Je bent de "quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook wel laten laseren, maar ik durf nog niet zo goed.
Ik hoor iemand die marktonderzoek heeft verricht, wat is het verschil en waarom is lensimplantatie beter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Vogue het volgende:
Ja, da's ook mijn probleem. Ik wil graag laten laseren, of beter nog lensimplantatie, maar het is zo godsgruwelijk duur. Zou dus mooi zijn als ik de prijsvraag win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met mijn uilenbrilquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel blinden in de HTL rondhingen.
als ik nou heel klein schrijf, kunnen jullie dat dan lezen?
Menu bar > View > Text Size > Largestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn braillescherm maakt geen onderscheid in verschillende tekengroottes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat vindt mijn man dus ook. Hij zegt dat mensen veel mooier zijn als hij geen bril op heeft. Het is alleen zo vreselijk lastig als je ergens met 'm hebt afgesproken en hij heeft 'm niet opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:36 schreef Hik het volgende:
Inmiddels zie ik op de lange afstand echt heel weinig, maar ergens vind ik het ook wel weer rustig zo.
Klinkt als een bijzonder compliment: 'Je bent veel mooier als ik mijn bril niet op heb'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Gaoxing het volgende:
Dat vindt mijn man dus ook. Hij zegt dat mensen veel mooier zijn als hij geen bril op heeft. Het is alleen zo vreselijk lastig als je ergens met 'm hebt afgesproken en hij heeft 'm niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |