Ech wel!quote:
Ik zag het al.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ech wel!![]()
Kan ik het helpen dat modjes nog steeds door slotjes heenposten.
Gezien.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
En ook nog een leuke komedie.
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=622
Uncle Buck
Dat kan niet, volgens SBS is het DE premiere op de Nederlandse tvquote:Op maandag 29 maart 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik vermoed dat ik die al gezien heb.
Oh zeg dan meteen dat het SBS wasquote:Op maandag 29 maart 2010 20:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan niet, volgens SBS is het DE premiere op de Nederlandse tv
Ah, de 1080p mkv staat hier inmiddels ook op de hddquote:
In staat zijn drie uur op de bank te hangen en naar de tv te staren.quote:
Nou, daar zou ik best aan kunnen voldoen. Zij er verkiezingen voor, of kan je zo aanschuiven?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In staat zijn drie uur op de bank te hangen en naar de tv te staren.
Dress code: casual. Very casual.
geluid valt tegen en tis eerder 1080i dan p, maar ach...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, de 1080p mkv staat hier inmiddels ook op de hdd
Ja op een paar na, zijn er meer dan ik dachtquote:
Heb je daar wel een K&W topic over?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja op een paar na, zijn er meer dan ik dacht
Nee hoor, je kunt zo aanschuiven.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik best aan kunnen voldoen. Zij er verkiezingen voor, of kan je zo aanschuiven?
Sloffen aantrekt, pantykousjes ophijst en een nekkussentje pakt.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt zo aanschuiven.![]()
Zelfs jij.![]()
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sloffen aantrekt, pantykousjes ophijst en een nekkussentje pakt.
Zo, waar zijn de carrots?
Neent maar ik wil wel een andere fora kunnen komen zonder steeds K&W te horenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oeh, nu moet ik dus op mijn handen gaan zitten.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neent maar ik wil wel een andere fora kunnen komen zonder steeds K&W te horen
Als je over K&W wilt kleppen mag dat daar, goed? (en niet noten nu!).
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
Ik ga niet meedoen met de feshunnait. Ik ben een beetje aan het gamen, ook te lang geleden.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk, maar toch
Oeps, op!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sloffen aantrekt, pantykousjes ophijst en een nekkussentje pakt.
Zo, waar zijn de carrots?
Kom je erbij hangen? Gezellig!quote:
Ga jij maar mannendingen doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:55 schreef JJH het volgende:
Ik ga niet meedoen met de feshunnait. Ik ben een beetje aan het gamen, ook te lang geleden.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeps, op!![]()
Zal ik zakje 2 openmaken of doorgaan naar de aardeienbaveroisevlaai?
[..]
Kom je erbij hangen? Gezellig!
*schuift vlaaischaal door*
Ik pak mijn momenten.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Zat al helemaal paraat met een slotje..dan ga ik nu maar eens douchen, Dirkh wees braaf!
*snuffelt*quote:
Dat timide ding? Da's een rare. Met issues.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Cat, wat staat die chick met het paarse blouseje en korte broekje er vreemd bij
Bij de Tap Maddels!
Mange too is dan ook lekker fris en wakker makend.quote:
Ha! Ik wist het!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat timide ding? Da's een rare. Met issues.
Ik gok dat die er deze keer uitvliegt, of die amerikanen moeten nog steeds geilen op halve Francaises.
Nee die McKey!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat timide ding? Da's een rare. Met issues.
Ik gok dat die er deze keer uitvliegt, of die amerikanen moeten nog steeds geilen op halve Francaises.
Die niet kan drinken.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ja maar dit was dan ook geen sekseh halve Francaise.
Dit was een *koekoek!* halve Francaise
McKey! Ja, dies goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die McKey!
Die vind ik tof en goed en mooi.
Maar ze stond er net zo gek bij voor die jury
Neequote:Op maandag 29 maart 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die niet kan drinken.![]()
Heb je haar nog wazig in het bubbelbad zien liggen met die Hollandsche Knaap?
Ik denk ook dat zij wintquote:McKey! Ja, dies goed.Als ik moest gokken denk ik dat die gaat winnen.
Jammer dat ze er zo gek bij stond inderdaad.
*schudt het hoofd*quote:Op maandag 29 maart 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Heb de eerste helft gemist, toen ik zelf nog wazig lag te kijken in bad
Weet je dat je dat elke week roept en dat er telkens één GA bijkomt?quote:[..]
Ik denk ook dat zij wint
En Annaleigh lijkt me lief!
Ik kom net tot de schokkende ontdekking dat ik gewoon al vier of vijf Grey's Anatomy's achterloop
Ja ik val in herhaling he?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schudt het hoofd*
Greysie toch.Laat Ml-etje een tv in je bathroom aanleggen.
![]()
[..]
Weet je dat je dat elke week roept en dat er telkens één GA bijkomt?
Daarom deed ik ook maar alleen maar meelezen.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
Ik heb het idee dat ik hier niet echt mee kan praten.
Dan gooi je toch gewoon je eigen onderwerpen op tafel?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:33 schreef JJH het volgende:
Ik heb het idee dat ik hier niet echt mee kan praten.
Okay, ik werk het lijstje weer bij.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
Oh en Dirk, ik keek geen GTST hoor
Ik zapte. En toen stond het beeld stil. Dus misschien was het mijn schuld wel!
Maar zo erg kan meekijken voor jou niet zijn toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik werk het lijstje weer bij.
Digitenne belt dat het een stel klootzakken zijn.
Je kan ook te ver gaan Greys.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zo erg kan meekijken voor jou niet zijn toch?
Jan zit er in!
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:44 schreef Dirkh het volgende:
http://www.dooyoo.co.uk/body-care/lush-porridge-soap/
Waarom heeft dat een ISBN nummer? Kan je het ook lezen?
Ja, ik moet toch weten wat ik me daar bij kan voorstellen. Ik kan wel aan het scherm gaan ruiken en likken, maar dat vinden mensen doorgaans vreemd.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jullie zoeken het gewoon op
Maar het ruikt heerlijk, tegen verwachting in eigk.
[Picses]backspacequote:Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik moest nog even e.e.a. aan mails versturen.
Maar nu ben ik klaar met de nuttige dingen
Porridge ruikt naar stroopwafel! Als ik daarmee mijn handen heb gewassen blijf ik maar aan mijn eigen handen ruiken en dat ziet er best gek uit.
Ehmm ja ik kijk wel of ik 15 mei nog wat over hebquote:Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch weten wat ik me daar bij kan voorstellen. Ik kan wel aan het scherm gaan ruiken en likken, maar dat vinden mensen doorgaans vreemd.
Ja, dan kan ik even aan je ruiken en likken. Dat vinden de mensen vast heel normaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm ja ik kijk wel of ik 15 mei nog wat over heb
quote:
Ik vind het wel jammer dat er zoveel van die pitjes in zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm ja ik kijk wel of ik 15 mei nog wat over heb
Scrubben zal je!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel jammer dat er zoveel van die pitjes in zitten.
Auw!
Of ben ik nou gewoon een aansteller?
Zit er geen Lushwinkel op de rout eigkquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik even aan je ruiken en likken. Dat vinden de mensen vast heel normaal.
Maar ik ben voor.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit er geen Lushwinkel op de rout eigk
Washandje en dan daaroverheenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel jammer dat er zoveel van die pitjes in zitten.
Auw!
Of ben ik nou gewoon een aansteller?
edit die post evenquote:
Ik hou niet van washandjesquote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Washandje en dan daaroverheenvind scrub prima maar niet in mijn zeep.
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van washandjes
Wil gewoon een stuk van die zeep zonder die pitjes.
Maar verder ben ik helemaal niet lastig of veeleisend hoor!
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even Lush inslaan van de week
Online vanuit Engeland.
Ll, wil jij nog van die The Wuss dingen?
Hmm zit te denken zou eigk pas in mei pas weer bestellen als alles op isquote:
Nou dat mag ook hoor, maakt mij echt niets uitquote:Op maandag 29 maart 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm zit te denken zou eigk pas in mei pas weer bestellen als alles op is
Lief van je hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat mag ook hoor, maakt mij echt niets uit
Ik ga maar eens even wat eten.
Dan moet je je armen los van je knieën houden, leunen is fucked voor je handenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef JJH het volgende:
Een nadeel van gamen is, is dat ik altijd van die kouweh klauweh krijg...
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je je armen los van je knieën houden, leunen is fucked voor je handen
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet waar, geen spelbreker.![]()
Ik haat spelletjes, ik haat gamen, ik haat stukjes
Eigenlijk ben ik best wel een chagrijnig stuk vreten. Oh, lachen haat ik dan weer niet.
Weet je hoe klote dat zit! En dan krijg je van die zware onderarmen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je je armen los van je knieën houden, leunen is fucked voor je handen
Een kamernummer is toch niet zo'n probleem om niet te hebben, maar aan de andere kant ook wel weer heel erg prive, moeten we natuurlijk ook niet hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef senesta het volgende:
@dirkh, dat is heel erg lief en zal ze vast leuk vinden maar ik heb nog geen kamernummer of zo![]()
Elke keer weer nieuwe dingen als de vorige bijna op zijn.quote:
Ik vond en vind het liefquote:Op maandag 29 maart 2010 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een kamernummer is toch niet zo'n probleem om niet te hebben, maar aan de andere kant ook wel weer heel erg prive, moeten we natuurlijk ook niet hebben.
Het idee was wat te impulsief.
Dat weet ik niet, dat denk ik. Op mijn werk heb ik ook de armleuningen van de stoel af gesloopt. Gewoon zonder kennis, maar gezond verstand. Weet je wel hoeveel dat scheelt?quote:
Ik heb nog zoveel bad- en douchelush dat ik een jaar vooruit kan. Of langer.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke keer weer nieuwe dingen als de vorige bijna op zijn.
Sommige dingen zijn met één keer badderen weg he, dus dan gaat het vrij snel
Het is mijn ultieme relax momentje, met die zooi in bad, boekje er bij, muziekje
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Zo, even uitstapje Efteling geregeld voor 3 volwassenen en 2 kleuters.![]()
Waarvan ik de enige ben die iedereen kent.![]()
*zet grote snuffeldoos Lush op 15 mei lijstje*
Greys: kijk je Project Catwalk? Niet spoileren dan, ik had de tv op pauze gezet en loop nu zomaar opeens 3 kwartier achter.
Ik gebruik sowieso bijna nooit leuningen. Omdat ik ze irritant vind.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat denk ik. Op mijn werk heb ik ook de armleuningen van de stoel af gesloopt. Gewoon zonder kennis, maar gezond verstand. Weet je wel hoeveel dat scheelt?
Oh god, gaan ze dan weer allemaal in je doos graaien?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
Zo, even uitstapje Efteling geregeld voor 3 volwassenen en 2 kleuters.![]()
Waarvan ik de enige ben die iedereen kent.![]()
*zet grote snuffeldoos Lush op 15 mei lijstje*
Nee, ik zit Verborgen Gebreken te kijken en hierna komtquote:Greys: kijk je Project Catwalk? Niet spoileren dan, ik had de tv op pauze gezet en loop nu zomaar opeens 3 kwartier achter.
Ik had jouw post (die andere) pas later in de gaten met gamen, ik zie dat alleen maar voor me. Dus was een aanname van mij.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso bijna nooit leuningen. Omdat ik ze irritant vind.
Ik ook! Heb je ook mario kart?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had jouw post (die andere) pas later in de gaten met gamen, ik zie dat alleen maar voor me. Dus was een aanname van mij.
Ik heb wel een Wii trouwens.
Het is hier nacht hoor, de zon is vandaag ondergegaanquote:
Er gaan vast heel veel foto's komen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Senes, ik zal foto's maken van het ESF meet gebeuren.
Esssspesjallie for joe.
Je mag ook langskomen, maar dat doe je toch niet
Waskeburt?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is hier nacht hoor, de zon is vandaag ondergegaan.
Oh nee, niks van dat front. Ik heb gewoon koppijn en ben moe en morgen tentamen en (ik weet dat het niet mag maar zeg dat maar tegen mijn hoofd) zenuwen. Enzo. Je snapt het welquote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waskeburt?
Heb je soms weer een leuke sms gehad?
Ja doe maaaaarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even Lush inslaan van de week
Online vanuit Engeland.
Ll, wil jij nog van die The Wuss dingen?
Aspirientje, op tijd naar bed en dan is de helft alweer over. Tadaaaaa!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh nee, niks van dat front. Ik heb gewoon koppijn en ben moe en morgen tentamen en (ik weet dat het niet mag maar zeg dat maar tegen mijn hoofd) zenuwen. Enzo. Je snapt het wel.
Zenuwen zijn leuk, jeuk, kriebel, natte rug!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Aspirientje, op tijd naar bed en dan is de helft alweer over. Tadaaaaa!
En zenuwen zijn goed. En leuk. Probeer nou eens niet géén zenuwen te hebben.
Gewoon hebben. Voor de heb
Wihihihihi!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh god, gaan ze dan weer allemaal in je doos graaien?![]()
Ik ben nog steeds PC aan het kijken.quote:[..]
Nee, ik zit Verborgen Gebreken te kijken en hierna komtFloor Faber
Die is zo idioot en gestoord, daar herken ik wel e.e.a. in!
Godgloeiende!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik neem nog in overweging of zenuwen nou wel of niet prettig zijn. Moet ook maar eens beginnen te denken wat ik eigenlijk aan wil trekken
.
Ik heb de vorige keer niet in je doos gegraaid.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihihi!![]()
Ik heb zoveel meuk dat ik misschien wel weer een doos samenstel.Graaien mag, maar dit keer wel in ruil voor centjes.
Want mijn gratis spul is echt op en de Lush die ik nu nog heb, daar heb ik zelf ook voor betaald.
[..]
Ik ben nog steeds PC aan het kijken.Lang leve de pauzefunctie.
Zenuwen zijn goed. Zonder was het maar een dooie boel, alles op de automatische pilootquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik neem nog in overweging of zenuwen nou wel of niet prettig zijn. Moet ook maar eens beginnen te denken wat ik eigenlijk aan wil trekken
.
Jij eeuwige blijmoedige optimist.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Aspirientje, op tijd naar bed en dan is de helft alweer over. Tadaaaaa!
En zenuwen zijn goed. En leuk. Probeer nou eens niet géén zenuwen te hebben.
Gewoon hebben. Voor de heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ohquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihihi!![]()
Ik heb zoveel meuk dat ik misschien wel weer een doos samenstel.Graaien mag, maar dit keer wel in ruil voor centjes.
Want mijn gratis spul is echt op en de Lush die ik nu nog heb, daar heb ik zelf ook voor betaald.
[..]
Ik ben nog steeds PC aan het kijken.Lang leve de pauzefunctie.
Heb jij geen stukje Porridge gegraaid?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer niet in je doos gegraaid.
Ik was hetero, die dag!
Maar groot gelijk heb je hoor, het is veel te duur om met dozen tegelijk weg te geven
Ik zal eenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohdan vraag ik centjes als we bij jou mogen winkelen
(alleen als je dat wil
)
Nee want volgens mij had ik het toen zelf al, een blokquote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij geen stukje Porridge gegraaid?Viel je vast toen ook al over die pitjes.
Ja he!?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal eenlijstje
maken met wat ik meeneem en wat ik ervoor wil hebben. Kun je wat reserveren.
Ik heb misschien zelfs nog een nieuw flesje parfum. Of 2.
Truste Ml-etje!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nu echt weg is
En parfum is aan mij niet besteedbathbombs enz wel
Maar nogmaals alleen als je iets kwijt wil..want kan ook gewoon bestellen tzt hoor
Ik ben niet in mijn eentje, ik ben met Catherina Zeta en Renee Zellwegerquote:
Zeg, wij zijn niet van betonquote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet in mijn eentje, ik ben met Catherina Zeta en Renee Zellweger
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet in mijn eentje, ik ben met Catherina Zeta en Renee Zellweger
Not!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[Russisch gebrabbel]
But did you do it?
NO!
En die arme John C. Reillyquote:Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Not!
Guilty!
Oh en deze... Queen Latifah!
lief zijn ze he!quote:
Geen idee. Ben aan het zoeken, maar vinden gaat moeizaam.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
Tombolalala
Erik, hoe heet dat nummer ook alweer dat Zellweger in dat roze jurkie op die piano ligt?
Ik kan 'm ook niet vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Ben aan het zoeken, maar vinden gaat moeizaam.
buikjes nog niet, rest wel!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Tombolalalala!Heb je weer buikjes gekroeld?
Het begin is er dus.quote:
Da's heel makkelijk...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zij is wel leuk.
Jij bent eng, hoe kom je aan al die kennis. Dat is ziek
Ik kende dit nog nietquote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Depending on the time of day the French go either way.
Weltrusten Cat!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het begin is er dus.Leuke foto's ook van je tweetal.
![]()
Ik ga te bedde.Truste!
He, ik heb wat aardigs tegen je gezegd.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker cat!!!
(nog maar 11 nachtjes!)
Ik duik er ook in!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik heb wat aardigs tegen je gezegd.
Weltrusten overigens
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval wel dat jij er helemaal gek van bent, dat vind ik dan wel weer lief.
Ik begin altijd om 8 uur en moet een half uurtje rijden, dus stap rond kwart voor 7 onder de douche. Ik kan wel later beginnen maar vind dit wel lekker.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 8 uur en moet een half uurtje rijden, dus stap rond kwart voor 7 onder de douche. Ik kan wel later beginnen maar vind dit wel lekker.
Ah vandaar, ik dacht altijd dat je om 7 uur begonquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:49 schreef Loveless85 het volgende:
8 uur beginnen is voor pussies
Neh, dat is me te vroeg. Ik heb gelukkig wel de mogelijkheid om te beginnen wanneer ik dat zelf wil, als ik maar mijn uren in de gaten hou. Maar ik stap meestal voor acht uur al achter mijn pc.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Ah vandaar, ik dacht altijd dat je om 7 uur begon
Hihi och iedereen zo'n beetje op werkdagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, dat is me te vroeg. Ik heb gelukkig wel de mogelijkheid om te beginnen wanneer ik dat zelf wil, als ik maar mijn uren in de gaten hou. Maar ik stap meestal voor acht uur al achter mijn pc.
Thuis staat mijn laptop altijd al aan als ik beneden kom, dus kan ik als een verslaafde snel ff wat koppen snellen hier even zwaaien, kop koffie pakken, tanden poetsen en weg wezen.
Als ik eigenlijk alles zo lees ben ik een gewoontedier
Whutterdewhut wat weet jij meer dan mij?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Rustig aan beginnen Ml-etje. De dag kan nog wel eens heel lang gaan duren.
Oh welnee moest lachen om het aai aai van Llquote:
Nou baal er wel van dat het nog donker is nu om 7 uur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen zitten nog in hun wintertijd ritme vrees ik
Nou, de vogels zijn wel al helemaal in de zomerstemming, of gewoon horney. Want ze knetteren de boel bij elkaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou baal er wel van dat het nog donker is nu om 7 uur.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:45 schreef Dirkh het volgende:
1. Planning voor vandaag: 10 uur meeting
2. Dan nog een cadeau kopen voor mijn favo collega, die is morgen jarig (nee, ik ga geen stukje doen voor hem JJH)
3. FOK!ken
Lijkt me goed gepland, beetje jammer van die meeting.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, de vogels zijn wel al helemaal in de zomerstemming, of gewoon horney. Want ze knetteren de boel bij elkaar.
Werk jij veel uren?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geen planning alhier behalve de stapel werk halveren.
[..]
Vlagen, dat is hier echt vreemd, pieken en dalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En altijd tegen een stapel aan lopen, of zijn dat vlagen?
Het is lente, de zon schijnt en jij drinkt warme choco?!quote:
Er is áltijd wel ergens 's ochtens een momentje voor warme choco.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is lente, de zon schijnt en jij drinkt warme choco?!
* Tha_Erik hoofdschuddend wegloopt.
Ik ga maar eens douchen en aankledenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is áltijd wel ergens 's ochtens een momentje voor warme choco.
Met veel suiker![]()
'Jullie' drinken toch ook gewoon warme koffie in de lente? Ik drink geen koffie
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, de vogels zijn wel al helemaal in de zomerstemming, of gewoon horney. Want ze knetteren de boel bij elkaar.
Wow! Rapido!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, dat ronden we dan ff snel af.
Nog een dingetje te gaan
De meeste meetings zit ik zelf voor, en aangezien ik een geduldig type ben, vergeet ik de smalltalk, de sociale gesprekjes en de koffie. Kwartiertje later loopt iedereen weer tevreden het hok uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wow! Rapido!
Ik zit me al tikkende te bedenken dat ik boodschappen moet doen maar dat ik geen idee heb wat te eten..pff!
Tip: Gewokte witlof met honing! Worstje er bijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit me al tikkende te bedenken dat ik boodschappen moet doen maar dat ik geen idee heb wat te eten..pff!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De meeste meetings zit ik zelf voor, en aangezien ik een geduldig type ben, vergeet ik de smalltalk, de sociale gesprekjes en de koffie. Kwartiertje later loopt iedereen weer tevreden het hok uit.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tip: Gewokte witlof met honing! Worstje er bij
Neh, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
niet zeggen dat je leidinggevende bent
[..]
Nou, dan eet je maar bruine bonen.quote:mot geen zoet bij de groente.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, dat ben ik niet.
[..]
Nou, dan eet je maar bruine bonen.
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij doet ook geen suiker bij de worteltjes?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
En wat doe je daar bij qua rijst/aardappels/pasta/puree?
Moet je er een beetje suiker over doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind gekookte wortels zo viezig weeïg.
En dan Grapefruit er doorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef Greys het volgende:
Zoet bij de groenten![]()
Haricot verts met een beetje ketjap wokken
Neeeequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij doet ook geen suiker bij de worteltjes?
Hierrrrrrr!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:41 schreef Ml-etje het volgende:
*wegrent uit het mierzoete groententopic
Ja contrast in etenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Ik hou ook niet van gekookte worteltjes trouwens. Juist omdat die al zoetig van zichzelf zijn.
Zoet er bij is pas lekker als er iets hartigs tegenover staat
*gaat rechtop zitten*quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon rauwe wortels, in wafels geschaafd en dan in zoetzuur.
Zeker waren we aan het hintsen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]Een dans! Een dans!
Of waren we niet aan het Hintsen?
Dirk is vast nog een poging aan het doen de bloemen te reanimeren, die hij ineens weer zag staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker waren we aan het hintsen!
Maar toen liet hinter Dirk me in de steek.
Nee, was ff aan het babbelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker waren we aan het hintsen!
Maar toen liet hinter Dirk me in de steek.
Ze staan achter me, ze komen uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk is vast nog een poging aan het doen de bloemen te reanimeren, die hij ineens weer zag staan.
Babbelen? Met echte mensen bedoel je?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, was ff aan het babbelen.
Het klinkt als Goedemorgen!
Ja, mensen die ook in eens een mening hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Babbelen? Met echte mensen bedoel je?
Da's zoooo overrated.![]()
Bijna goed. De eerste lettergreep klinkt als Goequote:Hmmm... klinkt als goedemorgen... vier lettergrepen..... ONDERZETTER!![]()
![]()
![]()
Niet goed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, mensen die ook in eens een mening hebben.
[..]
Bijna goed. De eerste lettergreep klinkt als Goe
Je doet niet echt je best he?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet goed?![]()
Uhm..... klinkt als goe.... koeievlaaien?
Mijn hersens kraken joh!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je doet niet echt je best he?
Tweede lettergreep klinkt als du
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar toch vind ik een schepje suiker er door lekkerderder
quote:
Say what?quote:
Dubbele woordwaarde he.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hersens kraken joh!![]()
Klinkt als du zeg je? Ist een frans woord? Pfoe, extra moeilijkheidsgraad dan.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Dit ga ik vanavond maken voor mezelf![]()
Het zijn eigenlijk maar gewoon 'hapjes', maar als ik er maar genoeg eet is het avondeten![]()
Toast met geitenkaas, peer, amandelen![]()
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=591912&rq=amandelen
quote:Type vegetarisch, Kinderrecepten, sinterklaas,
Schepje, geen pak!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker, heb je iets gezonds ga je het compenseren met suiker
Dan nogquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dadelijk verse broodjes halen en me verder door mijn berg eiersalade werken.
Jij hebt het niet makkelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dadelijk verse broodjes halen en me verder door mijn berg eiersalade werken.
Ik ben niet vegetarisch, doe niet aan kinderen en het is geen Sinterklaas.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Lekker Greys, jij decadent type
Vlaai heet dat hier.quote:
Het is een zware last (op de maag) maar iemand moet die dragen.quote:
Pesies! Gewoon doen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet vegetarisch, doe niet aan kinderen en het is geen Sinterklaas.
En toch ga ik het eten. Ze stoppen het maar in een indexje wat ze willen, ik trek me er niets van aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |