abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79715634
Heb sinds kort even een bijbaantje gevonden ( werken ) bij een bedrijf wat broodjes maakt, een ''bakkerij'' heet dat geloof ik. Had wat geld nodig dus besloot ik maar even aan de bak te gaan.

Het is gewoon productie werk, broodjes die van de band afkomen moet je in zakjes pleuren en dat weer in kratjes. Jeweetwel, het werk wat mensen doen die niet zo goed in de maatschappij mee kunnen komen maar toch eten en drinken moeten kunnen betalen om zo hun miezerige bestaan voort te kunnen zetten.

Ik ben zeker geen leek met dit werk en heb eerder iets soortgelijks gedaan en kan de herhalende fysieke geestdodende klusjes makkelijk aan. Maar WTF man, echt Whattafuck!

De eerste paar dagen heb ik bij een alleen machine gestaan en deed alles goed. Moest gisteren met een paar personen bij een andere machine staan die van die paasbroodjes uitpoepte. Al snel zag ik dat ik vergezeld werd door een paar 'da' roepende hobbits. Fijn, dit kon er ook nog wel bij naast al die mocro's en somaliers.

Nu mijn klacht.

Deze mensen uit het Oostblok en dan voornamelijk uit Polen zijn volgens mij biomechanische schepsels die echt puur zijn geschapen voor dit werk. Echt he, hun tempo. WTF!! Die gasten werden helemaal para man. Echt niet normaal hoe retesnel ze werken. En na 4 uur zonder pauze ( deze chille dude neemt natuurlijk wel zijn koffie rust) zag ik ze nog steeds hetzelfde shit doen op hetzelfde tempo. Worden deze lui nooit moe? Ik kreeg fuckin kramp in m'n armen om ze bij te kunnen benen.
En toen liet ik 1 broodje per ongeluk glippen begin zo'n Poolse bitch meteen te freaken! EINZ11ONE!1 echt doe eens chill man ? Alsof het bedrijf van hun is .

Vandaag ging ik er weer heen en zag die lui weer. Bleek achteraf dat ze 12 uur hadden gewerkt en na 5 uur vrij hebben waren ze weer aan het werk.

Kijk ik heb niks tegen Auslanders of wat zij doen maar doe ff normaal man Kan toch niet gezond zijn he. En waarom zo uitsloven als je hetzelfde uurloon krijgt Echt, ik hoop dat ik niet meer met hun hoef te werken want dat is gewoon een ware uitputtingsslag die ze zelf creëren. Als er weer eentje doordraait en flipt omdat gooi ik gewoon een glas water tegen het gezicht, puur om hun tegen zichzelf te beschermen

Sowiezo, alle mensen uit het Oostblok, waarom? Gooi die grenzen dicht, bom erop.
pi_79715640
Ik ook, kut zwartuhhhhhhh
  maandag 29 maart 2010 @ 18:31:46 #3
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_79715645
TL;DR.
pi_79715647
Polen.

Kut geen fipo.

Gedeelde fipo dan toch!
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  maandag 29 maart 2010 @ 18:32:14 #5
290386 Klapjosti
Wat zeg je me nu?
pi_79715662
Mooi verhaal, heb je dat ook als E-Book?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:32:16 #6
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_79715664
Iemand samenvatting van OP?
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  maandag 29 maart 2010 @ 18:32:22 #7
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_79715672
polen zijn juist relaxed
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_79715699
TS is bang zijn bijbaan te verliezen aan Polen
pi_79715701
quote:
Kijk ik heb niks tegen Auslanders of wat zij doen maar doe ff normaal man
Vanwaar dan zo'n TT? Knuppel
† The 3 Kings †
pi_79715702
tl;dr.
Roken is lekker
  maandag 29 maart 2010 @ 18:33:16 #11
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79715705
Lekker generaliseren weer hoor.
Feyenoord Rotterdam
pi_79715715
Dames en heren, welkom bij de Avond van het Racistiche Topic!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 29 maart 2010 @ 18:33:49 #13
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_79715725
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Vanwaar dan zo'n TT? Knuppel
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef o.us het volgende:
Lekker generaliseren weer hoor.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_79715736
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:32 schreef cherrycoke het volgende:
polen zijn juist relaxed
Ja, maar sommige dingen nemen ze echt te serieus
pi_79715746
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:31 schreef Chencoz het volgende:
Heb sinds kort even een bijbaantje gevonden ( werken ) bij een bedrijf wat broodjes maakt, een ''bakkerij'' heet dat geloof ik. Had wat geld nodig dus besloot ik maar even aan de bak te gaan.

Het is gewoon productie werk, broodjes die van de band afkomen moet je in zakjes pleuren en dat weer in kratjes. Jeweetwel, het werk wat mensen doen die niet zo goed in de maatschappij mee kunnen komen maar toch eten en drinken moeten kunnen betalen om zo hun miezerige bestaan voort te kunnen zetten.

Ik ben zeker geen leek met dit werk en heb eerder iets soortgelijks gedaan en kan de herhalende fysieke geestdodende klusjes makkelijk aan. Maar WTF man, echt Whattafuck!

De eerste paar dagen heb ik bij een alleen machine gestaan en deed alles goed. Moest gisteren met een paar personen bij een andere machine staan die van die paasbroodjes uitpoepte. Al snel zag ik dat ik vergezeld werd door een paar 'da' roepende hobbits. Fijn, dit kon er ook nog wel bij naast al die mocro's en somaliers.

Nu mijn klacht.

Deze mensen uit het Oostblok en dan voornamelijk uit Polen zijn volgens mij biomechanische schepsels die echt puur zijn geschapen voor dit werk. Echt he, hun tempo. WTF!! Die gasten werden helemaal para man. Echt niet normaal hoe retesnel ze werken. En na 4 uur zonder pauze ( deze chille dude neemt natuurlijk wel zijn koffie rust) zag ik ze nog steeds hetzelfde shit doen op hetzelfde tempo. Worden deze lui nooit moe? Ik kreeg fuckin kramp in m'n armen om ze bij te kunnen benen.
En toen liet ik 1 broodje per ongeluk glippen begin zo'n Poolse bitch meteen te freaken! EINZ11ONE!1 echt doe eens chill man ? Alsof het bedrijf van hun is .

Vandaag ging ik er weer heen en zag die lui weer. Bleek achteraf dat ze 12 uur hadden gewerkt en na 5 uur vrij hebben waren ze weer aan het werk.

Kijk ik heb niks tegen Auslanders of wat zij doen maar doe ff normaal man Kan toch niet gezond zijn he. En waarom zo uitsloven als je hetzelfde uurloon krijgt Echt, ik hoop dat ik niet meer met hun hoef te werken want dat is gewoon een ware uitputtingsslag die ze zelf creëren. Als er weer eentje doordraait en flipt omdat gooi ik gewoon een glas water tegen het gezicht, puur om hun tegen zichzelf te beschermen

Sowiezo, alle mensen uit het Oostblok, waarom? Gooi die grenzen dicht, bom erop.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:34:38 #16
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79715752
Polen Vuile arbeiders
  maandag 29 maart 2010 @ 18:35:04 #17
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_79715760
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Chencoz het volgende:

[..]

Ja, maar sommige dingen nemen ze echt te serieus
gewoon laten gaan, je kan altijd goed met ze lachen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 29 maart 2010 @ 18:35:24 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_79715773
Ja doei, kloon weg, originele account een week erbij
Yankee go home!
  maandag 29 maart 2010 @ 18:35:56 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_79715790
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef Mr.Cooper het volgende: