quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Even zien of ik dit in Soempie taal kan uitleggenIk kan nergens zien hoe veel ik heb geinternet op m'n mobiel en ik kan ook nergens zien hoeveel ik mág internetten op m'n mobiel want die functie is schijnbaar stuk
En waar trek jij die conclusie uit?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:De wereld is toch nog een beetje normaal
Dat Mark niet naar de kapper gaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar trek jij die conclusie uit?
Ja, ik ben geloof ik pas nog geweest. Weet niet meer wanneer precies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ook dan moet je naar de kapper heAl is het maar om de dode puntjes af te knippen
Ik hoorde net van Nem dat het rotweer zou worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje Soempie, het is inderdaad erg pijnlijk... gisteren heeft hij wel goed geslapen en vanavond lijkt het ook goed te gaan.... hopelijk is het snel over.
Pfff ik moet benzine in mn auto doen, maar heb geen zin om te gaan. Ga ik gokken op morgenvroeg mooi weer zodat ik met de fiets kan??
Dat kan je gokken, maar de weersvoorspelling voor morgen heeft niets met mooi weer te maken...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff ik moet benzine in mn auto doen, maar heb geen zin om te gaan. Ga ik gokken op morgenvroeg mooi weer zodat ik met de fiets kan??
Jammer van de smiley aan het eindquote:
Ik word nu al chagerijnig van mijn haar af en toe, komt nu tot halverwege m'n rugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:01 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik ook kunnen, dus zulk lang haar wil ik.
Die was meer bedoeld om aan te geven dat ik ook wel weet dat het een beetje een onzinnige reden isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jammer van de smiley aan het eind
Dat snap ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was meer bedoeld om aan te geven dat ik ook wel weet dat het een beetje een onzinnige reden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |