Bij deze beloofdquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Volgende week in het fok-foodgawkers topic
poe dat is best een duur soepje als je die voor meedrere mensen maakt... ik sla hem zeker wel opquote:Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef golfer het volgende:
En qua vissoep gaat er niets boven een echte bouillabaise uit Marseille.
Maar die is echt zo lekker.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef DarkElf het volgende:
poe dat is een duur soepje... ik sla hem zeker wel opmaar misschien geef ik mijn eigen (goedkopere
) draai er eens aan...
jeetje sun wat een werk en het ziet er idd goed uit!!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers een paar foto's van de opbouw van onze beurs die wij nog wisten te maken tussen alle noeste arbeid door:
http://sonnietieske.jalbum.net/Vivarium2010/
Ik ben nu dan ook vreselijk gesloopt en baal er van dat ik niet meer kan helpen, want het opruimen is nog lang niet klaar..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje sun wat een werk en het ziet er idd goed uit!!
Leuke foto'squote:Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers een paar foto's van de opbouw van onze beurs die wij nog wisten te maken tussen alle noeste arbeid door:
http://sonnietieske.jalbum.net/Vivarium2010/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef cybermans het volgende:
Is een faberge ei common knowledge, of ben ik de enige die weet wat het is zonder op te zoeken?Ik weet wat het is en vooral dat de echte onbetaalbaar zijn geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom vraag je dat?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef cybermans het volgende:
Is een faberge ei common knowledge, of ben ik de enige die weet wat het is zonder op te zoeken?Voor mij is het common knowledge, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook mensen zijn die niet weten wat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
nou DE heeft als sinds begin nov geen les meer gehad hoor... (gedoe met elke keer dat de les verzet werd enzo...) wil er wel nog eens mee doorgaan maar misschien moet ik eerst wat andere dingen doenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
DE kan Spaans. Kan ze gewoon ff het recept ophalen eerst
staat zou stom als je een compliments maakt in de trant van... goh ik vind je meer een faberge ei dan een paasei, veel moois aande buitenkant en ook veel moois aande binnenkant en ze heeft geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet wat het is en vooral dat de echte onbetaalbaar zijn geworden.
Maar waarom vraag je dat?
ik zou wel hard lachen om zo een compliment eigenlijk, sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
staat zou stom als je een compliments maakt in de trant van... goh ik vind je meer een faberge ei dan een paasei, veel moois aande buitenkant en ook veel moois aande binnenkant en ze heeft geen idee waar je het over hebt
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:17 schreef cybermans het volgende:
staat zou stom als je een compliments maakt in de trant van... goh ik vind je meer een faberge ei dan een paasei, veel moois aande buitenkant en ook veel moois aande binnenkant en ze heeft geen idee waar je het over hebt
Meldtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef DarkElf het volgende:
maar dat mensen faberge niet kennen snap ik niet.
en bij films (ze worden nogal eens gestolen enzo in filmsquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt![]()
erg veel weggedroomd op school vroegah vrees ik
Zelfs ik ken hetquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt![]()
denk niet dat je daar op school iets over geleerd hebt, tenzij je kunstgeschiedenis in je pakket hadquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meldt![]()
maar wel druk met leuke dingenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou DE heeft als sinds begin nov geen les meer gehad hoor... (gedoe met elke keer dat de les verzet werd enzo...) wil er wel nog eens mee doorgaan maar misschien moet ik eerst wat andere dingen doen
beter worden, naar huis gaan, conditie krijgen, vertrouwen terugkrijgen, wennen aan thuis, beginnen met koken weer...... pffff krijg het druk
ik vond jouw collectie fabergé eieren btw very impressive.... je bent helemaal klaar voor pasenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zelfs ik ken hetJames Bond
Octopussy
Mooi zoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik vond jouw collectie fabergé eieren btw very impressive.... je bent helemaal klaar voor pasenBen veilig thuis dus
Tnx voor het meelopen naar de bus
jaquote:
Dat wil ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
En ik heb alle foto's van de beurs gezien.
de mr ook niet zekerquote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja
zal zo blij zijn als ik thuis ben
zei al: ik ga een maand de deur niet meer uit als ik weer thuis ben
Dan kom je ook gezellig langs morgenavondquote:
nou dat weet ik nietquote:
Oeh, gefeliciteerd daarmee, wereldzaakquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
een ritje naar Konijnenberg is geen goed excuus meer om bij jullie op visite te komenhttp://www.fotokonijnenbe(...)_plus_pisa_over.html Konijnenberg komt ook naar Den Haag
Mazzelaar!! Maar wel jammer dat je nu geen excuus meer hebt hier langs te komen natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan kom je ook gezellig langs morgenavondIk heb whisky hier
Glenmorangie Quinta Ruban...... Je bent welkom
Enneh....een ritje naar Konijnenberg is geen goed excuus meer om bij jullie op visite te komen
http://www.fotokonijnenbe(...)_plus_pisa_over.html Konijnenberg komt ook naar Den Haag
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi zoEn ik dacht dat je meer onder de indruk was van de verzameling kookboeken
Ik moet nu nog al dat kwijl weg gaan halen
Ik heb me ook vermaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga in jouw boekenkast wonen denk ik
was een leuke avond zo, lekker chill met de perfecte film, voor herhaling vatbaar
Nu maar hopen dat het wederzijds is
Ik kom in mei wel een keer buurtenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mazzelaar!! Maar wel jammer dat je nu geen excuus meer hebt hier langs te komen natuurlijk![]()
Yeah right......quote:Aan de andere kant.. voor die winkel opent zijn we weer een tijdje verder
KE is dichter bij voor mij in de pauze ff heen en weerquote:
Ik denk dat je morgenavond een aardige preview krijgt. Ik skip de fotoclub om dit af te ronden morgen. En dan zal ik er ook een paar hier plaatsenquote:
Gezellig!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom in mei wel een keer buurtenEr is toch nog het een en ander in de regio wat bezocht moet worden
Nou.. rauw.. ben flink hees nu.. Maar met mijn knie is het triester gesteld. Het slepen met tafels en stoelen en het duwen/trekken van zware palletwagens heeft hem geen goed gedaanquote:BTW Sun, hoe staat het met je keel?
Nou, ik heb met verbazing de foto's zitten bekijken. Wat enorm en wat een werkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
de foto's zijn echt super en geeft een hele goede indruk hoe groots het was
slaap lekker lieverd, je hebt het verdiend!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga naar bed.. ik denk dat ik zo in coma lig ongeveer.. hopen dat ik er morgen nog uit kan komen.. ben echt gebroken.
Slaap zequote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga naar bed.. ik denk dat ik zo in coma lig ongeveer.. hopen dat ik er morgen nog uit kan komen.. ben echt gebroken.
bizar groot hequote:Op maandag 29 maart 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik heb met verbazing de foto's zitten bekijken. Wat enorm en wat een werk![]()
Super Tavkap & Sun
wat is er gebeurd? ik ga even teletekst kijken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Duderella het volgende:
Slaap lekker sun! Geniet van je welverdiende rust.
Ik wil NU een ticket boeken en naar Moskou afreizen.![]()
Op de dodenlijst geen studenten/bekenden gelukkig, dat is inmiddels gecheckt. Nu maar even JBC kijken bij P&W.
Aanslag in de metro van Moskva.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat is er gebeurd? ik ga even teletekst kijken.
Ik heb zo erg mijn twijfels over die onmiddellijke berichten vanmorgen dat het Zwarte Weduwes uit de Kaukasus waren.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Duderella het volgende:
Slaap lekker sun! Geniet van je welverdiende rust.
Ik wil NU een ticket boeken en naar Moskou afreizen.![]()
Op de dodenlijst geen studenten/bekenden gelukkig, dat is inmiddels gecheckt. Nu maar even JBC kijken bij P&W.
Vanochtend twee aanslagen in de metro. Ik werd vanochtend wakker geSMS't en ben CNN gaan kijken. Ik had niet verwacht dat het me zo zou aangrijpen, maar het raakt me enorm. Het was ook 'mijn lijn', waar die twee stations op lagen en het is ook de lijn waar veel studenten gebruik van maken. Vandaar mijn zorgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja dat weet je allemaal nooit inderdaad. Niet is wat het lijkt in Rusland, zoveel is zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb zo erg mijn twijfels over die onmiddellijke berichten vanmorgen dat het Zwarte Weduwes uit de Kaukasus waren.
Als je ziet hoe die bijna fascistische nationalisten en ook de eigen geheime diensten van Poetin opereren, zou het mij niet verbazen dat het een afleidingsmanoeuvre van de regering is om even de aandacht van andere (crisis) zaken af te leiden.
jamaar dude, het is een stad waar je dol op bent, natuurlijk grijpt dat je aan. en daar mag je best van ondersteboven zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vanochtend twee aanslagen in de metro. Ik werd vanochtend wakker geSMS't en ben CNN gaan kijken. Ik had niet verwacht dat het me zo zou aangrijpen, maar het raakt me enorm. Het was ook 'mijn lijn', waar die twee stations op lagen en het is ook de lijn waar veel studenten gebruik van maken. Vandaar mijn zorgen.
En net nu Moskou een wat aangenamere, zachtmoedigere plek leek te worden, zal het nu wel weer uit de klauwen gaan lopen met rellen, haat, gedoe.
Nou dol... Het is haat-liefde. Ik verfoei die hele onzalige stad net zo hard als dat ik haar koester. Zo zal het altijd zijn met alles wat met Rusland en de Russen te maken heeft. Helemaal houden van het land en de stad zal ik nooit. Maar die verdomde Russen kruipen desondanks onder je huid en je vindt jezelf op een dag als vandaag terug in je pyama, niet etend, niet drinkend en de hele dag CNN volgend, en panisch elke Rus bellend die je maar kent.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jamaar dude, het is een stad waar je dol op bent, natuurlijk grijpt dat je aan. en daar mag je best van ondersteboven zijn
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou dol... Het is haat-liefde. Ik verfoei die hele onzalige stad net zo hard als dat ik haar koester. Zo zal het altijd zijn met alles wat met Rusland en de Russen te maken heeft. Helemaal houden van het land en de stad zal ik nooit. Maar die verdomde Russen kruipen desondanks onder je huid en je vindt jezelf op een dag als vandaag terug in je pyama, niet etend, niet drinkend en de hele dag CNN volgend, en panisch elke Rus bellend die je maar kent.
Gelukkig zijn ze allemaal oké, voor nu.
Morgen moet iedereen die metro weer in.
Ik heb er een paar gezien die de komende tijd de metro niet meer durven gebruiken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig zijn ze allemaal oké, voor nu.
Morgen moet iedereen die metro weer in.
Veel mensen hebben geen keuze en móeten de metro gebruiken om naar hun werk te komen. Ongeveer 10 miljoen mensen maken gebruik van de ondergrondse, elke dag. Dagelijks staat er al zo'n 700 km file in en om Moskou, dus de auto is geen aantrekkelijk alternatief. De metro is de levensader van deze Rusland-oase.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gezien die de komende tijd de metro niet meer durven gebruiken.
Ik snap overigens jouw liefde voor die stad niet echt zo goed. Een stad waar ongeveer net zoveel menesen wonen als in heel Nederland op een gebied zo groot als Flevoland. Te druk, te overbevolkt.
Ik heb wel een groot zwak voor het Russische volk, wat zoveel heeft geleden en waarvan de soldaten mijn moeder uit Auschwitz hebben bevrijd.
Alleen daarom al hou ik van dat melancholieke, soms te veel wodka drinkende en mooie verhalen vertellende, volk.
Ik ben het in alles met je eens en ik begrijp dat ook niet. En ik bekijk het ook met afgrijzen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb Moskou/Rusland door de ogen van jou en Jelle BC een klein, klein beetje 'leren kennen'. Het is een intrigerend stuk wereld.
Wat hebben die mensen geleden, en nóg. Wat een verschrikkelijk regime en ik vraag me af waarom je daar blijft wonen. En toch begrijp ik dat dan ook wel weer.
Wat ik niet begrijp is waarom deze en vorige aanslagen meer aandacht zou genereren omdat het vrouwen zijn eigenlijk.
Verder heb ik als altijd (nog) geen mening, het is zó complex, ik zie het en kan alleen met afgrijzen blijven kijken.
Ik vind dat altijd zo gek, dat er nog mensen zijn in deze tijd van nieuws all over the place, die dit soort heftig nieuws een hele dag 'missen' !quote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Pfoe ik vind het nogal wat om dat te kunnen begrijpen hoor Steer. Maar idd wij kennen dit soort wanhopig leven niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen kunnen behoorlijk wanhopig worden als ze onderdrukt worden.Dan kun je jezelf wel eens opblazen wanneer je ervan overtuigd bent dat je familie daar beter van wordt, van zo'n actie.
En nu ga ik
ik heb niet altijd de tv aan en 's avonds was ik lekker eten en film kijken bij P. en we hebben het niet over actualiteiten gehad. ik ga zo even ontbijtnieuws kijken op rtl en dat is ook het enige wat ik ga zien vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo gek, dat er nog mensen zijn in deze tijd van nieuws all over the place, die dit soort heftig nieuws een hele dag 'missen' !
Mwah, ik heb een nieuw matras nodig, maar nog geen geld. Word iedere ochtend wakker met pijn in mijn rugquote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:30 schreef SeaOfLove het volgende:
en een hele goedemorgen allemaal! lekker geslapen vlinderwindigo?
ik heb heerlijk geslapen. voor het slapen gaan nog even K1 gekeken en natuurlijk even nagenieten van een relaxte avond met één van de leukste films ever.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een nieuw matras nodig, maar nog geen geld. Word iedere ochtend wakker met pijn in mijn rugGelukkig komt dat binnenkort goed.
En jij? Goed geslapen?
beterschap Tezzje. zorg goed voor jezelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:38 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Ik ga niet naar mijn werk vandaag, blegh, heb me ziekgemeld. Ik voel me echt beroerd (hoofdpijn, misselijk, rugpijn het hele verhaal zeg maar.........). Ik kruip zometeen lekker op de bank onder een dekentje........
Heb ik ook gehad... nieuw matras kopen is echt beste wat je driedubbel snel kan doen. Want je sloopt echt jezelf ermee. Leen desnoods links en rechts wat... maar doe jezelf het niet aan. Been there, done that, got the tshirt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een nieuw matras nodig, maar nog geen geld. Word iedere ochtend wakker met pijn in mijn rugGelukkig komt dat binnenkort goed.
En jij? Goed geslapen?
het zonnetje schijntquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:29 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenwat een mooie dag buiten
barst nog steeds van de keelpijn en oorpijn helaas... wat dat betreft kan die sonde er niet snel genoeg uit pfff... heb wel lekker geslapen
Dat zou lekker zijn zegquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:41 schreef DarkElf het volgende:
ja misschien kan ik vanmiddag als het zo blijft wel even met jas en al naar buiten ofzo
Kan het me goed voorstellen....en er is niets lekkerders dan af en toe ff frisse lucht en een zonnetje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:47 schreef DarkElf het volgende:
nou idd, dat mis je echt zulke dingen: gewoon een zonnetje op je gezicht of frisse lucht
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar ik wel. laat haar lekker nog even slapen
als je van 4 tot 8 uitslapen noemtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het lekker Memo?
Uitslapen bedoel ik
DE ligt nog steeds in het ziekenhuis, sun en haar man zijn aan het bijkomen van een weekend beurs, lein, isa en hobje zijn druk aan het werk, golfer zijn dinges zijn oké, dude is van slagski door aanslagen moskou, aure heeft een studieprobleem, braam doet van HOE'A, FC heeft stuwing en lielie moet leren. Ben ik iemand vergetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Vork het volgende:
Het zal ook eens niet zo zijn. Wie praat me bij?
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
DE ligt nog steeds in het ziekenhuis, sun en haar man zijn aan het bijkomen van een weekend beurs, lein, isa en hobje zijn druk aan het werk, golfer zijn dinges zijn oké, dude is van slagski door aanslagen moskou, aure heeft een studieprobleem, braam doet van HOE'A, FC heeft stuwing en lielie moet leren. Ben ik iemand vergeten
mooiquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:39 schreef Vork het volgende:
Ah, dank. Ik ben redelijk op de hoogte.
Ben jij nou Bloesquote:
grassap?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge
DE, ik heb vannacht van je gedroomd. Dat je na de sonde ging beginnen met een grassapkuurtje en dat je er zeer naar uitzag
grassapkuurtje klinkt viesch! geen wonder dat ze er naar uitzietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge
DE, ik heb vannacht van je gedroomd. Dat je na de sonde ging beginnen met een grassapkuurtje en dat je er zeer naar uitzag
Ik heb dat weleens gedronken in zo'n healthy healthy healthy organic juice bar en het is verrassend lekker, vond ik. Je mixt het met vers appelsap ofzo. 't zit vol met antioxidanten, geloof ikquote:
Die disclaimerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef cybermans het volgende:
De enige dingen die ik volgens mij een grassap dieet aan zou smeren:
[ afbeelding ]
Note: ik doel dus niet op een mens persoon! en hoeft niemand zich aangesproken te voelen!
is misschien wel een idee... ik wil er eigenlijk zelf een maar weet eerlijk gezegd niet of ik hem echt zal gebruiken dus zo een testrondje kan geen kwaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wil je trouwens een sapcentrifuge lenen, als je straks weer begint met eten enzo? Wij gebruiken 'm wel, maar niet dagelijks ofzo, dus die kan je best een tijdje gebruiken.
DE is een echte babe-magneetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:58 schreef Joene het volgende:
Even snel DE Beterschap wensen!![]()
je ging zo lekker met hardlopen
Mannen ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net gefysioot.... in de zaal. been oefeningen (jaja ik heb nog beenspieren want ze trillen nu) en gefietst... en toen stortte ik in en ik ga zo een dutje doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef DarkElf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net gefysioot.... in de zaal. been oefeningen (jaja ik heb nog beenspieren want ze trillen nu) en gefietst... en toen stortte ik in en ik ga zo een dutje doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor je het weet fiets je weer een giro d'hospitale of een tour de hospital
In Damascus enzo verder bedoel ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vliegen naar Damascus met een overstap op Istanboel
heerlijk! ik ben jaloersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vliegen naar Damascus met een overstap op Istanboel
Nou dat valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:41 schreef DarkElf het volgende:
nou ja ben wel blij dat ze eerlijk zijn. heb echt de schurft aan mensen die zeggen dat iets ' wel meevalt' terwijl ze donders goed weten dat dat niet zo is
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind het tegen patienten zeggen dat iets pijn doet een moeilijk iets. Ten eerste wil je eerlijk zijn. Maar ten tweede doet het volgens wetenschappelijk onderzoek veel meer pijn als je zegt dat iets pijn gaat doen. Lekker dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net gefysioot.... in de zaal. been oefeningen (jaja ik heb nog beenspieren want ze trillen nu) en gefietst... en toen stortte ik in en ik ga zo een dutje doen
En je moet je hele conditie weer opnieuw opbouwen. Pfff, succes d'r mee zeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef DarkElf het volgende:
@ isa; ja moeilijk is dat maar ik kies toch meer voor de eerlijke weg dan... ik als zwartkijker ga mij wrs op HELSE pijnen voorbereiden (ga mijn best doen iig haha) dus misschien valt het nog mee *grin
Edelvrouw Krakquote:
jazekerquote:
Dat valt deze maand wel meequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Edelvrouw Krak
Maar hee CF dat klinkt echt supergoed! Je hebt volgens mij keihard gewerkt de afgelopen tijd (althans, die indruk wek je) dus je hebt de reis verdiend. ff weg van alles
Nah, tot aan de zomervakantie niet meer denk ik, of ik moet op Skyscanner.net nog een 0.01 EUR Ryanair tripje scoren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat valt deze maand wel meeMaar vorige maand wel, ja.
Ik moet het er ook maar even mee doen, de volgende trip is in juli pas weer
En jij? Nog wilde stedentrips op het programma?
Ik ben de naam even kwijt, maar je hebt dus het placebo effect waarbij iets dat niets doet genezend kan werken en dan dat andere effect wat ik bedoel waarbij iets dat eigenlijk niets doet voor meer schade kan zorgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef DarkElf het volgende:
jazekerAls je eerlijk bent wordt een patient gespannen en bang. Zwak je het af dan krijg je boze/verraste/ontdane patienten... Moeilijk lijkt mij dat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ach ik ben er al weer overheen hoor.... t zal niet leuk zijn maar goed, ik zie het donderdag wel. Grappig hoe makkelijk je wordt met sommige dingen... (en bedacht mij net; misschien kunnen ze die spuit wel in het stuk buik steken waar ik nog niets voel na de operatie)
ja kan mij wel om alles druk gaan maken maar dat schiet ook niet op. En aangezien ik die spuit al eens overleefd heb neem ik aan dat ik hier ook wel overheen ga komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]geen idee, maar het is wel vreemd hoe je kan wennen aan het patient zijn. Beetje laconieke instelling helpt misschien ook wel om je er doorheen te slepen.
Whaa.... dat Krak des Chevaliers lijkt me heel stoerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
verder misschien een klein tripje naar Hama en Krak des Chevaliers.
Jeejquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja kan mij wel om alles druk gaan maken maar dat schiet ook niet op. En aangezien ik die spuit al eens overleefd heb neem ik aan dat ik hier ook wel overheen ga komen
kerst een keer thuis, krijgt die arme los dan eindelijk zijn kerstboom eens! (daar was toch iets mee? ik ben ik nu helemaal abuis?)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
Parijs is echt zo dichtbij vanaf hierE Normandie voor jullie natuurlijk ook. Heerlijk
Ik moet maar zien dat wij met kerst wegkunnen; het is nog niet duidelijk of Meneer genoeg vrije dagen heeftMaar wat een ubertoffe bestemmingen hebben jullie al op het oog, zeg
No wayyyyyyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:20 schreef DarkElf het volgende:
kerst een keer thuis, krijgt die arme los dan eindelijk zijn kerstboom eens! (daar was toch iets mee? ik ben ik nu helemaal abuis?)
Mijn ervaring?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef DarkElf het volgende:
leuk met mijn nieuwe enorme litteken de sauna in.... das wel ff vreemd denk ik..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn ervaring?
Het slechte nieuws: Mensen staren naar littekens.
Het goede nieuws: Dat went![]()
En de opmerking die bij mij werkt als mensen staren: 'als je blijft kijken doe ik het ook bij jou!'
*kuch*
Kun je er met viltstiften niet iets gezelligs omheen tekenen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:18 schreef DarkElf het volgende:
leuk met mijn nieuwe enorme litteken de sauna in.... das wel ff vreemd denk ik..
Which reminds me: eens kijken of er een nieuwe episode The Big Bang Theory is geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:21 schreef minilot het volgende:
Ik zit al een tijdje naar de CERN-webcast te kijken en de CERN-twitter te refreshen en ik moest net een beetje huilen toen ze de eerste deeltjes eindelijk aan het botsen kregen, zó tof vond ik het!![]()
arme manquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Kun je er met viltstiften niet iets gezelligs omheen tekenen?
kan je niet iemand bellen die voor jullie komt zorgen? Vriendin/tante/moeder/schoonmoeder/iemand van de kerk???quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Wel onhandig hier trouwens... TARA was gisteren weer min of meer aan de beterende hand maar vandaag weer hartstikke ziek. En zelf ben ik ook echt niet lekker (koortsig, opvliegers stuwing hoofdpijn.. zoiets) maar op de één of andere manier moet ik de boel hier wel draaiende zien te houden
En ik maak me een beetje zorgen om TARA, want die eet dus weer niet...Echt goede buikgriep en hij heeft vrijdag voor het laatst normaal gegeten...
Ja, ik vrees dat we er op termijn toch aan zullen moeten geloven hoor, zelf een boomquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
arme man
dan moeten jullie rond kerst maar naar ons komen, gezellig eten in het gezelschap van mijn leuke boom
ah leuk toch een keer johquote:[b]Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat we er op termijn toch aan zullen moeten geloven hoor, zelf een boomAh well.
Nog leuke post? Wil je ook een kaart uit Syrie?
knock yourself outquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
ik ben wat aanwezig vandaag in de sc geloof ik, sorry
Dat klinkt niet best, Freecellquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Wel onhandig hier trouwens... TARA was gisteren weer min of meer aan de beterende hand maar vandaag weer hartstikke ziek. En zelf ben ik ook echt niet lekker (koortsig, opvliegers stuwing hoofdpijn.. zoiets) maar op de één of andere manier moet ik de boel hier wel draaiende zien te houden
En ik maak me een beetje zorgen om TARA, want die eet dus weer niet...Echt goede buikgriep en hij heeft vrijdag voor het laatst normaal gegeten...
Dat zien we graag! Dat hebben we liever dan dat we niks horen, want dan weten we dat je wakker en pijnloos genoeg bent om te Fok!en!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
ik ben wat aanwezig vandaag in de sc geloof ik, sorry
Wij mannen zijn wat zwakker ende zo wanneer we ziek zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Pffft lastig zeg. En hij is al zo mager...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef freecell het volgende:
Oi, dat is wel een flinke inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja mensen zullen wel staren dan (heb jij veel/grote littekens?)
ik heb er nu een van pak em beet 25 cm op mijn buik![]()
ja ik ben er niet mooier op geworden
Hahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan je niet iemand bellen die voor jullie komt zorgen? Vriendin/tante/moeder/schoonmoeder/iemand van de kerk???
en dat eten is niet ok nee, zeker omdat hij al zo weinig kan hebben...
heb nog wel een zakje sondevoeding voor hem over hoor
Mja, maar volgens hem heeft meer eten nu ook niet zoveel zin, de doorloopsnelheid is ongeveer 3 minutenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, FreecellVan die drinkpakjes willen er ook helemaal niet in? Hij snapt zelf hoop ik ook wel dat elke kilo die er bij hem afgaat er heeeeel moeilijk weer aan komt
Gohquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wij mannen zijn wat zwakker ende zo wanneer we ziek zijn.
Wat liefquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell, ik had gister behoorlijk wat nasi over. Zal ik dat langs brengen? Scheelt je in ieder geval een avondje koken met je koortsige hoofd. Hoef je alleen nog een eitje te bakken en wat pindasaus te maken, of zo.
Ik moet nu even een uurtje weg, maar dan hoor ik het wel.
Hey, ik had 18 jaar nasi.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
en drie dagen nasi wordt zelfs mij te gek
oh dat is wel elke keer slikken ja als het korte mouwen seizoen aanbreekt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, dat is wel een flinke inderdaad.
Nou, ik heb een beetje een wazige puberteit gehad (kan niet zo goed tegen hormoonveranderingen geloof ik) en daar heb ik flink wat littekens op mijn armen aan overgehouden. En dat in combinatie met mijn niet-zo-snel-genezende huid geeft een ehm... interessant effect.
Mensen die me kennen zijn er aan gewend en zeggen dat je het bijna niet ziet en ik vergeet het zelf ook vaak, maar het is in het begin van het korte-mouwen-seizoen altijd even slikken... Mensen die wijzen en blikken enzo.
En niemand die je serieus neemt. Dat is vooral lullig.
Dan heb ik echt neiging om te schreeuwen dat ik 16 was en dom en ongelukkig...
Het is goede crème en ik kan hem aanradenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat is wel elke keer slikken ja als het korte mouwen seizoen aanbreekt.
zo zie je, ben je 16 en ongelukkig en daar hou je jaren later nog last van.
heb je al eens P C LE creme enzo geprobeerd? Die heb ik nu ook aangeschaft voor mijn
nieuwe lijntjein de hoop dat het de huid mooier helpt genezen... Geen idee of zoiets na zoveel jaren nog wat kan doen (als het al wat doet hoor)
Dat is echt lief inderdaadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn er toch een hoop lieve mensen! Gaat mijn ziekenhuistelefoon, is het iemand met wie ik op de zaal gelegen heb voor ik geopereerd werd (ze had ook al een kaartje gestuurd) die graag wilde weten hoe het met mij is.
zo liefDat iemand daar nog aan denkt, ze is zelf al 4 weken weer thuis.
Ja. Of dat Freecell gewoon te onhandig was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, 't is inderdaad jammer dat het hiermee zo zichtbaar blijft! Maar zijn er echt veel mensen die denken dat je nu nog steeds een kronkel hebt omdat je littekens hebt van toen?Je ziet toch best dat ze niet 'vers' zijn?
waarom kon dat niet dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is goede crème en ik kan hem aanradenIk ben er alleen wat te laat mee begonnen, maar zelfs toen heeft het nog wel wat effect gehad
Ik ben er een jaar of 2 geleden eens voor bij een dermatoloog geweest om te kijken of ze het weg konden laseren, maar dat kan niet met mijn huidtype (1) . Verder voldeed ik wel aan de eisen (dingen als: geen psychiatrische aandoening hebben en minstens 5 jaar snijvrij zijn) , dus jammer...
Eens gestoord, blijft gestoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, 't is inderdaad jammer dat het hiermee zo zichtbaar blijft! Maar zijn er echt veel mensen die denken dat je nu nog steeds een kronkel hebt omdat je littekens hebt van toen?Je ziet toch best dat ze niet 'vers' zijn?
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja. Of dat Freecell gewoon te onhandig was.
kan deze grap (al)?
bij mij ligt hij niet hoger dan de huid, tis een streep met puntjes (van de nietjes) ... tnx voor de tip zal eens lezen en zal ook eens vragen (als hij echt dicht is) wat ik eraan kan doen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
DE, je kunt de dermatoloog ook even vragen naar silicone sheeting.
Ik weet niet precies wat voor littekens je gaat overhouden, maar silicone sheeting (met velletjes of tube'tjes siliconen) helpt voornamelijk goed tegen keloïde littekens, die een beetje hoger zitten dan de rest van de huid.
http://www.dermatix.nl/
Buikschuiver over het strand maken en dan een stuk steen een mooi 'normaal' litteken maken op je buik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wat noem jij een 'normaal' litteken dan, steer? Hechten met draad geeft ook van die puntjes/streepjes, hoor
Ik ga eens even een dikke boerenbol eten met zachte geitenkaas, walnoten en een beetje balsamicoreductie
Oh, my, dat klinkt goddelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar er zíjn echt lieve mensen, mensen. Ze bestáán nog, écht
Quiche is van bladerdeeg, half uurtje in de koelkast na prikken met vork. (sorry Vork)
Vulling gemaakt van eieren, cremefraiche, kaas, ham, kastanje-champignons, prei en rode ui, oregano en paprikapoeder.
Dan uitgebakken spek op bodem, vulling erover en hoppa half uurtje op 220 gr.
Hij ziet er good aus
Straks alleen nog opwarmen als ze komen.
*snif* je ruikt naar mesthoopquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag! Ben weer thuis
Net gewerkt, net 5 minuten thuis en van 0800 tot 13.30 alleen maar heen en weer gelopen met volle kruiwagens. En een uur terrein bewerkt met een bladblazer. Ben best moe nu
Oh fuck fuck, ik wil het je niet vertellen anders komt je sonde er kwijlend uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:
rookvleeswat is het verder ook al weer, dat bonbonnetje?
oh kinders ik heb hongerrrrrrrr(en als de sonde eruit is zal ik niet durven eten wrs in eerste instantie, hoe dubbel
)
Geduld, monsieur.... geduldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:
En ik ben echt heel nieuwsgierig naar de beursfoto's van P![]()
en is het niet deze week dan gaat hij er volgende week wel uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh fuck fuck, ik wil het je niet vertellen anders komt je sonde er kwijlend uit![]()
Nou ja, er zit gewoon alleen maar roomkaas in!
Nog anderhalve dag Elf, ik hoop het zo
bah, je hebt nieteens zelf je bladerdeeg gemaakt! hoe doe je dat btw?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar er zíjn echt lieve mensen, mensen. Ze bestáán nog, écht
Quiche is van bladerdeeg, half uurtje in de koelkast na prikken met vork. (sorry Vork)
Vulling gemaakt van eieren, cremefraiche, kaas, ham, kastanje-champignons, prei en rode ui, oregano en paprikapoeder.
Dan uitgebakken spek op bodem, vulling erover en hoppa half uurtje op 220 gr.
Hij ziet er good aus
Straks alleen nog opwarmen als ze komen.
Hoi, je bent goed bezig jijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:43 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag! Ben weer thuis
Net gewerkt, net 5 minuten thuis en van 0800 tot 13.30 alleen maar heen en weer gelopen met volle kruiwagens. En een uur terrein bewerkt met een bladblazer. Ben best moe nu
ja leuk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geduld, monsieur.... geduldZal ik vanavond wel die beurshandelfoto's posten? SoL ging gister al drie stappen achteruit van de slangen, kikkers en spinnen
Ik eet ook geen paard, zie bovenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
en is het niet deze week dan gaat hij er volgende week wel uit
rookvlees is lekker (rund dan, ik eet geen paard). en een amuse is altijd leuk
Geen zin anquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:54 schreef SeaOfLove het volgende:
bah, je hebt nieteens zelf je bladerdeeg gemaakt! hoe doe je dat btw?
Posten achter zo'n dialinkjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Geduld, monsieur.... geduldZal ik vanavond wel die beurshandelfoto's posten? SoL ging gister al drie stappen achteruit van de slangen, kikkers en spinnen
Dialinkje? No way...gewoon in de SC hierquote:
Komt eraan vanavondquote:
Dankjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoi, je bent goed bezig jij
Hier 50m. verderop is een manege en ik word altijd blij als ik de paarden lekker zie uitrusten met hun jasjes aan, of aan de longeerlijn of hoe heet het ook alweer lopen. Ze hebben ook een buitenbak, vanaf de straat ook goed te zien.
Heerlijk, die paarden + geur
Nah, dat deed ik als kind al en is ook nooit weggeweestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je eigenlijk na je depri periode pas in god gaan geloven, Freecell?
Auwequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Buikschuiver over het strand maken en dan een stuk steen een mooi 'normaal' litteken maken op je buik.
Dat KAN niet goed zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:59 schreef freecell het volgende:
TARA werd net wakker en loopt vrolijk te zijn
HET WAS EEN GROTE KIKKER! EN SLANGEN EN SPINNEN ZIJN GEWOONWEG VIES!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HET WAS EEN GROTE KIKKER! EN SLANGEN EN SPINNEN ZIJN GEWOONWEG VIES!
Goed komt het zeker hoor, het is ook nog niet helemaal misquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Jammer van je vloer lie, hopelijk komt het helemaal goed?
spinnen zijn niet vies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een planken vloer moet je zelf in de olie of was zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed komt het zeker hoor, het is ook nog niet helemaal mis
Maar vond wel dat er wat makkelijk vlekjes op kwamen die ik er slecht weer af kreeg. En het leek me dat je toch wel een beetje op een vloer moet kunnen leven.
We kunnen hem nu sowieso zelf helemaal olieën, maar dat moet even wachten tot de vakantie (je mag er een dag niet op dan).
En ergens vind ik ook dat ze het misschien zelf maar moeten doen, als het echt daar aan ligt. Maar daar heb je ook weer zoveel gedoe van
Nou, over dat zelf in de olie zetten zeiden ze echt wat anders toen we hem kochtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef z80 het volgende:
[..]
een planken vloer moet je zelf in de olie of was zetten.
dit is de eerste keer een rot klus waar behoorlijk tijd in gaat zitten.
maar achteraf veel plezier geeft.
vuil veeg je er zo weer van af, en vocht trekt er niet of slecht in.
Of het moet een hele grote garnaal zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef SeaOfLove het volgende:
even heel erg serieus.... wie gaat er 7.50e voor een garnaal betalen. dan moet je wel een echte liefhebber zijn
ik kom zo erg niet bij jou thee drinken 8 mei.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef z80 het volgende:
[..]
spinnen zijn niet vies.
ze zijn mooi en nuttig.
heb er een hele verzameling van in de kelder![]()
en er heeft er weer eentje overwinterd tegen het plafon van mijn wc.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat zou je denken...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of het moet een hele grote garnaal zijn
Ik zag een zwarte leguaan die zwaar in de aanbieding was voor 1500 euroquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:13 schreef SeaOfLove het volgende:
even heel erg serieus.... wie gaat er 7.50e voor een garnaal betalen. dan moet je wel een echte liefhebber zijn
dat is vast een beest waar ik voor ben weggelopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zag een zwarte leguaan die zwaar in de aanbieding was voor 1500 euro
Die enorme kikker/pad was trouwens wel erg vet![]()
zo bang voor spinnen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kom zo erg niet bij jou thee drinken 8 mei.
Niks mis met spinnen. Buitenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef z80 het volgende:
spinnen zijn niet vies.
ze zijn mooi en nuttig.
heb er een hele verzameling van in de kelder![]()
en er heeft er weer eentje overwinterd tegen het plafon van mijn wc.
En zelfs daar trap jij ze zo snel mogelijk dood :pquote:
Half, half. Ben niet supertevreden. Het is wel een maffe foto gewordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Is je pano-experiment nog gelukt trouwens P?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Half, half. Ben niet supertevreden. Het is wel een maffe foto gewordenAllemaal mensen die je meerdere keren ziet
tssss, jij slakken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs daar trap jij ze zo snel mogelijk dood :p
Yupquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupIk ga hem straks thuis resizen en dan ff posten
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn chocolate cake in a mug experiment is mislukt
http://www.ehow.com/how_4553352_minute-chocolate-mug-cake.html
Ik dacht dat 3 minuten te weinig was, maar daarna gaat het zwart worden en heel erg stinken
Ik vond ook nog wat foto's van jou. Die kunnen er ook wel bij danquote:
op 6 hoog heb je geen ongediertequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:34 schreef z80 het volgende:
[..]
zo bang voor spinnen?
ze bijten niet, gaan niet op je eten zitten en heel belangrijk ze vangen ongedierte.
ik vind het dan ook heel prettig als er een paar spinnen in mijn keuken zitten,
kan ik het eten gewoon op het aanrecht klaar zetten zonder dat er "gasten" alvast aan beginnen.
en van muggen heb ik ook geen last.
ah das zielig, slakken doen echt niets fout.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vond ook nog wat foto's van jou. Die kunnen er ook wel bij dan
Echt welquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
doe dat die ..foben hier maar niet aan, dat overleven ze niet
aangezien dat er lekker uitzag en tevens kwam baking cacao me niet erg bekend voor even gezocht en dit gevondenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn chocolate cake in a mug experiment is mislukt
http://www.ehow.com/how_4553352_minute-chocolate-mug-cake.html
Ik dacht dat 3 minuten te weinig was, maar daarna gaat het zwart worden en heel erg stinken
bron: http://www.davidlebovitz.(...)dutch-process_v.htmlquote:Because natural cocoa powder hasn't had its acidity tempered, it's generally paired with baking soda (which is alkali) in recipes. Dutch-process cocoa is frequently used in recipes with baking powder, as it doesn't react to baking soda like natural cocoa does.
Haha ja, dat is een beetje te veel van het goede! Ik las dat TARA alweer vrolijk loopt te zijn, mooi zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat liefEn normal zou ik ook 'ja graag' getoeterd hebben!
Maar wij hebben nog heel veel over van gisteren (goh) ook nasi. Dus die was al voor vanavond
en drie dagen nasi wordt zelfs mij te gek
Echt welquote:
Daar denken de gemeentelijke ontruimingsdiensten wel anders over.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |