Bij deze beloofdquote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Volgende week in het fok-foodgawkers topic
poe dat is best een duur soepje als je die voor meedrere mensen maakt... ik sla hem zeker wel opquote:Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef golfer het volgende:
En qua vissoep gaat er niets boven een echte bouillabaise uit Marseille.
Maar die is echt zo lekker.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef DarkElf het volgende:
poe dat is een duur soepje... ik sla hem zeker wel opmaar misschien geef ik mijn eigen (goedkopere
) draai er eens aan...
jeetje sun wat een werk en het ziet er idd goed uit!!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers een paar foto's van de opbouw van onze beurs die wij nog wisten te maken tussen alle noeste arbeid door:
http://sonnietieske.jalbum.net/Vivarium2010/
Ik ben nu dan ook vreselijk gesloopt en baal er van dat ik niet meer kan helpen, want het opruimen is nog lang niet klaar..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje sun wat een werk en het ziet er idd goed uit!!
Leuke foto'squote:Op maandag 29 maart 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers een paar foto's van de opbouw van onze beurs die wij nog wisten te maken tussen alle noeste arbeid door:
http://sonnietieske.jalbum.net/Vivarium2010/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef cybermans het volgende:
Is een faberge ei common knowledge, of ben ik de enige die weet wat het is zonder op te zoeken?Ik weet wat het is en vooral dat de echte onbetaalbaar zijn geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom vraag je dat?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef cybermans het volgende:
Is een faberge ei common knowledge, of ben ik de enige die weet wat het is zonder op te zoeken?Voor mij is het common knowledge, maar ik kan me zo voorstellen dat er ook mensen zijn die niet weten wat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
nou DE heeft als sinds begin nov geen les meer gehad hoor... (gedoe met elke keer dat de les verzet werd enzo...) wil er wel nog eens mee doorgaan maar misschien moet ik eerst wat andere dingen doenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:07 schreef Den_Haag het volgende:
DE kan Spaans. Kan ze gewoon ff het recept ophalen eerst
staat zou stom als je een compliments maakt in de trant van... goh ik vind je meer een faberge ei dan een paasei, veel moois aande buitenkant en ook veel moois aande binnenkant en ze heeft geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet wat het is en vooral dat de echte onbetaalbaar zijn geworden.
Maar waarom vraag je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |