voor 1000 euro leg ik het je uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie zijn jaloers op hem! Hij is een vrolijk kelje en jullie zijn zeikerds![]()
Kan iemand een annuiteit berekenen zonder excel ?? Ik heb eventueel flippos die je krijg als je het goed kunt uitleggen
Humor!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie zijn jaloers op hem! Hij is een vrolijk kelje en jullie zijn zeikerds![]()
Kan iemand een annuiteit berekenen zonder excel ?? Ik heb eventueel flippos die je krijg als je het goed kunt uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Leg eerst maar uit danquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! WAT EEN GOEIE GRAP JONGUH!!1111 ZO'N GOEI! IK KOM NIET MEER BIJ!!!quote:
Gewoon ff googlen, elke leek zou dat moeten kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
Behalve AQ , want die kan het nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Gewoon ff googlen, elke leek zou dat moeten kunnen
Dat blijkt jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Behalve AQ , want die kan het niet
ik wordt er wel moe vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! WAT EEN GOEIE GRAP JONGUH!!1111 ZO'N GOEI! IK KOM NIET MEER BIJ!!!
(word je nou niet moe van je eigen onzinnige en slappe gebagger?)
Opvreten zal ie het!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flodder wil de OP hebben! en dan gaat ie hem ook nog eens verwijderen
!
Ik denk dat Flodder het al moeilijk zat heeft, dus dat kunnen we hem niet aandoenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Opvreten zal ie het!
Zonder zout en saus!
En dat maakt hij ook nog eens een typfout in de melding dat het bericht verwijderd isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flodder wil de OP hebben! en dan gaat ie hem ook nog eens verwijderen
!
Dat zou ik hem wel aandoen. Verrekte baggerende achterlijke, blatante, lastige, onbehouden, verstandelijk zwaar beperkte, verrekt verdommense lastige vervelende, uitermate saaie.....jongen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat Flodder het al moeilijk zat heeft, dus dat kunnen we hem niet aandoen
Fixed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat zou ik hem wel aandoen. Verrekte baggerende achterlijke, blatante, lastige, onbehouden, verstandelijk zwaar beperkte, verrekt verdommense lastige vervelende, uitermate saaie.....kloon.
fix'dquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dat maakt hij ook nog geens een typfout in de melding dat het bericht verwijderd is
Maar dat denk jij al snel van bepaalde mensenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat zou ik hem wel aandoen. Verrekte baggerende achterlijke, blatante, lastige, onbehouden, verstandelijk zwaar beperkte, verrekt verdommense lastige vervelende, uitermate saaie.....jongen.
Niej? Niej? Om te beginnen is dát al niet correctquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ken Flodder niej want ik kom hier niej normaal maar hij lijkt me een vrolijk en guitig kereltje
Is dat correct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |