Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Turn the world into your dance floor.
quote:Nathalie zegt:
*Ge-ni-aal dat Henrike de Lapo had
(*)(B)Ruler Of Death(B)(*) zegt:
*ja donders
Nathalie zegt:
*En bliksems
(*)(B)Ruler Of Death(B)(*) zegt:
*![]()
quote:
ik zeg ook: alvastquote:Op maandag 29 maart 2010 23:56 schreef Samzz het volgende:
Het is nog niet twaalf uur geweest, Wouter.
That's bad luck!
Welterusten, prinsesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TVPillowundermyheadbecauseImabouttogotosleep.
Hoe dat ineens?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:46 schreef ReMcOrE het volgende:
jaaalalalalalalala jalalala singing Bryan Ruiz![]()
omdat hij een held isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe dat ineens?
goedemorgen trouwens!
Ooh okequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat hij een held is![]()
en ook goedemorgen
maar die heeft geen 27 doelpunten in 44 wedstrijden gemaaktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh oke
zing dan voor Ola Toivonen
Gaat het alleen om scoren dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die heeft geen 27 doelpunten in 44 wedstrijden gemaakt
ik zal ff zoeken naar de assistsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat het alleen om scoren dan?
Hehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Ruiz 2, Toivonen 0
maar zonder gekheid, hij is een held omdat hij vaak scoort wanneer het nodig is; of om de 0-0 van het bord te krijgen, of om 1/3 punt(en) veilig te stellenen hij blijft altijd zo verschrikkelijk koel in de 16, hij straalt rust uit met al z'n acties
(bijvoorbeeld de 3-0 tegen Sparta, gewoon rustig balletje opzij leggen en inschieten, terwijl de keeper aan komt stormen
)
daar zou je wel eens een punt kunnen hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heheik heb nooit gezegd dat hij een slechte speler is ofzo, maar ik vind de Ruiz-hype zo overdreven
![]()
iedereen zeurt over ajax' athankelijkheid van suarez, maar Twente is het net zo van Ruiz
Dan de rest van Twente jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:51 schreef haakon het volgende:
Ruiz is gewoon beter.
Twente speelt al weken slecht, maar Ruiz verbloemt dat door die 1-0 te maken en de drie punten te pakken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar zou je wel eens een punt kunnen hebbenmaar zit me ff te bedenken wanneer Ruiz dit seizoen afwezig is geweest en Twente toen een slechte wedstrijd had
want toen Suarez niet meedeed, bijvoorbeeld in de beker, liep het erg stroef bij Ajax (met name voorin)...
zelfde geldt voor Suarez en de rest van Ajaxquote:
dit vind ik ook wel een terechte conclusiequote:Hoe groot is de druk voor naaste achtervolger Ajax?
'Die druk is op zijn minst net zo groot als de druk die ze Twente toedichten. Als Ajax één keer verliest, zijn ze weg. PSV hetzelfde. In feite is de druk voor Ajax en PSV dus zeker zo groot, die mogen niet verliezen. Sterker nog, ze mogen niet eens gelijk spelen. Zelfs dat kunnen ze zich niet permitteren. Twente mag dat wel.'
als we daarmee aan het einde van de competitie boven eindigen, doe ik het ervoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente speelt al weken slecht, maar Ruiz verbloemt dat door die 1-0 te maken en de drie punten te pakken.
Wie schreeuwden ook al weer het hardst dat PSV anti-voetbal speelde toen ze op dezelfde manier kampioen werden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als we daarmee aan het einde van de competitie boven eindigen, doe ik het ervooren dan laat Ajax maar mooi 2e worden met een doelsaldo van +150 ofzo, dat boeit dan geen fluit
dat schreeuwen we dit seizoen nog steeds over PSVquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie schreeuwden ook al weer het hardst dat PSV anti-voetbal speelde toen ze op dezelfde manier kampioen werden?
Zeker nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat schreeuwen we dit seizoen nog steeds over PSVen denk dat Twente 'mooiere' / 'betere' wedstrijden speelt dan PSV...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we het dan toch over voetbal hebben ..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bewaar die foto goed, is een van de weinigen waarop hij niet huiltquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we het dan toch over voetbal hebben ..
[ afbeelding ]![]()
![]()
ach, misschien kijk ik door een gekleurde bril naar de wedstrijdenquote:
Hehe, klopt. Ik zie liever FCT met antivoetbal de titel pakken dan dat vieze Ajax.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, misschien kijk ik door een gekleurde bril naar de wedstrijdenfeit blijft dat Twente na winst op VVV en Heerenveen (de kans daarop is aardig groot denk ik...) toch wel heel verschrikkelijk super dichtbij komt!!
en dat doen ze in Rotterdam waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe, klopt. Ik zie liever FCT met antivoetbal de titel pakken dan dat vieze Ajax.
Of VVV wint van jullie, wij winnen van Willem 2, Ajax verliest, en het weekend erop hetzelfde met andere tegenstanders... Dan is het ineens heel anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat doen ze in Rotterdam waarschijnlijk ookmaar goed, in het gunstigste geval wordt het beslist thuis tegen Feyenoord (met de 5e winstpartij in de laatste 6 partijen)
anders moet het uit bij NAC gebeuren, op de allerlaatste speeldag!!
zoals jij laatst al met mij eens was; de kansen van PSV zijn 5% ongeveerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of VVV wint van jullie, wij winnen van Willem 2, Ajax verliest, en het weekend erop hetzelfde met andere tegenstanders... Dan is het ineens heel anders natuurlijk.
Er zijn nog 15 punten te winnen/verliezen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals jij laatst al met mij eens was; de kansen van PSV zijn 5% ongeveer
eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zijn nog 15 punten te winnen/verliezen..
Wolken boven Almelo, ik ga maar wat verder oostwaartsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
de zon is hier zojuist best gaan schijnendat jullie het ff weten
net Koevermansquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehe, klopt. Ik zie liever FCT met antivoetbal de titel pakken dan dat vieze Ajax.
quote:Als FC Twente kampioen wordt, maakt dat Danny Koevermans niet zo veel uit. Maar de PSV-spits wil absoluut niet dat Ajax er met de landstitel vandoor gaat.
"Als wij het niet redden? Dan maar FC Twente kampioen, want Ajax gun ik het helemaal niet", zegt Koevermans tegen het Algemeen Dagblad.
quote:
ja, dat vond ik ook een toffe actiequote:
ja maar, daar kan ik toch niks aan doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:32 schreef omearos het volgende:
[..]
ja maar, daar woon ik al 29 jaar niet meer
Hmm verveling hier, heb 2 tussenurenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier alles wel goed, aan het werk met een zonnetje achter memet jou?
The Prophet Remix daarvan is ook niet verkeerdquote:
Kutnummer man, wat had ik daar een hekel aan.quote:
had? dus nu niet meer?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kutnummer man, wat had ik daar een hekel aan.
Ik denk het wel, maar ik ga daar niet naar luisteren.quote:
als ik hier een geluidskaart in de PC had (en boxen) of een radiostation met hardstyle / (happy) hardcore, dan had ik het wel gewetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik ga daar niet naar luisteren.Ik wil mn dag niet laten verpesten.
ik vind Zeebats en Nichtrijder toch wel de allerbestequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef haakon het volgende:
zoo lang geleden, en weer lig ik helemaal dubbel_______________
Ik zal wat meer postenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
in dit tempo krijgen we hem vandaag echt niet vol
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand ervaring met de Blackberry Storm 2 of HTC HD2 ?
nee, dat niet. maar zit zelf ook te kijken naar de HD2 voor bij mijn abo-verlenging straksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
weet niet of je hier al gekeken had, maar dit is een mooie vergelijking: "http://www.smartphoneshop.nl/vergelijken/?product[]=90756&product[]=78626&specificationprofileshopid=88"quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:05 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga mijn abonnement binnenkort verlengen en twijfel tussen die 2 toestellen
htc hd2 is best groot, maar wel gigantisch snel en handig ding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
Beide merken zijn kut.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
Maar welke van de twee is dan uiteindelijk toch het beste?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HTC is een baksteen en BB is overgewaardeerd.
zo zwaar is hij toch niet? of doel je meer op de afmetingen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HTC is een baksteen en BB is overgewaardeerd.
Dag Ratelquote:
de htc hd2 schijnt toch wel 1 van de snelsten te zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar welke van de twee is dan uiteindelijk toch het beste?
Windows Mobilequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
de htc hd2 schijnt toch wel 1 van de snelsten te zijn.
werkt goed op dat ding hoorquote:
Selmaquote:
Ik kan wel pingen ja... maar gebruik het niet zo vaak. Mailen is net zo makkelijk, daarbij, heeft maar een vriendin van me ook een BBquote:
Oke aangezien dat ook sinds paar dagen voor mn telefoon beschikbaar is , maar klopt het dat je geen password ofzo nodig heb voor die accountsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel pingen ja... maar gebruik het niet zo vaak. Mailen is net zo makkelijk, daarbij, heeft maar een vriendin van me ook een BB
Hoezo datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Mdrop op 30-03-2010 14:02:08 ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke aangezien dat ook sinds paar dagen voor mn telefoon beschikbaar is , maar klopt het dat je geen password ofzo nodig heb voor die accounts?
Kun je btw pingen naar Mdrop?
[..]
Hoezo dat?
Weet ik niet, jij hebt een blackberry? En je hebt wel een pincode nodig, geloof ik. Maar ik weet ook niet hoe het allemaal werkt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee HTC met android dinges en dat zou dan moeten werken, maar heb verder geen slachtoffer om het mee te proberenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet, jij hebt een blackberry? En je hebt wel een pincode nodig, geloof ik. Maar ik weet ook niet hoe het allemaal werkt hoor
Oh, dan pb je nummer maar, ik wil wel slachtoffer spelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee HTC met android dinges en dat zou dan moeten werken, maar heb verder geen slachtoffer om het mee te proberen. Maar les is voorbij dus ben weg!
BB.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar welke van de twee is dan uiteindelijk toch het beste?
quote:
bij de HD2 zit er een Sense-skin overheen + dat rond november van dit jaar Windows Mobile 7 beschikbaar zou moeten komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef haakon het volgende:
[..]
werkt goed op dat ding hoor
maat van me heeft hem ook, nog geen problemen mee gehad..
Niet grappigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ San, hier leuke schoentjes voor jou.![]()
Vrouwen die lopen op dildo's ...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet grappigDaar kwam een klasgenootje net ook al mee.
Ik zou met mij in bed kruipen als ik jou was, Selmaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hehe is het eindelijk een beetje klaar met die pokkeherrie buiten en kan ik éindellijk mn ramen openzetten, is de zon weg en gaat het volgens mij zo nog regenen ook.
dat is gewoon kutquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hehe is het eindelijk een beetje klaar met die pokkeherrie buiten en kan ik éindellijk mn ramen openzetten, is de zon weg en gaat het volgens mij zo nog regenen ook.
Ik ook. Er begint nu net een audio presentatie over evolutiequote:
Heb je dat niet op de middelbare school gehad?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. Er begint nu net een audio presentatie over evolutie
Dit is zeg maar ietsje hoger niveau... Universitair und so.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je dat niet op de middelbare school gehad?
Dat klinkt veelbelovend, maar ik wil niet liggen. Ik wil zon en open ramen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou met mij in bed kruipen als ik jou was, Selma
Dit is meneer Darwin.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:34 schreef Samzz het volgende:
Dit is zeg maar ietsje hoger niveau... Universitair und so.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is meneer Darwin.
Darwin is dol op promiscuïteit.
En ze leefden nog lang en gelukkig
quote:
quote:
Arme arme Machielquote:
4 uurtjes, etenstijd, lekker rustig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag zometeen gaan werken van half 5 tot half 9
Ik heb het liever druk, dan gaat de tijd sneller voorbijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
4 uurtjes, etenstijd, lekker rustig.
Klantenservice in een bieb? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het liever druk, dan gaat de tijd sneller voorbij
Moet alleen wel achter de klantenservicebalie gaan staan
Dat is waarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het liever druk, dan gaat de tijd sneller voorbij
Krijg je zeker allemaal van die zeikerds?quote:Moet alleen wel achter de klantenservicebalie gaan staan
Meneer, m'n pasje doet het niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klantenservice in een bieb? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik vind het altijd heerlijk om die mensen in de zeik te nemen, sorry!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meneer, m'n pasje doet het niet.
Meneer hij scant dit boek niet
Hij wordt maar eens een man en gaat gewoon door tot hij naar huis magquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
JONGENS, MACHIEL WIL NAAR HUIS.
HELP HEM DE LAATSTE UURTJES (?), MINUTEN DOOR TE KOMEN.
Ah zeikerds dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meneer, m'n pasje doet het niet.
Meneer hij scant dit boek niet
Ik doe liever info, beetje rondlopen op alle 3 verdiepingen, beetje rondkijken en snuffelen, lastige vragen beantwoorden
doe ik ook welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij wordt maar eens een man en gaat gewoon door tot hij naar huis mag
Denk dat ik straks even naar Amersfoort gaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah zeikerds dus.Nou je kunt je lol op straks.
meh, ik zit hier met een opdracht die gewoon impossible is voor mijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga dan naar huis, hoef je morgen ook niet terug te komen
nee, doordat je de hele tijd met je aaifoowne aan het kloten bentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik word best veel aangekekenzal het door m'n pak komen?
Iedereen zit hier met een phonequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:08 schreef haakon het volgende:
[..]
nee, doordat je de hele tijd met je aaifoowne aan het kloten bent
Verkapte 'Check-mij-eens-stoer-een-pak-dragen' postquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik word best veel aangekekenzal het door m'n pak komen?
ook intelligente mensen maken lolquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
Omg... ik altijd maar denken dat Universitaire studenten tot de wat intelligentere soort behoren. Zitten ze hier knetter hard K3 te zingen
Je hebt gekozen voor de 'nerd-coupé" ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen zit hier met een phoneen sommigen met een laptop
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog 45 minuten en dan weer op't hoes an.![]()
Nee hoor, zie ik bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Je hebt gekozen voor de 'nerd-coupé" ?
Ik niet bepaald.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, zie ik bijna dagelijks.
Sja, dat kan welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik niet bepaald.Ik zou wanhopig de trein uit rennen ook. Je hoort gewoon een beetje uit het raam te kijken, krantje lezen, en chicks in de buurt checken.. jij cultuurbarbaar
eens !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik niet bepaald.Ik zou wanhopig de trein uit rennen ook. Je hoort gewoon een beetje uit het raam te kijken, krantje lezen, en chicks in de buurt checken.. jij cultuurbarbaar
Ik mis iets in die post.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef haakon het volgende:
[..]
eens !
zoveel chicks als je van enschede naar almelo gaat, heel apart
zie je bijna nooit met uitgaan
Goed kijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef haakon het volgende:
[..]
eens !
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef haakon het volgende:
[..]
eens !
edit: ik wil overwerken
Genialiteit en gekte zitten dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
Omg... ik altijd maar denken dat Universitaire studenten tot de wat intelligentere soort behoren. Zitten ze hier knetter hard K3 te zingen
K3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
Mooi station is dat, als je de achteruitgang neemt, en dan de weg oversteekt, daar staat altijd een hele goede viskraam. 14.gif. Willem Buis heet de uitbater.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:26 schreef Samzz het volgende:
Ik sta op station Deventer... Aanrijding tussen Nijmegen en Oss, dus vertraging, dus aansluiting gemist
Op de Beestenmarkt dus?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mooi station is dat, als je de achteruitgang neemt, en dan de weg oversteekt, daar staat altijd een hele goede viskraam. 14.gif. Willem Buis heet de uitbater.
Géén idee hoe dat daar heet, richting de oude landbouwschool.quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Géén idee hoe dat daar heet, richting de oude landbouwschool.
Ja, vlak naast die supermarkt inderdaad. Gast is echt geniaal, zoveel saus krijg je nergens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja dus
Op zo'n pleintje met de Aldi enzo.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, vlak naast die supermarkt inderdaad. Gast is echt geniaal, zoveel saus krijg je nergens.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
6e rij helemaal rechts ben ik
Heheh nice, ik zit in de O van ON.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene die de foto maakt ben ik
Ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef Robinhoo het volgende:
Heheh nice, ik zit in de O van ON.
quote:
Geheel ander onderwerp maar hebben jullie als 'fleringen' nou een eigen bus naar bentelo of samen met albergen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]_! Eigenlijk had je in de hoek bij het uitvak moeten zitten dan kon je de hele sfeeractie fotograferen
Daar zaten allemaal figuren met opvallend gele jassenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:55 schreef Robinhoo het volgende:_! Eigenlijk had je in de hoek bij het uitvak moeten zitten dan kon je de hele sfeeractie fotograferen
Ik dacht dat er bijna 50 man zich had opgegeven dus ik ga er vanuit dat wij 1 bus hebben als Fleringen zijnde?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geheel ander onderwerp maar hebben jullie als 'fleringen' nou een eigen bus naar bentelo of samen met albergen?
Ks_Choice-Echo_Mountain-2CD-2010-gnvr
Ja zou goed kunnen, 158 totaal in de bussen (3) bij Morshuis dus wist niet of jullie hier ook bij zaten maar zal dan wel niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
Ik dacht dat er bijna 50 man zich had opgegeven dus ik ga er vanuit dat wij 1 bus hebben als Fleringen zijnde?
zo ff goed spieken of ik mezelf nog zie, een paar rijen boven jouquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:43 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
6e rij helemaal rechts ben ik
Zat jij toevallig in de bus van 14.50 in almelo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnen, 158 totaal in de bussen (3) bij Morshuis dus wist niet of jullie hier ook bij zaten maar zal dan wel niet.
Ehm ..... ik was om 14.30 vrij dus dat zal dan welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:06 schreef Robinhoo het volgende:
Zat jij toevallig in de bus van 14.50 in almelo?
Die hadden het ook al over bussen naar Bentelo en Fleringen enzo
Zat ik ook inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm ..... ik was om 14.30 vrij dus dat zal dan wel.
Ow, en waar dan welquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef Robinhoo het volgende:
Had je het ook over PCF? Als dat zo is was jij het zeker.
Op die rolstoelplekkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, en waar dan wel.
[..]
Ja, had weinig te lullen na het kansloze weekend dat ik achter de rug had (Verjaardag + verjaardag
).
Oke dan weet ik het wel geloof ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, niet opgelet in het bijzonder. Ik zat vrij achterin en stapte uit bij 'de Boer'
.
Oke lol, ik had dat idee nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
Oke dan weet ik het wel geloof ikOp de een of andere manier had ik al het gevoel dat jij het was, waarom weet ik niet.
Haha maar ik wist het niet zeker en om dan te vragen: Ben jij Mdrop van FOK??? maar volgende keer herken ik je wel denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke lol, ik had dat idee niet. Roep de volgende keer als je weer zo iets denkt
.
Ja is ook al zo watquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha maar ik wist het niet zeker en om dan te vragen: Ben jij Mdrop van FOK??? maar volgende keer herken ik je wel denk ik.
Mooi station? Deventer is de grootste pauperstad van Salland. Utrecht, Amsterdam (nu even een bouwput), dat zijn de mooie sationsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mooi station is dat, als je de achteruitgang neemt, en dan de weg oversteekt, daar staat altijd een hele goede viskraam. 14.gif. Willem Buis heet de uitbater.
Goeie coffeeshops hebben ze in Deventerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi station? Deventer is de grootste pauperstad van Salland. Utrecht, Amsterdam (nu even een bouwput), dat zijn de mooie sations
Zoals ik zei, pauperstadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Goeie coffeeshops hebben ze in Deventer
Deventer is opzich best wel pauper, maar niet zo erg als Almelo.quote:
Kom morgen maar langs, dan moet ik weer werkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola....
Ik moest aan Mac denken. Nu heb ik weer honger.
..morgen is de enige dag dat ik niet kan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom morgen maar langs, dan moet ik weer werken
Oh, zonde.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
..morgen is de enige dag dat ik niet kan..
Ik werk dan van 12 tot 4quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik de hele dag en nacht..
Almelo is geen Sallandquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Deventer is opzich best wel pauper, maar niet zo erg als Almelo.
Het is natuurlijk maar net wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat ben je de laatste tijd aan het mopperen op alles en iedereen
Ga ik doen! Misschien ook nog even naar de kermis. Daar ben ik al tig duizend jaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik werk dan van 12 tot 4Dus kom maar langs
Ik las iets heel geils.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
Het is natuurlijk maar net wat je wilt lezen.
Verrek, daar wil ik ook nog heenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga ik doen! Misschien ook nog even naar de kermis. Daar ben ik al tig duizend jaar niet meer geweest..
Ik wil je wel een euro geven voor de arm-dinges-geld-verdien-ding? Dan kun je mij daarna trakteren met je winst.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verrek, daar wil ik ook nog heen![]()
Ik heb alleen geen geld
Nja, hou niet zo van die nutteloze dingen. Ga vaak naar de kermis om in een paar attracties te gaan en wat rond te hangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil je wel een euro geven voor de arm-dinges-geld-verdien-ding? Dan kun je mij daarna trakteren met je winst.
Ik vergeet trouwens altijd dat de kermis er is, maar ik zag em toevallig vanmiddag. Dus ik moet er es heen.
HTC HD2 maar besteldquote:
Nathquote:
Als er ook iemand is die selectief leest...quote:
Ik weet het niet dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nja, hou niet zo van die nutteloze dingen. Ga vaak naar de kermis om in een paar attracties te gaan en wat rond te hangen.
Scheelt dat veel dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice![]()
hopelijk krijg je straks mogelijkheid tot gratis update naar WM 7
moet nog beter/fijner werken dan WM 6.5, die er nu opzit; maar dat is volgens mij ook al koningquote:
Ben echt benieuwdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet nog beter/fijner werken dan WM 6.5, die er nu opzit; maar dat is volgens mij ook al koning
De Calypsoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet dus.Ben er al zolang niet geweest. Vroeger vond ik de flying bob altijd leuk.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |