Het enige wat ik vervelend vind is als ik -of Sven- er 's nachts op ga liggen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word nu al chagerijnig van mijn haar af en toe, komt nu tot halverwege m'n rugZit erover te denken om het tot net onder m'n schouders te laten knippen
- haar dat vast komt te zitten in m'n headsetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het enige wat ik vervelend vind is als ik -of Sven- er 's nachts op ga liggen.
Het was toch lady's night hier? dan moet een beetje gejank en gezanik ook kunnenquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Soempie, het is inderdaad erg pijnlijk... gisteren heeft hij wel goed geslapen en vanavond lijkt het ook goed te gaan.... hopelijk is het snel over.
Pfff ik moet benzine in mn auto doen, maar heb geen zin om te gaan. Ga ik gokken op morgenvroeg mooi weer zodat ik met de fiets kan??
Nou vooruitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was toch lady's night hier? dan moet een beetje gejank en gezanik ook kunnen
Die maken we vrij goed schoon hierquote:
Wij ook, maar toch na elke douchebeurt ligt er weer haar... na de zwangerschap verlies ik vrij veel haar bij het douchen... komt vanzelf wel weer goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die maken we vrij goed schoon hier
Waar ik écht heel slecht tegen kan is 1 natte haar op m'n handen ofzo
Ik gebruik nu nieuwe niveau shampoo en die is echt geweldig. Nog nooit zulk zacht haar gehad en zonder klitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- haar dat vast komt te zitten in m'n headset
- haar dat in m'n gezicht waait
- nat haar als het regent en ik geen petje bij me heb
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Heerlijk, die details...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
na de zwangerschap verlies ik vrij veel haar bij het douchen... komt vanzelf wel weer goed.
Cutequote:
Ohja, van die fijne uitscheurverhalenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Whatever...
Zwangerschapspraatjes ben ik een beetje allergisch voor...
Ja, he? Dat vind ik zelf ook.quote:
Dat is een mannending.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe komt dat?
Mij allemaal een beetje te plastisch.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, van die fijne uitscheurverhalen
Ik ben de uitzondering hoor of het moet echt ter sprake komen. Ik irriteer me ook altijd op verjaardagen aan mensen die het alleen en constant over hun kinderen hebben... daar doe ik niet aan mee. Even erover praten okay, maar er zijn nog meer dingen in het leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij allemaal een beetje te plastisch.
Heb ook het idee dat verse moeders tot een jaar of 2 daarna over niets anders kunnen praten...
Als mw. MM en ik op een feestje o.i.d. zijn en het onderwerp 'zwangerschap/bevalling' komt weer eens aan de orde, dan beginnen we ook altijd over onze zwangerschap en bevalling. De hint komt meestal wel aan...
zo lang heb ik het niet gehadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het enige wat ik vervelend vind is als ik -of Sven- er 's nachts op ga liggen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- haar dat vast komt te zitten in m'n headset
- haar dat in m'n gezicht waait
- nat haar als het regent en ik geen petje bij me heb
- knopen in m'n haar
- te veel losse haren
- haar in m'n eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |