Nopequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je kerstbomen in de pot gekocht?
Die ken ik ook maar dat beperkt zich zo'n beetje tot takken enzo. Niet een complete stamquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Ben niet zo'n Rob de Tuinman, maar die term ken ik niet.
Ik ken wel de term 'terugsnoeien'...
Dat is bij knotwilgen en knotessen. En dat is alle takken eraf halen zodat je een knot overhoudtquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Is dat niet knotten? Of is dat alleen bij knotwilgen zo
eerst deze kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het ook niet, maar ik ben ook niet echt een tuinierster.. ik doe wat er gedaan moet worden en dan klaar. Over tuinieren gesproken, ik moet de klimop aan de buitenkant van het huis nog snoeien... zal ik nu nog even? Dan is het maar klaar.
Vanmorgen heb ik de hortensia's al gedaan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het ook niet, maar ik ben ook niet echt een tuinierster.. ik doe wat er gedaan moet worden en dan klaar. Over tuinieren gesproken, ik moet de klimop aan de buitenkant van het huis nog snoeien... zal ik nu nog even? Dan is het maar klaar.
Klimop. Wat is dat een onkruid zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Daar zal de metselaar blij mee zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het gedaan...Er is best veel van af. Nu moet het groeien.
Normaal groeit het als een gek, maar waar het moet groeien, groeit het niet..Wij willen een deel van de buitenmuur laten begroeien met klimop, maar het schiet niet echt op. Geduld is een schone zaak.
Als voedingsbodem voor je klimop?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef Bart het volgende:
Pindakaas op de muur smeren.
Om opnieuw te gaan voegen bedoel je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zal de metselaar blij mee zijn
Ja. Klimop is echt funest voor je muur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om opnieuw te gaan voegen bedoel je?
I know, maar die muur hoeft niet opnieuw gevoegd te gaan worden, tenminste niet zolang wij er wonen. Ik wil nl. een groot deel van die muur met klimop en helemaal naar boven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Klimop is echt funest voor je muur.
Ja, vinden ze lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als voedingsbodem voor je klimop?
Wij zijn de komende jaren niet van plan te verhuizenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet snoeien voordat je gaat verhuizen
Dat bedoelde ik eigelijk. Klimop verneukt je hele muur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet snoeien voordat je gaat verhuizen
Die muur is al niet meer geweldig hoor, veel vorstschade.... oud huis.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigelijk. Klimop verneukt je hele muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |