Ze kunnen dus blijkbaar ook bij jou zitten, en dan heb je weer het leuke feitje dat ze nooooit alleen zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef Kikopuz het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah xDDDDD godver ik haat die beesten![]()
Krijg meteen kriebel overal.. kutpics!
Jij vind dit normaal en niet eng?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef trovey het volgende:
Ga buiten in een tentje wonen...oh wacht, dit is niet KLAAGBAAK
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:10 schreef Kikopuz het volgende:
Als ik zo'n beest tegen kom dan ben ik allang doodMijn lichaam heeft daar speciaal een systeem voor gebouwd: spin zien -> flauwvallen -> hartstilstand -> dood
Deze monsters verdienen geen vrijheid.. de kleintjes zijn nog schattig.. daarna mogen ze doodquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef vronie het volgende:
Je had ook de stofzuigerzak,buiten open kunnen maken.
En zijn vrijheid gegund.
Ik zeg toch dat ik zon scheiterd ben dat ik het alleen met de telescoop buis van de stofzuiger durfde, plus, hij had niet onder een gemiddeld glas gepast, hij was echt groot.quote:
Arnhemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef Dynd het volgende:
Damn, waar woon je? Deze komen toch weinig in het noorden van het land voor?
Ja wrijf het nog ff inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik kom huisspinnen regelmatig tegen. Afgelopen maand ongeveer 7 stuks naar buiten gebracht. Nu trekken ze toch naar uiten vanwege het goede weer?
Ja daaaag dan had ik m nog een keer moeten zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef vronie het volgende:
Je had ook de stofzuigerzak,buiten open kunnen maken.
En zijn vrijheid gegund.
T zal me een worst wezen wat hij allemaal vangt, ik heb nog liever 20 muggen enz in me slaapkamer dan 1 van deze boven me bedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:17 schreef THEFXR het volgende:
ik heb er ook 1, laat hem al jaren met rust, nooit last van insecten of vliegen, die spinnen doet meer nuttig werk,dan je denkt.
p.s. de angst is aangeleerd, je wordt er niet mee geboren.
Ja, dit vind ik normaal, zeker in de herfst en de winter als spinnen een warmere plek zoeken om te overwinteren en ik heb er absoluut geen moeite mee...zet ze meestal op een goed plekje neer die meer geschikt is om te overwinteren (op mijn balkon bv). Er zitten regelmatig van dat soort spinnen (van die immens grote kruisspinnen) op mijn balkonnetje in de zomer. Ik heb er diverse planten in pot staan en blijkbaar is dat goed jachtterrein voor spinnen. Fijn toch, scheelt mij weer muggen die mijn huis binnenkomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij vind dit normaal en niet eng?
Ook als je bedenkt dat bovenstaande beesten vanacht misschien wel door jou kamer lopen?
Denk je dat hij mijn minuut aan extra turbelentie heeft overleeft die ik aan heb laten staan nadat ik hem had opgezuigd (om zeker te weten dat hij er in zat) volgens mij is dat ding van mij 2800 watt ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef vronie het volgende:
Doe even normaal ,haal hem uit de klikobak..
Deze spinnen zijn wel beschermd.
Door die stofzuigerzak idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef vronie het volgende:
Doe even normaal ,haal hem uit de klikobak..
Deze spinnen zijn wel beschermd.
Hoe maak je ze "stuk" dan, ik durf niet eens in de buurt te komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:30 schreef Rabieluh het volgende:
Die zijn vrij normaal ja, ik heb mn kamer op de begane grond en ze komen geregeld binnen, ik vind 't enorm kut ze moeten dan ook stuk.
Die muggen verdelgen kan ik zelf wel.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik woon in noorden in woonboerderij en ik heb dit spin eerder nog in huis gehad.
ik pak gewoon met glas en dikke papier of karton daarmee vang ik spin en zet buiten uit.
komende tijden komen er ook nog zwaluwen, uil en misschien vleermuizen langs.
Muizen zitten er sinds winter al in huis. lekker he.
Zo doe ik het ook met spinnen,een glas en een papierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:46 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik woon in noorden in woonboerderij en ik heb dit spin eerder nog in huis gehad.
ik pak gewoon met glas en dikke papier of karton daarmee vang ik spin en zet buiten uit.
komende tijden komen er ook nog zwaluwen, uil en misschien vleermuizen langs.
Muizen zitten er sinds winter al in huis. lekker he.
Genoeg andersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:12 schreef Dynd het volgende:
Damn, waar woon je? Deze komen toch weinig in het noorden van het land voor?
Niet dus, ik kom echt niet dichter bij dan 1 meter bij deze monsters.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:54 schreef leukvoorlater het volgende:
Overigens is de glas-en-papiermethode zowel voor spin als mens veilig.
Paraat staan met je glas en papier en dat beest met een bezem een duwtje geven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet dus, ik kom echt niet dichter bij dan 1 meter bij deze monsters.
een duwtje naar de spinnenhemel jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:01 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Paraat staan met je glas en papier en dat beest met een bezem een duwtje geven.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En kraken dat ie deed onder m'n schoen
Nee, dat is zielig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een duwtje naar de spinnenhemel ja
Assen-west je weet tochhhhhh!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Genoeg anders
gister nog eentjeeven groot als deze
Assen jwtz.
daar heb ik kleinere spinnen voorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
En straks een Klaagbaaktopic openen over muggen in de slaapkamer....ik kan niet wachten om op je toekomstige topic te reageren
ze praten nooit terug anders....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:03 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig.Spinnen zijn heel leuk als je ze beter kent.
dat is zuid-zuid-westquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:04 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Assen-west je weet tochhhhhh!
Kloosterveen
tot ze 1000 eieren komen dumpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:03 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig.Spinnen zijn heel leuk als je ze beter kent.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:07 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
tot ze 1000 eieren komen dumpen.
ik heb liever dat spinnen buiten blijven.
Off-topic
Voor degene die klagen tegenover de muggen heb ik er 1 eenvoudig oplossing voor.
koop dit een muggennet.
[ afbeelding ]
Ik zou dan serieus altijd het water zachtjes laten lopen of gewoon de dop erin doen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:11 schreef MissBliss het volgende:
Mijn zus heeft ook van dit soort monsters in huis gehad, ze kwamen tevoorschijn uit de gootsteen [ afbeelding ]
Ik woon op 1 hoog en heb ze gelukkig nog nooit gezien.
Same! Als ik zo'n monster tegenkom pak ik ook direct alles wat ik voorradig heb en probeer ik hem eerst te vermoorden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, nasty. Ik heb echt een irrationele angst voor beesten die groter zijn dan ze eigenlijk 'horen' te zijn
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |