klopt volgens mij ook niet helemaal want van dinsdag op woensdag moet dacht ik robbert jan zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:17 schreef Waalwijker het volgende:
(van zondag op) Maandag
01.00 Thymen, Thymen Wabeke (NPS)
04.00 TurbuLent, Bert van Lent (AVRO)
(van maandag op) Dinsdag
01.00 Hanneke, Hanneke Eilander (EO)
(van dinsdag op) Woensdag
01.00 Ramon, Ramon Verkoeijen (BNN)
(van woensdag op) Donderdag
01.00 Ramon, Ramon Verkoeijen (BNN)
(van donderdag op) Vrijdag
01.00 Barend, Barend van Deelen (NCRV)
Robbert Jan heeft toch al verscheidene malen in zijn show aangegeven dat ie er mee zou stoppen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
klopt volgens mij ook niet helemaal want van dinsdag op woensdag moet dacht ik robbert jan zijn
oh kan wel ik luister nooit naar hem dus ramon is wel 2 nachten op 3fmquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Robbert Jan heeft toch al verscheidene malen in zijn show aangegeven dat ie er mee zou stoppen?
Je kunt vast wel iets leuks vindenquote:
En ik zie Roosmarijn nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:20 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
klopt volgens mij ook niet helemaal want van dinsdag op woensdag moet dacht ik robbert jan zijn
Die is klaar met de nachtopleiding zag ik net in een reply van Domien op twitterquote:
En krijgt die nu een ander programma danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is klaar met de nachtopleiding zag ik net in een reply van Domien op twitter
hopelijk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En krijgt die nu een ander programma dan
Ik vind Roos welquote:
En dan is het geen wansmaak woensdag?quote:
Dan is ie dus wél vernieuwend?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan is het geen wansmaak woensdag?Trouwens wel erg stom dat je bij Giel niet meer Frankrijk tussen al die kut nummers door mag roepen...
![]()
Dat snap ik ook nooitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef alors het volgende:
oh dan kun je een plaat aanvragen en dan doe je er een die sowieso wel een paar keer per dag wordt gedraaid, FAIL!
oh lache ik woon in Dalfsenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dalfsen
Nieuwleusen(woon ik namelijk
)
Benieuwd welke zwakzinnige dit bepaald heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef Paul het volgende:
Diskjockey Edwin Evers mag zich de grappigste persoon op de radio noemen. Hij wordt gevolgd door 3FM-dj Coen Swijnenberg, die als net iets leuker wordt gezien dan zijn medepresentator Sander Lantinga.
![]()
![]()
![]()
Coen en Sander op 2 en 3
Onderzoek onder 1000 mensenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Benieuwd welke zwakzinnige dit bepaald heeft
zag idd net pas dat dat erin stondquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zag ik in je profiel staan ja
Dit ook zo'n mooi nummer
Kom op zeg.Hans Schiffers is zelfs nog grappiger dan Coenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja de hele wereld is gek natuurlijk![]()
Ben jij er zo 1tje
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom op zeg.Hans Schiffers is zelfs nog grappiger dan Coen
Ik luister even nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:21 schreef Maricha het volgende:
Goed verhaal van Sersjee!
Multifunctioneel die badeendsleutelhanger hoor (helpt mij ook om mijn sleutels te vinden in mijn tas, maar minder goed verhaal)
Gaat hierover geloof ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister even nietmaar is Sersjee net weer op de radio geweest?
Gast is zowaar de Paultje Pils van MetMichiel.
- edit: laat maar, ik lees nu pas de eerste pagina van dit topic.Maar ik blijf bij de Paultje Pils theorie.
Edit: ah spuit 11quote::Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Ik kwam thuis van een weekendje met m'n voetbalkornuiten, helemaal naar de klote natuurlijk. Dus ik haal de deur van het slot, mik 'em weer dicht, gooi m'n tas in de hoek en val op de bank in slaap.
Goed, ik word wakker, wil nog boodschappen gaan doen, maar kom er tot mijn ontsteltenis achter da'k zit opgesloten in m'n eigen huis! Broer gebeld, die heeft al hard lachend de deur open gedaan en heeft me de reservesleutels geleend. Sleutels pleite, geen briefje in de bus o.i.d., dus ik de buren af met de toch wat rare vraag of ze m'n sleutelbos hadden. Nada. Godverdomme kut! Dus richting het politiebureau te Beverwijk, aangifte doen van vermissing. Wat blijkt nou, die dag was de politie bezig met een buurtonderzoek vanwege wat autoinbraken, dus die zien de sleutels in m'n deur, bellen aan, krijgen geen reactie (ik lag tenslotte in coma), draaien de deur op slot en nemen de sleutelbos mee...
Ik had geen ID-bewijs o.i.d. mee, dus ze deden nog even moeilijk over het meegeven van de sleutelbos, maar omdat ik precies kon omschrijven wat er aan zat, kreeg ik 'em toch mee. Dankjewel, MetMichielinbadeendsleutelhanger!
nee hoor, had een berichtje van hem gekregen naar zijn verhaal hier op het forum http://twt.tl/RaGYLmEquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister even nietmaar is Sersjee net weer op de radio geweest?
Gast is zowaar de Paultje Pils van MetMichiel.
- edit: laat maar, ik lees nu pas de eerste pagina.
omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |