je puntenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Wat moet ik posten? Heb een coureur veranderd
quote:
Hou het maar op weinigquote:
Je totaalquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Wat moet ik posten? Heb een coureur veranderd
ik kon alleen de score van remlof zien.quote:
Nee, ik had precies wat ik dacht, geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kon alleen de score van remlof zien.
D kun jij niet alle scores zien akls beheerder van de pool ofzo
had je minder dan je dacht?
Ik heb 197 en 308quote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
232 punten en Trulli gewieberd voor Liuzzi, ook niks maar ja had nog niet zo veel geld
liuzzi is goed hoor, heb ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
232 punten en Trulli gewieberd voor Liuzzi, ook niks maar ja had nog niet zo veel geld
hmm, nog punt of 60 inlopen en ik ben je voorbijquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
Ja heb ff naar de race gekeken en wat ik kon kopen hahaquote:
Als jij daar blij van wordt mag dat van mij hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, nog punt of 60 inlopen en ik ben je voorbij
maar zo wordt inlopen natuurlijk een stuk moeilijker voor me he.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heb ff naar de race gekeken en wat ik kon kopen haha
lol, we moeten wel een beetje strijden hequote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt mag dat van mij hoor
heb jij veel strafpunten gekregen?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zie het net. Ondanks mijn wanprestatie
Ja, anders waren we gestegenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik zie het net. Ondanks mijn wanprestatie
Kovalainenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
maar zo wordt inlopen natuurlijk een stuk moeilijker voor me he.
wie is je 2e rijder?
Yepquote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat die rankin op basis van gemiddelde van alle deelnemers in de league ofzo?
quote:
Ja, -23 op dat kolere Virgin-chassisquote:
volgens de calculator zou ik ook strafpunten moeten krijgen, maar ik kreeg niets.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, -23 op dat kolere Virgin-chassis
Ik probeer het nu om te ruilen voor het Lotus-chassis, maar het lukt me niet
Ja geef mij maar de schuld, Remlof zat lagerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, had je ook maar beter moeten scoren
Lotus-chassis is goedkoper dan het Virgin-chassis, meer dan 2%, dus zou moeten kunnen, toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens de calculator zou ik ook strafpunten moeten krijgen, maar ik kreeg niets.
lukt niet vanwege geldtekort?
Waarvoor?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens de calculator zou ik ook strafpunten moeten krijgen, maar ik kreeg niets.
yeah idd. raar dat t niet lukt danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Lotus-chassis is goedkoper dan het Virgin-chassis, meer dan 2%, dus zou moeten kunnen, toch?
Samen delen danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geef mij maar de schuld, Remlof zat lager
Zal ik uit de sub-league stappen danquote:
i know, maar jou de schuld geven is leukerquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geef mij maar de schuld, Remlof zat lager
Als ik jou eruit wil hebben gooi ik je er wel uit. Tot die tijd blijf je braaf zitten, hoor jequote:
team van hem. daar scoorde ik -15. motor of chassis. maar door zijn uitvallen zou ik strafpunten krijgen. dat was gister althans t gevalquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Trulli heeft geen strafpunten volgens de calculator
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik jou eruit wil hebben gooi ik je er wel uit. Tot die tijd blijf je braaf zitten, hoor je
Lotus chassis heeft -15quote:Op maandag 29 maart 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
team van hem. daar scoorde ik -15. motor of chassis. maar door zijn uitvallen zou ik strafpunten krijgen. dat was gister althans t geval
Er moet maar een apart topic voor komen. Ik scroll me rot door al die onzin!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Er moet maar een apart topic voor komen. Ik scroll me rot door al die onzin!
quote:
Doei Gomiquote:
Gratis is alleen de zon en de regen in dit leven hondjes.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef hondjes het volgende:
IAN ,,sterkte met je opa...
CC, volgens mij heb je recht op een gratis advocaat, die kan jou alle informatie geven.Een advocaat heb je ook nodig bij een ontslag procedure bij het kanton-gerecht.
De staat geeft je als nieuwe ondernemer geld, die je alleen moet terug betalen bij een bepaalde winst..
Verder heb je recht op ww-uitkering...
Tijdens de ontslag procedure ,kan je nog maanden salaris claimen, het is aan de rechter wat je krijgt...
ook daairin geeft je advocaat advies ,
Prima. Als het maar niet hier is.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Vreemdquote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, maar alleen in de calculator. op mijn teampagina heb ik gewoon de 172 zonder strafpunten.
Ik geef ze toch ook aan jouquote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat doe jij met koekjes, jij ging afvallen
Daarbij komt dat als mensen hun ontslag, wat zijn om financiele reden hebben gekregen, gaan aanvechten bedrijven zich failliet kunnen laten verklaren, omdat er toch niet meer in zit.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Gratis is alleen de zon en de regen in dit leven hondjes.
Een "toegevoegde advocaat" kan alleen bij de minima en ook dan is er nog een eigen bijdrage verplicht. (net zoals bij de ziektekostenverzekering)
Zelfs de advocaten van je rechtsbijstandverzekering zullen terughoudend zijn en je een soort Doe het Zelf map sturen.
quote:
Meneer hondjes heeft vorige week nog iemand geholpen met een ontslag procedure..bij het kanton-gerecht.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Gratis is alleen de zon en de regen in dit leven hondjes.
Een "toegevoegde advocaat" kan alleen bij de minima en ook dan is er nog een eigen bijdrage verplicht. (net zoals bij de ziektekostenverzekering)
Zelfs de advocaten van je rechtsbijstandverzekering zullen terughoudend zijn en je een soort Doe het Zelf map sturen.
En neem je F1 vrienden mee!quote:
Dus als mijnheer hondjes thuis is in deze materie kan Cc tegen die tijd wel tips krijgen zeker?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meneer hondjes heeft vorige week nog iemand geholpen met een ontslag procedure..bij het kanton-gerecht.
De rechter was niet zo blij ermee, maar nu is het afwachten, wat hij bepaald, oftewel oordeelt wat er uitgekeerd moet worden.
Jij bent in de war met een kale kipquote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus als mijnheer hondjes thuis is in deze materie kan Cc tegen die tijd wel tips krijgen zeker?
en wat Deisyy zegt; als er financiële moeilijkheden zijn bij zo'n bedrijf, wat dan??
Van een kikker kan je geen veren plukken.
O ja.quote:
Failliet laten verklaren, gaat niet zo makkelijk....en ondernemers zullen dit willen vermijden....quote:Op maandag 29 maart 2010 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus als mijnheer hondjes thuis is in deze materie kan Cc tegen die tijd wel tips krijgen zeker?
en wat Deisyy zegt; als er financiële moeilijkheden zijn bij zo'n bedrijf, wat dan??
Van een kikker kan je geen veren plukken.
En mijquote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ook namens mij, denk ik, als niet homo-zijnde
Zonder dat ook eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijken of een naam überhaupt geregistreerd staat kost niets. Probeer maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Failliet laten verklaren, gaat niet zo makkelijk....en ondernemers zullen dit willen vermijden....
Ik weet niet hoe het er financieel voorstaat met het bedrijf..
Trouwens ik begrijp dat CC al bij de KvK staat ingeschreven, dan kan je dit inzien, tegen een bedrag van 5 euro, geloof ik.
Alleen wordt het wel aan het bedrijf doorgegeven, wie heeft gekeken...
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan geleden dat je begonnen bent met tellen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze is gewoon niet gaan zoeken en allang gestopt met tellen
Hou je adem in en stik niet ik komquote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe lang is het dan geleden dat je begonnen bent met tellen?
Nou dan zwaai ik maar even naar jequote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dacht dat ik in het verkeerde topic zat, maar toch niet dus
Die mist knoppen, dat wist je toch welquote:
quote:
Whut?????????????? ban??????????quote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mist knoppen, dat wist je toch wel
sinds wanneer ???quote:Op maandag 29 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mist knoppen, dat wist je toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |