Is er ook een andere geopend? Ik had even niet gemerkt dat ik de lapo had omdat ik met iets anders bezig wasquote:
Riocj was een beetje ongeduldigquote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is er ook een andere geopend? Ik had even niet gemerkt dat ik de lapo had omdat ik met iets anders bezig was
En dus had iemand anders hem al geopend, duurde blijkbaar te langquote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Is er ook een andere geopend? Ik had even niet gemerkt dat ik de lapo had omdat ik met iets anders bezig was
Nah ik was gewoon te langzaamquote:
Hihiquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
goSupermodel was een leuke TT geweest
ik ook nietquote:
Ja, dat is een banaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef RikKer93 het volgende:
Ik ben in de war.
Is dit nou een banaan?
afbeelding
Volgens mij wel 2quote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef RikKer93 het volgende:
Ik ben in de war.
Is dit nou een banaan?
[ afbeelding ]
maar niet 1 die je kunt opetenquote:
Maar het zijn dus geen sinaasappels en een appelsquote:
Omdat ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
en luna, waarom reageer jij niet in mn fobo
Had je die wortel van Huppel moeten zien vanmiddagquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef RikKer93 het volgende:
Ik ben in de war.
Is dit nou een banaan?
[ afbeelding ]
En dat op de vroege ochtend al in een OP zetten, lef van mij hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je die wortel van Huppel moeten zien vanmiddag
linkje plsquote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had je die wortel van Huppel moeten zien vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |