quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je teleurgesteld was in mijn prestaties
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 29 maart 2010 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik ga jullie volgenhoop wel dat jullie het topic leuk volplempen natuurlijk dan heb ik ook wat leuks om te lezen.
?? Ik pakte Trulli en smeet hem in de prullenbak haha, niks op de prijs klikkenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef remlof het volgende:
Ah het is me toch gelukt, je moet op de prijs klikken om een nieuw onderdeel te kopen
Dus ik heb m'n gare Virgin-chassis ingeruild voor een gaar Lotus-chassis en Buemi eruit geschopt voor De la Rosa:
Hereby I proudly present remloF1 v2:
[ afbeelding ]
Hopen dat dit beter werkt
Ja wegsmijten is makkelijk, maar ik had problemen met nieuwe kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
?? Ik pakte Trulli en smeet hem in de prullenbak haha, niks op de prijs klikken
Ik klikte gewoon op de naam van Liuzzi en zette hem erbijquote:Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja wegsmijten is makkelijk, maar ik had problemen met nieuwe kopen
En Trulli ken ik nog uit de Verstappen-tijd, heb ik een zwak voor
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:39 schreef D. het volgende:
Je moet gewoon klikken wat je wil, en dan klikken waar je het wil. Da's alles
Je weet dat Trulli in 2 races pas 23 punten heeft vergaard?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja wegsmijten is makkelijk, maar ik had problemen met nieuwe kopen
En Trulli ken ik nog uit de Verstappen-tijd, heb ik een zwak voor
Ik brand elke dag een kaarsje voor 'm en pak een kleuter, het komt goedquote:Op maandag 29 maart 2010 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat Trulli in 2 races pas 23 punten heeft vergaard?
Ah, dan moet het lukken jaquote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik brand elke dag een kaarsje voor 'm en pak een kleuter, het komt goed
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik brand elke dag een kaarsje voor 'm en pak een kleuter, het komt goed
Idd, we moeten wel een beetje samenwerken om de subleague bovenaan te krijgenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder, ik heb hem net de prullenbak in gegooid
Voor wie heb je 'm ingeruild?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder, ik heb hem net de prullenbak in gegooid
Liuzziquote:
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/formule1/uitslagen/quote:
Ik had verleden week Trulli er al uit moeten gooien, maar dacht ach zal wel beter gaanquote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef D. het volgende:
Met het team wat ik nu heb (na mijn wijziging) had ik 19 punten meer gehaald dan het vorige team
Zeg, wij doen niet aan discriminatie hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef Kally het volgende:Voor een vrouw doe ik het zo slecht nog niet
quote:
Sommige mensen hebben geen gevoel voor humorquote:Op donderdag 1 april 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)_nico_hulkenberg.xml
Ik kan er niet om lachen eik
En dan hebben we het over Nico of mijquote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen gevoel voor humor
Jaquote:Op donderdag 1 april 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan hebben we het over Nico of mij
Dan vond ik de simplistische grap van zoonlief leuker vanmorgenquote:
hehehe die is idd leukerquote:Op donderdag 1 april 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan vond ik de simplistische grap van zoonlief leuker vanmorgenDie zei vol overtuiging
Mama er zit een scheur bij je kont, whaha 1 april (ik stond mijn nek al te verdraaien
)
Hoog scorenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
iemand nog goede tips voor de race van deze week btw?
heb ik nieuws voor hem: ook nu gaat het hem niet lukkenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)chael_schumacher.xml
Moet je dat niet bij iedere race hebbenAlleen Maleisië heb je niet veel aan
Ja, niets verkopen en/of kopen. Je hebt goed gescoord, gewoon een paar weken doorsparen totdat je echt een verbeterslag kunt maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe die is idd leuker
iemand nog goede tips voor de race van deze week btw?
dat is mijn planning idd. pas kopen als echt kan verbeteren. voorlopig maar hopen op wat ik nu heb staan.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, niets verkopen en/of kopen. Je hebt goed gescoord, gewoon een paar weken doorsparen totdat je echt een verbeterslag kunt maken.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:22 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik nieuws voor hem: ook nu gaat het hem niet lukken
hij moet nog maar ff wachten tot ik hem kan kopen ofzo
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yups. ik verwacht goed 2e deel van t seizoen van hem.
Ik denk het ook welquote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
yups. ik verwacht goed 2e deel van t seizoen van hem.
Mogen we met de league uit eten, dan is D. weer klaar met afvallenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
wint de winnende subleague eigenlijk ook wat?
want wij worden tenslotte gewoon nr 1 natuurlijk
hehe, of hij begint net weerquote:Op donderdag 1 april 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Mogen we met de league uit eten, dan is D. weer klaar met afvallen
Neemt hij maar sla, eten wij de rest opquote:
Ik mag gewoon avondeten hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Neemt hij maar sla, eten wij de rest op
zou wel lullig zijn als beheerder van de leaguequote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Neemt hij maar sla, eten wij de rest op
Oooooo nou geregeld danquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
zou wel lullig zijn als beheerder van de league
yeah eigenlijk wel. t gezelschap is zijn prijs maar gewoonquote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij mag gezellig met ons uit eten wat wil hij nog meer
Eten natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij mag gezellig met ons uit eten wat wil hij nog meer
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij kan hij ons er altijd nog uit kieperen
shit idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zolang jullie goed scoren kan ik jullie gebruiken hequote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
oops, ik vrees voor remlofs aanwezigheidquote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang jullie goed scoren kan ik jullie gebruiken he
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
shit idd.
D. mag gewoon eten hoor. en wij mogen genieten van jou gezelschap.
zo beetje slijmen bij de baas kan nooit kwaad
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Beetje slijmen met D kan dus geen kwaad
ja maar jij bent een vrouw. dan hoef je al niet meer te slijmenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf wel gewoon mezelf, ben niet zo goed in slijmen, das niet zo mijn ding
Dat is 'al geregeld'quote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
oops, ik vrees voor remlofs aanwezigheid
Jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf wel gewoon mezelf, ben niet zo goed in slijmen, das niet zo mijn ding
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar jij bent een vrouw. dan hoef je al niet meer te slijmen
quote:
Veel wel jaquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
bij zou t niet werken hoor. maar ik ken D.
Huh?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
bij zou t niet werken hoor. maar ik ken D.
Die kan weer de F1 Manager hier blokkerenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
oops, ik vrees voor remlofs aanwezigheid
hehe,quote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
O nu komt het, de stoere mannen praat.
Ik ookquote:Op donderdag 1 april 2010 21:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dus Remlof en D zijn zeker van een diner
Ik werk met grotendeels mannen, kan het over het algemeen ook beter vinden met mannen dus zag hem aankomen jaquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Kally heeft tieten, dus die blijft ook.
Gomi of Teun moet weg. Nah 't is al weer duidelijk nu![]()
yeah, wel lief dat je me alvast gedag zwaait voor ik die kick hebquote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Kally heeft tieten, dus die blijft ook.
Gomi of Teun moet weg. Nah 't is al weer duidelijk nu![]()
ik werk ook met meer mannen dan vrouwen.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik werk met grotendeels mannen, kan het over het algemeen ook beter vinden met mannen dus zag hem aankomen ja
Ik niet met allemaal hoor, sommige zijn van die meutenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik werk ook met meer mannen dan vrouwen.
maar met vrouwen kan ik t ook wel goed vinden
ah maar natuurlijk. ik alleen met de leukenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet met allemaal hoor, sommige zijn van die meuten
yups, maar denk dat voor wat later is. als we beetje budget hebben enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed, maar 't kan geen kwaad om samen wat afspraken te maken over één en ander. Ik ving zoiets op tijdens mijn ban en was het er wel mee eens.
Ja, maar dan moeten we dus afspreken dat we allemaal gaan sparen en voorlopig niets kopen?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, maar denk dat voor wat later is. als we beetje budget hebben enzo
daar is t al te laat voor. kally heeft coureur al ingeruild en remlof chassis of motor.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten we dus afspreken dat we allemaal gaan sparen en voorlopig niets kopen?
Zou het?quote:
Ik wacht nu ook even af, maar beloof plechtig te overleggenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik spaar nu door totdat ik die Duitser kan kopen
jouw aankoop is wel een goede keus geweest imo. die scoort elke week tot nu heel goedquote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wacht nu ook even af, maar beloof plechtig te overleggen
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw aankoop is wel een goede keus geweest imo. die scoort elke week tot nu heel goed
Alle vier wel, alleen Remlof heeft wat aanloopproblemen. Die kan ook niet met geld omgaanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw aankoop is wel een goede keus geweest imo. die scoort elke week tot nu heel goed
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alle vier wel, alleen Remlof heeft wat aanloopproblemen. Die kan ook niet met geld omgaan![]()
quote:
Ik wacht ook ff, maar ik sta dan ook in de minquote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wacht nu ook even af, maar beloof plechtig te overleggen
Hou je hand dan ook op je knipquote:Op donderdag 1 april 2010 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht ook ff, maar ik sta dan ook in de min
Dan zou ik 10 klonen maken, alles overhevelen, en Ferrari kopenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk is het best wel jammer dat je niet samen een team kunt maken. Ik bedoel, dat je geld kunt overhevelen naar iemand anders binnen je team.
nah, dan zouden er mensen met kloons zijn en dan hadden er nu al mensen rondgereden met toppersquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eigenlijk is het best wel jammer dat je niet samen een team kunt maken. Ik bedoel, dat je geld kunt overhevelen naar iemand anders binnen je team.
Dat is gemeen hè, daar zou ik nu nooit opkomenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik 10 klonen maken, alles overhevelen, en Ferrari kopen
Ik wel, ik zoek altijd naar mazen in de 'wet'quote:Op donderdag 1 april 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is gemeen hè, daar zou ik nu nooit opkomen
quote:
quote:
Da's mooi, want ik heb nog wat Lotus materiaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah we staan klaar om beter te scoren dan vorige week.
vooral trulli gaat scoren
Op visite na de kwali bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
Het is gelukkig niet te vroeg, ga op visite morgen, op de fiets dat zegt genoeg
Chassis omgeruild en een coureur vervangen. Nu Lotus en De la Rosa ipv Virgin en die Buemi ofzo.quote:
me 2, vandaar mijn hoopquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik heb nog wat Lotus materiaal
Nee morgenavond, bedoelde de race niet al te vroegquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Op visite na de kwali bedoel je neem ik aan?
Ik heb...ehh...quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Chassis omgeruild en een coureur vervangen. Nu Lotus en De la Rosa ipv Virgin en die Buemi ofzo.
Ah, zodat je zondag er op tijd uit kuntquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee morgenavond, bedoelde de race niet al te vroeg
quote:
las ik t nou goed in dat managertopic, dat jij min staat qua cash. en dat dat komt omdat de waardes van de coureurs te laat zijn aangepast?quote:
correctquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef gomi het volgende:
[..]
las ik t nou goed in dat managertopic, dat jij min staat qua cash. en dat dat komt omdat de waardes van de coureurs te laat zijn aangepast?
jij ozu die wissel dus niet hebben kunnen doen als ze t op tijd hadden aangepast?
ik heb:quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:19 schreef D. het volgende:
Mijn teams:
Lotus
Lotus
Sutil (Force India)
Liuzzi (Force India)
STR
STR
Heikki (Lotus)
Liuzzi (Force India)
quote:
yeah, hij geeft wel waar voor zijn geld. de meesten anderen in dat budget zijn veel minderquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was de enige die ik kon kopen die ook gewoon nog een beetje presteert
Inderdaad, nou ja we zullen het zien na dit weekendquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, hij geeft wel waar voor zijn geld. de meesten anderen in dat budget zijn veel minder
Ja ik lees meequote:
Ik ben niet zo posterig in "vreemde" topicsquote:
quote:
ik wilde voor de verandering de kwailificatie eens bekijken.quote:
Herhaling komt straksquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wilde voor de verandering de kwailificatie eens bekijken.
doe de tv aan en zie dat t al om 10.00 uur begon, ipv 11.00 uur zoals ik dacht.
zag er wel leuk uit
ms ff met een half oog kijken, voor ik weg ga.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Herhaling komt straks
Was de moeite waard, met 3 toppers die de regen hadden onderschat
De calculator zegt 87quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:36 schreef gomi het volgende:
[..]
wow erg netjes gescoord dus.
ik een punt of 89 als ik t snel ff bekijk
ah k.zat ik er 2 punten naast. iig ook wel lekker gescoordquote:
Laterquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.zat ik er 2 punten naast. iig ook wel lekker gescoord
ben er weer vandoor laters.
morgen probeer wel op tijd te zijn bij de race
Zo weinigquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:35 schreef D. het volgende:
Kally heeft er ook 80, want die heeft hetzelfde team als ik
Je weet wat voor team ik heb, ik eigenlijk niet wat jij hebt, want je hebt het vanaf het begin verborgen. Dus kun je het hooguit van mij gejat hebbenquote:
Ik heb al vanaf het begin hetzelfde team, en destijds ook gepost wat ik hadquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet wat voor team ik heb, ik eigenlijk niet wat jij hebt, want je hebt het vanaf het begin verborgen. Dus kun je het hooguit van mij gejat hebben
Hij heeft gisteren nog zijn team neergezetquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je weet wat voor team ik heb, ik eigenlijk niet wat jij hebt, want je hebt het vanaf het begin verborgen. Dus kun je het hooguit van mij gejat hebben
Ja, ook dat nogquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog zijn team neergezet
Teun let gewoon niet opquote:
Niet slecht hè, maar goed, als je morgen een partij strafpunten om je oren krijgt ben je weer wegquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik let echt niet op, heb ook heul niet zoveel punten![]()
Wat D zegt
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik let echt niet op, heb ook heul niet zoveel punten![]()
Wat D zegt
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
Vooral omdat je minder punten hebt dan ik
Het zijn er niet weinig, anderen hebben er gewoon meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gofferdomme, waarom heb ik zo weinig punten
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gofferdomme, waarom heb ik zo weinig punten
Ja beetje competitie mag tochquote:
Mag het alleen niet laten merkenquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag het alleen niet laten merkendan mag ik Teun zijn bad niet lenen
Dan mag je er bij mij wel in hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag het alleen niet laten merkendan mag ik Teun zijn bad niet lenen
quote:
Ga je dan ook mijn pijnlijke rug masserenquote:
Alsof jij dat erg vindquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je dan ook mijn pijnlijke rug masseren
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard
Ben in gedachte al bezig
Ow wacht, de rug zit aan de achterkant
Ow, nou, die nam ik 'voor het gemak' ff meequote:
Tot laterquote:Ik ga nu echt even douchen kijken of heet water mijn rug een beetje minder pijn kan laten doen
Ow zo gezien valt het nog best mee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:23 schreef D. het volgende:
Tussenstand vorige week
D. 61
D.Rose 60
Kally 53
Remlof 50
We hebben nu allemaal meer
Die deed toen ook al geheimzinnig met zijn teamquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo gezien valt het nog best mee.
edit: waar is Teun in dat rijtje?
Toen wisten we zijn team niet, dus kon D. ook zijn punten niet tellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo gezien valt het nog best mee.
edit: waar is Teun in dat rijtje?
Spuit 11quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen wisten we zijn team niet, dus kon D. ook zijn punten niet tellen
Morgen boeit het me vast wat meer, als ik fris en fruitig wakker wordtquote:
spierpijn is meestal de dag erop pas echt toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen boeit het me vast wat meer, als ik fris en fruitig wakker wordt![]()
Ben nu ff te moe ervoor, ga ook niet weg vanavond
Het seizoen is net begonnenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
jouw ene team haal ik niet meer in. die andere daarentegen ms.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:34 schreef gomi het volgende:
[..]
spierpijn is meestal de dag erop pas echt toch?
Neem wijn voor me meequote:
hehe 800 punten zou vrij zeker zijn iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het seizoen is net begonnen
Het kan echt nog alle kanten op hoor. Als ik nou 800 punten voorsprong had dan had ik dat vertrouwen ook wel dat het je niet meer zou gaan lukken
Ach hij is goed voor de leaguequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe 800 punten zou vrij zeker zijn idd
maar je scoort elke week wel ok met dat team. zal dus sowieso moeilijk worden
gewoon doorgaan idd. pijn os for the weak enzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar probeerde ik heel moedig niet aan te denken, want ik ga morgen na de race gewoon verder met ruimen
, maar ik kom vandaag niet meer van de bank af
Gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:41 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon doorgaan idd. pijn os for the weak enzo.
ik ga zo nog de deur uiit. etentje en wat drinken
zo , ben je echt druk geweest als je vergeet te eten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig, ik heb net wat gegeten had ik dus nog niet gedaan vandaag
, snapte al niet dat ik zo'n trek had
Nog wat spullen naar de kelder, en dan beginnen met schuren, dus als ik het zat ben stop ik haha, maar heb nog hoop te verven aan deuren en posten, wil eik alles wel geschuurd hebben morgenquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:47 schreef gomi het volgende:
[..]
zo , ben je echt druk geweest als je vergeet te eten.
nog veel te doen morgen?
ah maar schuren is minder inspannend dan sjouwen he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog wat spullen naar de kelder, en dan beginnen met schuren, dus als ik het zat ben stop ik haha, maar heb nog hoop te verven aan deuren en posten, wil eik alles wel geschuurd hebben morgen
Ja en morgenavond komen de jongens thuis dus maandag ga ik sowieso niks doen in huis, vind het wel best. Verven begin ik van de week wel aan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar schuren is minder inspannend dan sjouwen he.
dus t zware werk zit er bijna op.
moet dus wel goedkomen dit weekend
Maar over een paar races hebben de meeste geld genoeg om toppers aan te schaffen, dan kom ik er niet met dat B team van mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe 800 punten zou vrij zeker zijn idd
maar je scoort elke week wel ok met dat team. zal dus sowieso moeilijk worden
Dan heb jij toch ook meer geld om andere coureurs te kopenquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar over een paar races hebben de meeste geld genoeg om toppers aan te schaffen, dan kom ik er niet met dat B team van mij
kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heb jij toch ook meer geld om andere coureurs te kopen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
klopt
Maar wie zegt dat ik dan weer de beste keus heb van onze league?
quote:
quote:
Da's beter(e muziek)quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zet deze smiley neer
dus ik zet hit me baby one more time neer pffffff
Deze dan![]()
Ik zit nooit zo op hun mening te wachtenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)atie_gp_maleisie.xml
quote:
Ik zal het er voortaan bijzetten als het meningen van coureurs zijn, speciaal voor jouquote:
Dank jequote:Op zaterdag 3 april 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal het er voortaan bijzetten als het meningen van coureurs zijn, speciaal voor jou
Je krijgt nietsquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik krijg morgen toch lekker de meeste punten
Dat dan weer wel jaquote:Op zondag 4 april 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Ken het gevoelen jammer dan
Wij zitten hier toevallig als Die-Hards, de rest is er niet
quote:Op zondag 4 april 2010 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja![]()
Dat schept wel een band
Je stalkt mij?quote:Op zondag 4 april 2010 09:17 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jij post ook overal trouwensNu zie ik je weer bij sport voorbij komen
quote:
Owquote:Op zondag 4 april 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope ik dacht even lezen of er wat boeiends staat en toen zag ik jou voorbij komen
Daar heb je 20 minuten voorquote:
quote:
quote:
Dat is zieligquote:Op zondag 4 april 2010 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar het is beter voor de manager als ie uitvalt
Laten we het hopenquote:Op zondag 4 april 2010 10:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zielig, Liuzzi heeft volgens mij ook een goede dag
Het lijkt erop dat we in de kwali meer gaan scoren dan in de racequote:Op zondag 4 april 2010 10:36 schreef Kally het volgende:
Kovalainen ook eruit ?Mijn coureurs zijn eruit
Dat is wel zeker bij mij jaquote:Op zondag 4 april 2010 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat we in de kwali meer gaan scoren dan in de race
O ja das waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |