je puntenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Wat moet ik posten? Heb een coureur veranderd
quote:
Hou het maar op weinigquote:
Je totaalquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Wat moet ik posten? Heb een coureur veranderd
ik kon alleen de score van remlof zien.quote:
Nee, ik had precies wat ik dacht, geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kon alleen de score van remlof zien.
D kun jij niet alle scores zien akls beheerder van de pool ofzo
had je minder dan je dacht?
Ik heb 197 en 308quote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
232 punten en Trulli gewieberd voor Liuzzi, ook niks maar ja had nog niet zo veel geld
liuzzi is goed hoor, heb ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
232 punten en Trulli gewieberd voor Liuzzi, ook niks maar ja had nog niet zo veel geld
hmm, nog punt of 60 inlopen en ik ben je voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
Ja heb ff naar de race gekeken en wat ik kon kopen hahaquote:
Als jij daar blij van wordt mag dat van mij hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, nog punt of 60 inlopen en ik ben je voorbij
maar zo wordt inlopen natuurlijk een stuk moeilijker voor me he.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb ff naar de race gekeken en wat ik kon kopen haha
lol, we moeten wel een beetje strijden hequote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt mag dat van mij hoor
heb jij veel strafpunten gekregen?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zie het net. Ondanks mijn wanprestatie
Ja, anders waren we gestegenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zie het net. Ondanks mijn wanprestatie
Kovalainenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zo wordt inlopen natuurlijk een stuk moeilijker voor me he.
wie is je 2e rijder?
Yepquote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat die rankin op basis van gemiddelde van alle deelnemers in de league ofzo?
quote:
Ja, -23 op dat kolere Virgin-chassisquote:
volgens de calculator zou ik ook strafpunten moeten krijgen, maar ik kreeg niets.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, -23 op dat kolere Virgin-chassis
Ik probeer het nu om te ruilen voor het Lotus-chassis, maar het lukt me niet
Ja geef mij maar de schuld, Remlof zat lagerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, had je ook maar beter moeten scoren
Lotus-chassis is goedkoper dan het Virgin-chassis, meer dan 2%, dus zou moeten kunnen, toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens de calculator zou ik ook strafpunten moeten krijgen, maar ik kreeg niets.
lukt niet vanwege geldtekort?
Waarvoor?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens de calculator zou ik ook strafpunten moeten krijgen, maar ik kreeg niets.
yeah idd. raar dat t niet lukt danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Lotus-chassis is goedkoper dan het Virgin-chassis, meer dan 2%, dus zou moeten kunnen, toch?
Samen delen danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geef mij maar de schuld, Remlof zat lager
Zal ik uit de sub-league stappen danquote:
i know, maar jou de schuld geven is leukerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geef mij maar de schuld, Remlof zat lager
Als ik jou eruit wil hebben gooi ik je er wel uit. Tot die tijd blijf je braaf zitten, hoor jequote:
team van hem. daar scoorde ik -15. motor of chassis. maar door zijn uitvallen zou ik strafpunten krijgen. dat was gister althans t gevalquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Trulli heeft geen strafpunten volgens de calculator
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jou eruit wil hebben gooi ik je er wel uit. Tot die tijd blijf je braaf zitten, hoor je
Lotus chassis heeft -15quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
team van hem. daar scoorde ik -15. motor of chassis. maar door zijn uitvallen zou ik strafpunten krijgen. dat was gister althans t geval
Er moet maar een apart topic voor komen. Ik scroll me rot door al die onzin!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Er moet maar een apart topic voor komen. Ik scroll me rot door al die onzin!
quote:
Doei Gomiquote:
Gratis is alleen de zon en de regen in dit leven hondjes.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef hondjes het volgende:
IAN ,,sterkte met je opa...
CC, volgens mij heb je recht op een gratis advocaat, die kan jou alle informatie geven.Een advocaat heb je ook nodig bij een ontslag procedure bij het kanton-gerecht.
De staat geeft je als nieuwe ondernemer geld, die je alleen moet terug betalen bij een bepaalde winst..
Verder heb je recht op ww-uitkering...
Tijdens de ontslag procedure ,kan je nog maanden salaris claimen, het is aan de rechter wat je krijgt...
ook daairin geeft je advocaat advies ,
Prima. Als het maar niet hier is.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Vreemdquote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, maar alleen in de calculator. op mijn teampagina heb ik gewoon de 172 zonder strafpunten.
Ik geef ze toch ook aan jouquote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat doe jij met koekjes, jij ging afvallen
Daarbij komt dat als mensen hun ontslag, wat zijn om financiele reden hebben gekregen, gaan aanvechten bedrijven zich failliet kunnen laten verklaren, omdat er toch niet meer in zit.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Gratis is alleen de zon en de regen in dit leven hondjes.
Een "toegevoegde advocaat" kan alleen bij de minima en ook dan is er nog een eigen bijdrage verplicht. (net zoals bij de ziektekostenverzekering)
Zelfs de advocaten van je rechtsbijstandverzekering zullen terughoudend zijn en je een soort Doe het Zelf map sturen.
quote:
Meneer hondjes heeft vorige week nog iemand geholpen met een ontslag procedure..bij het kanton-gerecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Gratis is alleen de zon en de regen in dit leven hondjes.
Een "toegevoegde advocaat" kan alleen bij de minima en ook dan is er nog een eigen bijdrage verplicht. (net zoals bij de ziektekostenverzekering)
Zelfs de advocaten van je rechtsbijstandverzekering zullen terughoudend zijn en je een soort Doe het Zelf map sturen.
En neem je F1 vrienden mee!quote:
Dus als mijnheer hondjes thuis is in deze materie kan Cc tegen die tijd wel tips krijgen zeker?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meneer hondjes heeft vorige week nog iemand geholpen met een ontslag procedure..bij het kanton-gerecht.
De rechter was niet zo blij ermee, maar nu is het afwachten, wat hij bepaald, oftewel oordeelt wat er uitgekeerd moet worden.
Jij bent in de war met een kale kipquote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus als mijnheer hondjes thuis is in deze materie kan Cc tegen die tijd wel tips krijgen zeker?
en wat Deisyy zegt; als er financiële moeilijkheden zijn bij zo'n bedrijf, wat dan??
Van een kikker kan je geen veren plukken.
O ja.quote:
Failliet laten verklaren, gaat niet zo makkelijk....en ondernemers zullen dit willen vermijden....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus als mijnheer hondjes thuis is in deze materie kan Cc tegen die tijd wel tips krijgen zeker?
en wat Deisyy zegt; als er financiële moeilijkheden zijn bij zo'n bedrijf, wat dan??
Van een kikker kan je geen veren plukken.
En mijquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ook namens mij, denk ik, als niet homo-zijnde
Zonder dat ook eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijken of een naam überhaupt geregistreerd staat kost niets. Probeer maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Failliet laten verklaren, gaat niet zo makkelijk....en ondernemers zullen dit willen vermijden....
Ik weet niet hoe het er financieel voorstaat met het bedrijf..
Trouwens ik begrijp dat CC al bij de KvK staat ingeschreven, dan kan je dit inzien, tegen een bedrag van 5 euro, geloof ik.
Alleen wordt het wel aan het bedrijf doorgegeven, wie heeft gekeken...
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan geleden dat je begonnen bent met tellen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze is gewoon niet gaan zoeken en allang gestopt met tellen
Hou je adem in en stik niet ik komquote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan geleden dat je begonnen bent met tellen?
Nou dan zwaai ik maar even naar jequote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dacht dat ik in het verkeerde topic zat, maar toch niet dus
Die mist knoppen, dat wist je toch welquote:
quote:
Whut?????????????? ban??????????quote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mist knoppen, dat wist je toch wel
sinds wanneer ???quote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Owwkequote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
Ik was erbij toen het gebeurde. Het was in NWS. Ik zag hem aankomen maar het was al te laat om hem te waarschuwen.
Neh, wist ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
ik zie het ook in het banmeldtopic staanquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, wist ik niet![]()
Ik hoorde het net pas.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
D, wij hadden bij de McD gegeten! Zoveel dat ik er bijna van moest overgeven.
mwa 48 uur maarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zie het ook in het banmeldtopic staan
ja dat snap ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn daar streng op bepaalde dingen
Dan had je nog iets meer moeten etenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
D, wij hadden bij de McD gegeten! Zoveel dat ik er bijna van moest overgeven.
Das netjes, maar je kunt beter vaker op 1 dag meerdere kleine maaltijden etenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb 5 sneetjes brood en avondeten gehad vandaag
De weegschaal zijn 88kg om 11:17u
Ik at ook niet alles tegelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das netjes, maar je kunt beter vaker op 1 dag meerdere kleine maaltijden eten
Wij gaan ook zoquote:Op maandag 29 maart 2010 23:08 schreef D. het volgende:
Het schijnt bedtijd te zijn
Dan maken we er maar werk van
Remlof waar staat de nick remlof voor? Je krijgt altijd props omdat je niet remt met de handrem maar met een anker?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Wat gaan jullie vroeg allemaal
Nja, truste
Ik heb er een neus voorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, wist ik niet![]()
Ik hoorde het net pas.
Da's geheimquote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Remlof waar staat de nick remlof voor? Je krijgt altijd props omdat je niet remt met de handrem maar met een anker?
Iets met je grootvader toch, die onder die naam schreef ofzo ? Dat stond op fok dus niet miepenquote:
Ik ben nog wakker hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Wat gaan jullie vroeg allemaal
Nja, truste
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:52 schreef FANN het volgende:![]()
ik gaat gewoon Sade voor je draaien
kan mij het schelen die vin ik mooi
Sterkte love.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Tvp, op naar opa in het ziekenhuis vandaagIk ben wel 's voor leukere dingen naar Nederland gekomen, zeg maar.
Aw, kut!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Tvp, op naar opa in het ziekenhuis vandaagIk ben wel 's voor leukere dingen naar Nederland gekomen, zeg maar.
Ook last van de zomertijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef Noek het volgende:
Mijn sig is a goner. Ik weet toch zeker dat ik een nieuwe had.
Dat ligt toch wel aan de persoon die hem zet hè. De hoeveelheid water/koffie komt best wel krek.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben gewoon een bloedsaai koffzetapparaat, zo'n ding die iedereen thuis ook heeft. Wel goeie koffie.
Ben er echt niet uit te schoppen. En velen met mij. Gelijk sfeer!quote:
Nescafë Espresso oploskoffie, "Donker En Intens".quote:
Senseo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben gewoon een bloedsaai koffzetapparaat, zo'n ding die iedereen thuis ook heeft. Wel goeie koffie.
Nou, ik ben om! Klinkt heeeerlijk! Heerlijk Hoera!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nescafë Espresso oploskoffie, "Donker En Intens".
Heerlijk!
Helder!
Ik niet nee, maar was vanmorgen wel als eerste op kantoor, dus de rest wel. Gelukkig zet ik dan zo'n puike pot koffie met de perfecte water-koffie verhouding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:41 schreef Noek het volgende:
Ben er echt niet uit te schoppen. En velen met mij. Gelijk sfeer!![]()
Voel je dat niet??![]()
Ja dat laatste, met zo'n heerlijk geluidjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Senseo?
Of echt zo'n doordrupding? Die hebben alleen opa's en oma's toch nog?
Dat de hele kamer ook naar koffie geurt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja dat laatste, met zo'n heerlijk geluidje.
Ik had de beste koffie uit mijn Siemens Porsche (quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef Copycat het volgende:
Dat de hele kamer ook naar koffie geurt.
Die heb ik weggemikt,,had steeds verkeerde verhouding water en koffie,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had de beste koffie uit mijn Siemens Porsche () druppelapparaat.
Maar ik ben een lui zwijn en vond die schepjes best een jedoe.
Wat goed. Ik kan dat niet weggooien hè.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die heb ik weggemikt,,had steeds verkeerde verhouding water en koffie,
Dat was omdat meneer hondjes de garage ging opruimen en alles weggooide...zelfs volle chloor flessenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed. Ik kan dat niet weggooien hè.![]()
Ik heb hem in de garage naast mijn Nespresso 1 ding. Later als ik echt heel groot ben kan ik heel Afrika koffie geven. Zo ben ik!
Schandalig! Nu heb je nooit meer de kans om de Moeder Coffee van Afrika te worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat was omdat meneer hondjes de garage ging opruimen en alles weggooide...zelfs volle chloor flessen
Toen dacht ik,,,wat jij kan , kan ik ook....en weg waren ze...de senseo, mijn Siemens P en nog meer van die apparaten.
Neuh...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Schandalig! Nu heb je nooit meer de kans om de Moeder Coffee van Afrika te worden.![]()
Hij heeft het chloor en het plastic toch wel gescheiden hè?
Opa's, oma's... en Pietje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Senseo?
Je gaat daarheen, koopt hun bonen en leert ze hoe ze jouw apparaten kunnen bedienen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat goed. Ik kan dat niet weggooien hè.![]()
Ik heb hem in de garage naast mijn Nespresso 1 ding. Later als ik echt heel groot ben kan ik heel Afrika koffie geven. Zo ben ik!
Zijn dat soort clausule uberhaupt nog wel rechtsgeldig als je de WW ingeschopt wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
En straks eens kijken of de 'je mag niet werken voor buitenlandse opdrachtgevers die never en nooit klant van ons willen worden'- clausule uit mijn contract kan worden geschrapt. Ik moet mijn bloedjes van kinderen toch te eten kunnen geven?
Da's nostalgie. Soms doen we die gewoon even aan, for old times sake.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat laatste, met zo'n heerlijk geluidje.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neuh...
Hij ging toen met het busje van bedrijf regelrecht naar de gemeentelijke afvalplaats...
Dit was een gedenkwaardige middag, uiteindelijk ben ik maar gaan shoppen, die garage was zo kaal.....
En daarna schop je ze de katoenvelden weer in?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je gaat daarheen, koopt hun bonen en leert ze hoe ze jouw apparaten kunnen bedienen?
Is de WW uberhaupt nog wel rechtsgeldig als je voor jezelf gaat werken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zijn dat soort clausule uberhaupt nog wel rechtsgeldig als je de WW ingeschopt wordt?
Ja, want ze hebben toch geen stopcontact voor je prachtige, goedbedoelde koffiezetapparaat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:12 schreef Noek het volgende:
[..]
En daarna schop je ze de katoenvelden weer in?
[ afbeelding ]
Met groene stroom hè.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je gaat daarheen, koopt hun bonen en leert ze hoe ze jouw apparaten kunnen bedienen?
Mochten ze koffie willen, ik ben er voor ze.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:06 schreef Copycat het volgende:
En straks eens kijken of de 'je mag niet werken voor buitenlandse opdrachtgevers die never en nooit klant van ons willen worden'- clausule uit mijn contract kan worden geschrapt. Ik moet mijn bloedjes van kinderen toch te eten kunnen geven?
Geitencontinent dat het is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben toch geen stopcontact voor je prachtige, goedbedoelde koffiezetapparaat.
Dat vraag ik me ook af. Die 30-40-50 whatever mag ik toch wel op eigen initiatief compenseren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn dat soort clausule uberhaupt nog wel rechtsgeldig als je de WW ingeschopt wordt?
Dat is eigenlijk best mooi. Betaald worden om thuis nog méér te gaan zitten verdienen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Die 30-40-50 whatever mag ik toch wel op eigen initiatief compenseren?
Wat ik gisteren begreep, staat freelancen los van de deeltijdWW die betrekking heeft op mijn vaste baan, Mera.
Thuiszitten duimendraaien is sowieso niet echt een optie aangezien je ook cursussen schijnt te moeten volgen (waarvan ik me afvraag wie die gaat betalen, want het ene gat vullen met zand uit het andere gat lijkt me ook niet echt logisch).quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is eigenlijk best mooi. Betaald worden om thuis nog méér te gaan zitten verdienen.![]()
Eigenlijk had je het dan niet beter kunnen treffen, toch?
Ik heb die eigen toko al drie jaar, dus ik val niet meer onder die beginnersregeling.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef hondjes het volgende:
Maar als je als zelfstandige begint,,na een ontslagperiode krijg je geld van de staat,
En daarbij een ww-uitkering
Vervolgens kan je geld claimen door je plotselinge ontslag,,(soort gouden handdruk) die b.v. wel eens twee jaar salaris kan zijn.....ligt eraan wat de rechter van het kanton-gerecht beslist.
Ga hier niet vanuit,,want door de crisis worden geen hoge bedragen meer uitbetaald, maar reken op 6 maanden vanaf je ontslag...
Let op...bij veel winst tijdens het eerste jaar moet je terugbetalen....
Maar met creatief bezig zijn, b.v. reklame kosten voor opstarten eigen bedrijf, kan je de winst drukken....
Dit is alleen bij ontslag....dus niet als je zelf ontslag neemt..dan vervalt alles....
Eend maand per gewerkt jaar is de stelregel toch, die geldt wel gewoon? Het blijft ontslag....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb die eigen toko al drie jaar, dus ik val niet meer onder die beginnersregeling.
En die gouden handdruk kun je ook shaken (...) als je wordt ontslagen op economische gronden.
Ik lees dit:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eend maand per gewerkt jaar is de stelregel toch, die geldt wel gewoon? Het blijft ontslag....
Maar we lopen op de zaken vooruit ... voorlopig gaat het enkel om deeltijd!quote:Als de werkgever van het UWV een vergunning heeft gekregen om werknemers te ontslaan ontvangt de werknemer geen vergoeding, tenzij dat in een sociaal plan anders is afgesproken met de vakbonden. „Wil je toch een vergoeding, dan moet je zelf naar de rechter stappen”, zegt arbeidsjurist Ulli Hoogland van de Arbeidsrechter te Leeuwarden. „Zeker als het ontslag op bedrijfseconomische grond is, maak je eigenlijk alleen kans als in de procedure fouten zijn gemaakt. Dus in de fase voorafgaand aan het ontslag moet je kritisch zijn. Is ontslag via het UWV eenmaal rond, dan heeft de werkgever meestal een goede grond voor het ontslag. Het is de vraag of het zinvol is om dat aan te vechten via de rechter. Ik kan het wel waarderen als mensen dan zeggen: ’Laat maar, het is mooi geweest. Ik wil verder’.”
Jezus, dit is nieuw voor me. Dus iemand kan na 50 jaar trouwe dienst op bedrijfseconomische redenen gratis weggesaneerd worden. Damnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Maar we lopen op de zaken vooruit ... voorlopig gaat het enkel om deeltijd!
Yepz, en aangezien we al in het UWV-traject zitten ...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jezus, dit is nieuw voor me. Dus iemand kan na 50 jaar trouwe dienst op bedrijfseconomische redenen gratis weggesaneerd worden. Damn![]()
Zo is het en je kan wel proberen er meer uit te halen dan er toegezegd wordt, maar als er niet meer in zit gaat dat ook niet lukken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz, en aangezien we al in het UWV-traject zitten ...
Misschien moet je gewoon eerder gaan slapenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:10 schreef Laysa het volgende:
Ik mis dat ene uur ...ik moet me te pletter haasten
Das misschien wel een goed ideequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eerder gaan slapen
Je bent een lieverdquote:
Ja eindelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent een lieverd...Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is je keuken er
![]()
En dan ga ik nu werken...tot laters
Ja Pietje zo gaat dat in een grote mensen leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jezus, dit is nieuw voor me. Dus iemand kan na 50 jaar trouwe dienst op bedrijfseconomische redenen gratis weggesaneerd worden. Damn![]()
Wat erg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Pietje zo gaat dat in een grote mensen leven.
Bij mijn oude werkgever werd een collega na 30 jaar ontslagen. De beste man was veredelaar en had met zijn kunstje een groot deel bijgedragen in de winst van het bedrijf. Bij een overname werd zijn baan geschrapt want twee veredelaars voor het zelfde product was wel wat veel. Degene die mocht blijven kwam net van school en kostte dus drie keer minder en kon met de zorgvuldig opgebouwde gegevens van hem aan de slag.
Tussen toen mijn collega het hoorde en hij het bedrijf moest verlaten zat een uur. Hij mocht onder begeleiding zijn persoonlijke eigendommen pakken en moest wegwezen.
Onder begeleiding zodat hij geen bedrijfsgeheimen mee kon nemen. Zijn eigen werk dus.
Life is a bitchquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef Coos het volgende:
Ja Pietje zo gaat dat in een grote mensen leven.
Bij mijn oude werkgever werd een collega na 30 jaar ontslagen. De beste man was veredelaar en had met zijn kunstje een groot deel bijgedragen in de winst van het bedrijf. Bij een overname werd zijn baan geschrapt want twee veredelaars voor het zelfde product was wel wat veel. Degene die mocht blijven kwam net van school en kostte dus drie keer minder en kon met de zorgvuldig opgebouwde gegevens van hem aan de slag.
Tussen toen mijn collega het hoorde en hij het bedrijf moest verlaten zat een uur. Hij mocht onder begeleiding zijn persoonlijke eigendommen pakken en moest wegwezen.
Onder begeleiding zodat hij geen bedrijfsgeheimen mee kon nemen. Zijn eigen werk dus.
Diep triest is het om op die manier als oud vuil afgedankt te worden, helaas het gebeurt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Life is a bitch.
Heb wel vaker verhalen gehoord over mensen die dan onder begeleiding nog even afscheid mogen nemen en dan echt afgevoerd worden, verschrikkelijk.
lol, je woont in Spanje en je spreekt geen Spaans?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef hondjes het volgende:
kut..TELEFONICA......![]()
Waar gaat het over, rekeningen...en ik kan niet bellen, want ik spreek geen Spaans...![]()
Zo maar even dochter laten bellen........
Gewoon "Mañana, Mañana" zeggen, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:49 schreef hondjes het volgende:
kut..TELEFONICA......![]()
Waar gaat het over, rekeningen...en ik kan niet bellen, want ik spreek geen Spaans...![]()
Zo maar even dochter laten bellen........
En daarna; callate pendejoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon "Mañana, Mañana" zeggen, dan komt het wel goed
Godsamme frusterend hoor...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lol, je woont in Spanje en je spreekt geen Spaans?
quote:
Ja, laat het Geert maar niet horenquote:
Heb wel de email nog van de makelaar i.v.m. afsluiting en maandelijks bedrag bij telefonica...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, laat het Geert maar niet horen![]()
Maar wel klote situatie, ik zou in het Nederlands niet eens weten hoe ik het op moest lossen.
quote:The English are feeling the pinch in relation to recent terrorist threats and have raised their security level from "Miffed" to "Peeved." Soon, though, security levels may be raised yet again to "Irritated" or even "A Bit Cross." The English have not been "A Bit Cross" since the blitz in 1940 when tea supplies all but ran out. Terrorists have been re-categorized from "Tiresome" to a "Bloody Nuisance." The last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was during the great fire of 1666.
The Scots raised their threat level from "Pissed Off" to "Let's get the Bastards" They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line in the British army for the last 300 years.
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide". The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France 's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability. It's not only the French who are on a heightened level of alert. Italy has increased the alert level from "Shout loudly and excitedly" to "Elaborate Military Posturing." Two more levels remain: "Ineffective Combat Operations" and "Change Sides."
The Germans also increased their alert state from "Disdainful Arrogance" to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs." They also have two higher levels: "Invade a Neighbor" and "Lose".
Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual, and the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.
The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.
Americans meanwhile and as usual are carrying out pre-emptive strikes, on all of their allies, just in case. They have raised their security level from "Shit" to "Mother F*cker!"
And in the southern hemisphere.. . New Zealand has also raised its security levels - from "baaa" to "BAAAA!". Due to continuing defense cutbacks (the airforce being a squadron of spotty teenagers flying paper aeroplanes and the navy some toy boats in the Prime Minister's bath), New Zealand only has one more level of escalation, which is "Shit, I hope Australia will come and rescue us".
Australia , meanwhile, has raised its security level from "No worries" to "She'll be right, mate". Three more escalation levels remain: "Crikey!", "I think we'll need to cancel the barbie this weekend" and "The barbie is cancelled". So far no situation has ever warranted use of the final escalation level.
Israel, in the meantime, just shrugs and says "So, tell us something new."
Het geloof, bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is gelukt om protonen te laten botsen in Genève!
Ik mag hopen dat al die miljarden nog iets van interessante informatie opleveren, waarmee we bijvoorbeeld de voornaamste reden voor oorlog in de wereld kunnen ontkrachten![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zit je op het toilet dat het zo galmt?
Dat krijg je als Ian er niet isquote:
Die was er vroegah ook nooitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat krijg je als Ian er niet is
Ik moet zo nog ff sporten...net klaar met etenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gesport, het is nog heul licht, kijk je op de klok, bijna 19u. M'n ritme wat doe je, even koken
.
False flag...quote:
Ben je nu dronken...van de bitterkoekjespuddingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Lekker bij mijn zus gegeten, omdat het hier even moeilijk is![]()
Een heerlijke ovenschotel met als toetje bitterkoekjespudding, waarvan de bitterkoekjes eerst een tijdje in de Amaretto hadden liggen drijven
Dan moet ik toch wel heul veul bitterkoekjespuddingen opetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben je nu dronken...van de bitterkoekjespudding
Bitterkoekjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Lekker bij mijn zus gegeten, omdat het hier even moeilijk is![]()
Een heerlijke ovenschotel met als toetje bitterkoekjespudding, waarvan de bitterkoekjes eerst een tijdje in de Amaretto hadden liggen drijven
Dat heeft je zoon vast van zijn moederquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
![]()
Oudste had weer een super rapport, en mijn pappie is jarig vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft je zoon vast van zijn moeder![]()
Gefeliciteerd met je paps
Ach beetje klagen mag bestquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk, dan is het achter de rug. Ik ben het zo zat, er staat echt niets meer op zijn plek en overal staat wat. Meneer Deisyy heeft zo hard gewerkt hier en had het met zijn eigen werk ook giga-druk, we zitten er echt een beetje doorheen![]()
Donderdag komt de keuken en zaterdag het laminaat en dan nog leidinkjes en deuren schilderen en nog meer van dat kleine dingetjes, maar dan is het ergste achter de rug![]()
Genoeg geklaag nu, want het wordt natuurlijk wel heel erg mooi
man oh man, wat heb ik een bewondering voor je...die hele verbouwing zonder geklaag van jequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk, dan is het achter de rug. Ik ben het zo zat, er staat echt niets meer op zijn plek en overal staat wat. Meneer Deisyy heeft zo hard gewerkt hier en had het met zijn eigen werk ook giga-druk, we zitten er echt een beetje doorheen![]()
Donderdag komt de keuken en zaterdag het laminaat en dan nog leidinkjes en deuren schilderen en nog meer van dat kleine dingetjes, maar dan is het ergste achter de rug![]()
Genoeg geklaag nu, want het wordt natuurlijk wel heel erg mooi
woar?quote:
Ze waart ergens rond. Ik voel dat!quote:
Dan moet Pietje wel zijn wortelchakra indrukken, anders helpt het geen zak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze waart ergens rond. Ik voel dat!
Voel je niks want anders moet je even on indrukken van je chakra, jeweettog.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik zei dat vanmiddag nog tegen mijn zus, ik ben gewoon ontheemd![]()
Stucloper op de vloer, mijn keuken is niet meer en bijna alles zit in dozen. Maar ik ben een die-hard en zit gewoon nog in mijn woonkamer met een schaaltje paaseitjes op tafel
Mijn muren zijn klaar, ik heb een prachtig mooi nieuw plafond, nu de keuken en de vloer nogquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Bikkel! Met een gezellige bouwlamp op je knar fok!ken.
Oh afschuwelijk. Hier duurde het toen dik 2 weken en toen had ik het ook zo gehad. Is het stuc wel klaar en is de keuken het allerlaatste?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Stucloper op de vloer, mijn keuken is niet meer en bijna alles zit in dozen. Maar ik ben een die-hard en zit gewoon nog in mijn woonkamer met een schaaltje paaseitjes op tafel
Och jezus toch. Ik zou heel KLB overnemen als ik er zo lang in zou zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn muren zijn klaar, ik heb een prachtig mooi nieuw plafond, nu de keuken en de vloer nog![]()
Het is hier al een bouwput sinds 20 februari, Noek, ik had een steiger in mijn woonkamer, echt een steiger :![]()
Ik heb alles opgekropt, het drama van de afgelopen weken komt er in 1 keer uit
In elke wang 1 en dan langzaam laten smeltenquote:
Jammie.....ga ik proberen...maar heb meer zin in slagroomtaartquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In elke wang 1 en dan langzaam laten smelten
Nu heb ik ook zin in Irish Coffeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
Damn, die irish coffee na het diner had ik niet moeten doen geloof ik
Maar m'n laatste was ongeveer 20 jaar gelden, dus ik vond het weer eens tijd worden.
Wat kan dat enorm naar je hoofd stijgen he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
Maar m'n laatste was ongeveer 20 jaar gelden, dus ik vond het weer eens tijd worden.
A walking fridge! Yay!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Een plaatje van een L- keuken met onderin hoogglans creme deurtjes en bovenin bruine deurtjes, een zwart graniet aanrechtblad en ik ga weer aan het gas, gas-op-glas welteverstaan. En niet te vergeten een American fridge![]()
En een mooie donkerbruine laminaat vloer met groef en extra brede en lange planken.
En dan mag ik nooit meer klagen
En en en? Blauw?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef remlof het volgende:
Ik doolde rond door mijn keuken, snoepzakjes maken en alvast dingen klaar maken voor ut kinderfeestje van Lara.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze waart ergens rond. Ik voel dat!
Voel je niks want anders moet je even on indrukken van je chakra, jeweettog.
Jezalliequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Oh feest! Ze is donderdag jarig toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik doolde rond door mijn keuken, snoepzakjes maken en alvast dingen klaar maken voor ut kinderfeestje van Lara.
Jaja, kinderfeestje. Niet gewóón feestje, maar kinderfeestje.
Vind ik zo grappig dat ze dat ALTIJD zo zegt
Nee, een taart van oase... oasis...? Dat groene voor droogblommen enzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh feest! Ze is donderdag jarig toch?
Wat wordt het? Een komkommerkrododil? Dat had ik ooit eens. Wan jedoe zeg.
Whieeeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Hihi, als een tientje.
Kom, we gaan hem misbruiken!
*broek uittrektquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whieeee![]()
Remlooooooooof? Kom es bij tante Caro en Noek?
Ja!quote:
Oh ja, oase. Mooi werkbaar materiaal!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, een taart van oase... oasis...? Dat groene voor droogblommen enzo.
Met lollies en vingerpoppen en vliegende schotels![]()
Morgen maar ff aan bejinne.
Komkommerkrokodil!![]()
Ja, daar begín in helemaal maar niet aan!
Met tanden van meloenpitten!
Kom es ja?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Whieeee![]()
Remlooooooooof? Kom es bij tante Caro en Noek?
Ja, heel logisch! Echt, enorm! Ik flikker alles in een schaal!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, oase. Mooi werkbaar materiaal!Dan steek je er zo een tak in en dan gooi je het weg.
Oh maar dat is wel leuk wat je gaat maken. Het klinkt ook zo ....ehm....logisch. Creatief!![]()
![]()
[..]
Jaaaa! Goe idee! Goe idee!quote:Kom es ja?![]()
We moeten zijn wachtwoord hebben, CarO. Dan gaan we Liesje ontblauwen.
Chaos!![]()
Waar is Lies? Is ze opeens een SEX-er??
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja!
Zo is er voor ons ook geen lol meer aan![]()
Béétje tegenstribbelen was wel aardig geweest.
Vrouwenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, kut. Geef je wachtwoord.
Trek je broek maar weer aan.
Een week? God, wat vliegt de tijd toch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Noek wanneer word jij weer blauw?
Tis alweer een week geleden toch?
Ja of ben ik abuis?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Een week? God, wat vliegt de tijd toch.
Ik ben al 3 dagen te laat. Vlug Remlof!
Eerst je rits en dan blauw. Go go go!
's Ochtends hè. Dan kan ik 's avonds mijn eerste rondje Central Park doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja of ben ik abuis?
Mooi woord he, abuis.
Ben ik abuis?
Zeg, hoe laat gaan we naar New York?
We hadden nog een plek op KPD, maar die is ook alweer vergevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Een week? God, wat vliegt de tijd toch.
Ik ben al 3 dagen te laat. Vlug Remlof!
Eerst je rits en dan blauw. Go go go!
Tof ga ik wel ontbijten met de dikke blueberry pancakes!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef Noek het volgende:
[..]
's Ochtends hè. Dan kan ik 's avonds mijn eerste rondje Central Park doen.![]()
Daarna neem ik dus wel een Hyves hè. Me dunkt!
Abuis is leuk. Paf ook.
Ah gadver nee, dat is niks voor mensen die gaan hardlopen in Central Park.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden nog een plek op KPD, maar die is ook alweer vergeven
Nee NanKingquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadver nee, dat is niks voor mensen die gaan hardlopen in Central Park.
Wie is het wel geworden? Pietje?
Pietje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadver nee, dat is niks voor mensen die gaan hardlopen in Central Park.
Wie is het wel geworden? Pietje?
Zou jij op KPD willen, CarO? Zo een piemel in your face!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tof ga ik wel ontbijten met de dikke blueberry pancakes!![]()
En een hyves?![]()
Lijkt me heerlijk, maar: overdaad schaadt!![]()
Ja, paf is ook leuk.
Net als immers. Je kan altijd een immers gebruiken, immers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |