Hier was ik het natuurlijk niet mee eens en heb ze gelijk gemaild dat ik me wil uitschrijven, hier heb ik een bevestiging op gehad.quote:Overigens vraag ik u ons ook de komende tijd te blijven steunen, want het is van cruciaal belang dat we als vereniging verder groeien. We hebben het dan weliswaar geschopt tot omroep, maar om echt mee te spelen moeten we doorgroeien van 55.000 naar 150.000 leden. Uw bijdrage van ¤ 5,72 wordt jaarlijks, voor 2010 zal dit deze maand gebeuren, automatisch van uw rekening worden afgeschreven. Nee, u krijgt hiervoor geen scheurkalender of omroepblad, maar wel programma’s die nu nog zo node worden gemist.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Parafernalia het volgende:
pwnd!
quote:Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het jammer dat u niet langer deel wilt uitmaken van de achterban van PowNed. Uw verzoek is per direct doorgevoerd en er zal dan ook geen lidmaatschapsgeld worden afgeschreven.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Groeten,
PowNed
Klinkt als KLB of Fok! zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef TNA het volgende:
Eigen schuld, moet je je maar niet inlaten met die extreemrechtse heaumeaucommunie.
Dus jij hebt ze 72 cent geschonken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Roi het volgende:
Vorig jaar me via Fok gratis aangemeld bij Powned, dit zou een eenmalig iets zijn.
Nu kreeg ik twee weken terug een mail over wat ze dit jaar gaan doen (eerste mail sinds vorig jaar oid )
[..]
Hier was ik het natuurlijk niet mee eens en heb ze gelijk gemaild dat ik me wil uitschrijven, hier heb ik een bevestiging op gehad.
Nu check ik vandaag m'n rekening en zie ik dat ze wel gewoon geld hebben afgeschreven! Heb het natuurlijk gelijk gestorneerd, stelletje oplichters . Het mag dan wel maar 5 euro zijn maar dit pik ik niet!
Ja dit mailtje heb ik dus ook ontvangen, maar ze hebben dus wel gewoon het geld afgeschreven .quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef Knallert het volgende:
Hetzelfde is bij mij gebeurd weliswaar niet via Fok. Ik heb het maar gestorneerd.
[..]
Als powned mailt dat ze geen geld afschrijven (wat oospronkelijk ook zo hoorde te zijn) en ze doen dat toch, is dat niet TS zijn fout.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je voorwaarden leest is het 1x in het jaar dat je geld wordt afgeschreven, Sherlock dus kun je pas vanaf 31 december als de echte stop zien. Ook staat het erin dat je per brief moet opzeggen.. En niet per email.
Wel raar dat het in het emailtje niet staat. En helemaal raar dat via email kan.
Dreigmail en een bakpoederbrief met hulzen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Martijn_16 het volgende:
Heb precies hetzelfde, wat een grap. Hoe storneer je zo'n bedrag bij ING?
Top, dankje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dreigmail en een bakpoederbrief met hulzen.
quote:
Dan heb jij de voorwaarden (of TS) niet goed gelezen tijdens het registreren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als powned mailt dat ze geen geld afschrijven (wat oospronkelijk ook zo hoorde te zijn) en ze doen dat toch, is dat niet TS zijn fout.
Betalen > Overschrijven > Incasso-opdrachten > Op het kruisje klikkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Martijn_16 het volgende:
Heb precies hetzelfde, wat een grap. Hoe storneer je zo'n bedrag bij ING?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dreigmail en een bakpoederbrief met hulzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |