij weinig met meningen te maken.
Ik denk dat een verkrachting voor een kind meer impact heeft dan voor een volwassen vrouw.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is wat je letterlijk zegt. Het is minder erg als volwassen vrouw verkracht te worden dan als kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |