quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:40 schreef SolidasRock het volgende:
we zijn weer terug van center parcs meierdal.![]()
Superleuk, Van de voorspelde 3 dagen regen en onweer is het alleen op zondag beetje gaan regenen, voor de rest veel zon, zwemmen, fietsen, zwemmen, golfen, zwemmen, bowlen, zwemmen, alcoholmisbruik en zwemmen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie 't gehad?
En goedemorgen allen
Ja, is ook ingewikkeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:30 schreef MissMSX het volgende:
Hier is de OPhttp://wiki.fok.nl/index.php/Den_Haag
Ik post alleen maar de link naar de OP, zodat je het eventueel nog aan kunt passen. In de oude OP stond nog de link naar het oude bestand. That's all...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Kom op jongens, ik was moe, barstende koppijn, gooi er nog 1 reactie in en zie tot mijn grote schrik dat het de 301e post is en ik het topic sluit. Ik wil toch niet zonder meer naar bed gaan, dus open toch een topic, zet erbij dat het gesloten kan worden, leg uit waarom en dan zie ik nu toch allemaal huilies? Tjonge![]()
Bedankt voor de inleving, succes met het topic. Daag
Laat je niet opnaaienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Kom op jongens, ik was moe, barstende koppijn, gooi er nog 1 reactie in en zie tot mijn grote schrik dat het de 301e post is en ik het topic sluit. Ik wil toch niet zonder meer naar bed gaan, dus open toch een topic, zet erbij dat het gesloten kan worden, leg uit waarom en dan zie ik nu toch allemaal huilies? Tjonge![]()
In de tijd dat je jezelf hebt zitten opvreten en dit bericht had geplaatst, kon je ook ff je OP aanpassenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lovechild het volgende:
Als je dan toch bezig bent....zorg ook ff voor wat zon hahahaha lijkt wel of de wereld vergaatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:35 schreef knnth het volgende:
* knnth verspreidt wat liefde en bloemetjes en regenboogjes
Zeg dat. Ik zit hier met de lampen aanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef knnth het volgende:
Pfff nu je het zegt ja, het is bijna nacht boven de stad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |