Dus de rodeshirts hebben monniken ingezet als eerste linie (dat die zich daar voor lenen is natuurlijk al bizar), waarop de politie vrouwen inzette, omdat monniken geen vrouwen mogen aanraken.quote:Around 5.30 pm and before the riot forces making any move, thousands of red shirts beseiged the Police General Hospital, located next to the rally stage and adjacent to the Police headquarters.
In beseiging the hospital, the red shirts wanted to contain the riot forces deployed awaiting instruction inside the police compound.
A line of monks were seen leading as shield for the red shirts while a line of policewomen were deployed to deter the red shirts from advancing.
Under Buddhist disciplinary rules, monks are not allowed physical contacts with females.
Waar haal je het geld en de vrije tijd vandaan...?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:47 schreef ETA het volgende:
zo zit je nog zonder reisplannen, en zo zit je weer druk aan het plannen.
Gisteren een korte 8-daagse trip richting Marokko geboekt, en vandaag kom ik een ongelofelijke aanbieding tegen van een expeditiecruise richting het Arctisch gebiedDe expeditiecruise gaat van Svalbard naar IJsland via Oost Groenland in 14 dagen. Meteen een optie op genomen, en nu even de rest uitzoeken
Mijn eerste search voor vliegtickets leverde een bedrag van 2k op.....
maar na wat verder gezoek blijkt het voor 500-700 te moeten kunnen, echter met een 8-urige overstap (of in CPH, of in Oslo). Ik ga even kijken of ik er misschien 1 dagje CPH/Oslo van kan maken op de heenweg. En dan nog even gaan bepalen hoe lang ik in reykjavik wil blijven en wat er te doen valt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:38 schreef Gaoxing het volgende:
Ik moest zojuist, voor het eerst sinds tijden, echt lachen om ons lokale nieuws:
[..]
Dus de rodeshirts hebben monniken ingezet als eerste linie (dat die zich daar voor lenen is natuurlijk al bizar), waarop de politie vrouwen inzette, omdat monniken geen vrouwen mogen aanraken.
Only in Thailand.....
yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |