Dat zou je op z'n minst moeten verkondigen hier op FOK! jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Want?
Ik zou haar dan ter plekke midden op straat moeten nemen?
Nou?
Ik zou haar eerst weken lang romantische brieven schrijven. Daarna dineren bij kaarslicht en vragen of ze verkering met me wil. Vervolgens zouden we weken lang samen hand in hand door het park lopen. Uiteindelijk zou ik haar zoenen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:32 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Dat zou je op z'n minst moeten verkondigen hier op FOK! ja![]()
Inderdaad ja. En d'r uiterlijk valt ook wel tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:39 schreef Szura het volgende:
Irritante kutstem
Uiterlijk is helemaal niet belangrijk, ze heeft klasse en persoonlijkheid.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En d'r uiterlijk valt ook wel tegen eigenlijk.
over 10 jaar zijn we toch allemaal oud en lelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Uiterlijk is helemaal niet belangrijk, ze heeft klasse en persoonlijkheid.
Precies datgene dat een echte dame nodig heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
uiterlijk is niet 100% onbelangrijk...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Precies datgene dat een echte dame nodig heeft.
Daar kunnen veel meisjes nog heel veel van leren.
Wilde ik ook al posten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef bambino het volgende:
Yeah rightquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |