Ha, die Dreft (?) reclame...!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.
Lief is 'ie he? Hoewel ik 'm het nog nooit over mij heb horen zeggen, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef DutchTrain het volgende:
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.
Je bril voorkwam een veroordeling? Sindsdien was je onherkenbaar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n bril was wel handig vlak voordat ik 18 werd. Scheelde me toch 9 maanden cel.
Oeh, hier zit een verhaal achter! Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
M'n bril was wel handig vlak voordat ik 18 werd. Scheelde me toch 9 maanden cel.
Ik gok op afgekeurd in plaats van dienstweigering.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:47 schreef Vogue het volgende:
[..]
Oeh, hier zit een verhaal achter! Verklaar je nader?
Mag je ook assistenten inhuren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:57 schreef Vogue het volgende:
Vandaag is echt een goede dag! Ik heb mijn business credit card, mijn blackberry en laptop binnen, ding mee naar een gratis ooglaserbehandeling, en kreeg zojuist ook nog een vrijbrief om zovaak naar Latin America te kunnen reizen als ik denk dat nodig is. En ik heb Spanje als nieuwe klant erbij, dus daar zal ik ook nog wel eens gaan vertoeven dit jaar. Heerlijk, zulke dagen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik gok op afgekeurd in plaats van dienstweigering.
Je mag vast wel d'r handje vasthouden tijdens het ooglaseren.quote:
Bij (pseudo) religieuze redenen voor dienstweigering niet, als je je als gek wilde laten keuren door de dienstweigercommissie ook niet. Wilde je om (deels) politieke redenen weigeren dan restte alleen de cel. (Toendertijd zat dat op 9 maanden Nieuwersluis.)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Vogue het volgende:
Ultra Ivo moest je vroeger de cel in als je niet in dienst wilde en goedgekeurd was?
Zou ik niet doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
Er gaat nu een telefoon op de lege check-in desk naast mij en er is verder niemand in de buurt. Moet ik die nu opnemen of heb ik nu teveel films gekeken?
Mwa... Voor lezen op afstand (presentaties enzo) en films moet ik echt mijn bril hebben (of heel dichtbij gaan zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:12 schreef Vogue het volgende:
Hik heb je er geen last van dat je in de verte niet goed ziet? Met autorijden, lezen enzo? Lijkt mij best lastig!
Ach, het is altijd fijn om een glas-vol houding te hebben ten aanzien van wazige vlekken...quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:12 schreef UIO_AMS het volgende:
En als ze nou niet zwaaiden, maar onbehoorlijke gebaren maakten met hun armen en handen?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, ik denk ook altijd wanneer een vrouw een middelvinger naar me opsteekt, dat ze dan heel subtiel met mij flirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |