Maar dan heb je nooit weekendquote:
LOL !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
De sleutel aan de buitenkant op de deur laten zitten![]()
Heb ik ook een keer gehad. Ik kwam thuis van een weekendje met m'n voetbalkornuiten, helemaal naar de klote natuurlijk. Dus ik haal de deur van het slot, mik 'em weer dicht, gooi m'n tas in de hoek en val op de bank in slaap.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
De sleutel aan de buitenkant op de deur laten zitten![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Ik kwam thuis van een weekendje met m'n voetbalkornuiten, helemaal naar de klote natuurlijk. Dus ik haal de deur van het slot, mik 'em weer dicht, gooi m'n tas in de hoek en val op de bank in slaap.
Goed, ik word wakker, wil nog boodschappen gaan doen, maar kom er tot mijn ontsteltenis achter da'k zit opgesloten in m'n eigen huis! Broer gebeld, die heeft al hard lachend de deur open gedaan en heeft me de reservesleutels geleend. Sleutels pleite, geen briefje in de bus o.i.d., dus ik de buren af met de toch wat rare vraag of ze m'n sleutelbos hadden. Nada. Godverdomme kut! Dus richting het politiebureau te Beverwijk, aangifte doen van vermissing. Wat blijkt nou, die dag was de politie bezig met een buurtonderzoek vanwege wat autoinbraken, dus die zien de sleutels in m'n deur, bellen aan, krijgen geen reactie (ik lag tenslotte in coma), draaien de deur op slot en nemen de sleutelbos mee...
Ik had geen ID-bewijs o.i.d. mee, dus ze deden nog even moeilijk over het meegeven van de sleutelbos, maar omdat ik precies kon omschrijven wat er aan zat, kreeg ik 'em toch mee. Dankjewel, MetMichielinbadeendsleutelhanger!
Waar die badeenden toch al niet goed voor zijn...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Ik kwam thuis van een weekendje met m'n voetbalkornuiten, helemaal naar de klote natuurlijk. Dus ik haal de deur van het slot, mik 'em weer dicht, gooi m'n tas in de hoek en val op de bank in slaap.
Goed, ik word wakker, wil nog boodschappen gaan doen, maar kom er tot mijn ontsteltenis achter da'k zit opgesloten in m'n eigen huis! Broer gebeld, die heeft al hard lachend de deur open gedaan en heeft me de reservesleutels geleend. Sleutels pleite, geen briefje in de bus o.i.d., dus ik de buren af met de toch wat rare vraag of ze m'n sleutelbos hadden. Nada. Godverdomme kut! Dus richting het politiebureau te Beverwijk, aangifte doen van vermissing. Wat blijkt nou, die dag was de politie bezig met een buurtonderzoek vanwege wat autoinbraken, dus die zien de sleutels in m'n deur, bellen aan, krijgen geen reactie (ik lag tenslotte in coma), draaien de deur op slot en nemen de sleutelbos mee...
Ik had geen ID-bewijs o.i.d. mee, dus ze deden nog even moeilijk over het meegeven van de sleutelbos, maar omdat ik precies kon omschrijven wat er aan zat, kreeg ik 'em toch mee. Dankjewel, MetMichielinbadeendsleutelhanger!
Nee, maar nu je het zegt... Ik ga er een mailtje aan wagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar die badeenden toch al niet goed voor zijn...
Heb je Michiel of Maricha dit verhaal weleens verteld?
* Sirolf is nog nooit z'n sleutels op die manier vergeten... maar wel z'n telefoon bijna in de trein laten liggen. Gelukkig zag iemand het en kwam achter me aan.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |