abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 16:41:09 #1
295951 chocolat-therapy
terug onder een nieuwe naam...
pi_79711626
Ik heb een tweede set Bare Minerals gekocht en heb daardoor nu ook producten dubbel die ik niet gebruik. Vandaar dat ik enkele spullen te koop aanbied:

- BareVitamins Skin Rev-er Upper
Dit is de nieuwe formulering. Ik vond de oude juist zo fijn dus vandaar dat ik de nieuwe versie te koop aanbiedt. Is een nieuw en ongeopend flesje van 67 ml (winkelwaarde: 25 euro)

- id BareMinerals Mineral Veil (Medium Size, 2 g)
De veil gebruik ik nauwelijks dus mijn huidige potje is nog lang niet leeg. Dit potje is nog nieuw en geseald.
(winkelwaarde: 23 euro ??? )

- Full Coverage Kabuki Brush
De andere kwasten uit de set heb ik graag dubbel, maar één kabuki vind ik wel genoeg. Wie maak ik er blij mee? (winkelwaarde ??? NextSkin.nl zegt 37 euro, maar hij is in de winkel iets van 20 - 25 euro geloof ik)

(Eventueel wil ik ook wel ruilen tegen de minerale foundation in de kleur Fair of de brush-on SPF30 )
pi_79730219
wat is dat eerste flesje precies?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:06:59 #3
295951 chocolat-therapy
terug onder een nieuwe naam...
pi_79740974
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Tamashii het volgende:
wat is dat eerste flesje precies?
Het is een soort moisturizer met AHA's en BHA's (exfolianten)
id Bare Minerals beschrijft het als een soort primer, omdat je het natuurlijk ook onder make-up kunt gebruiken. Maar in feite is dus gewon een lichte moisturizer/serum met veel antioxidanten en exfolianten. Min of meer te vergelijken met Clinique Turnaround Concentrate, al is dit meer een lotion/milk, en Clinique is meer een silicone-achtig serum.

Dit zegt id Bare Minerals:
"Een stralende huid met een zacht oppervlak creëert u met de Skin Rev-er Upper, waarna u bareMinerals foundation aanbrengt.

bareVitamins Skin Rev-er Upper is special ontworpen om je huid een jonge uitstraling te geven, zoals een dagelijks multi vitamine supplement. De Skin Rev-er Upper heeft doeltreffende ingrediënten in zich zoals glycolzuur en salicylzuur die er voor zorgen dat make-up wat aangebracht wordt er onberispelijk uitziet. bareVitamins is er voor iedereen die dagelijks een dosis "facial fitness" voor zijn / haar huid wil om een gezonde look te hebben.

Het serum is vrij van geur en kleurstoffen en perfect voor alle huidtypes. "
  donderdag 3 juni 2010 @ 01:34:59 #4
57434 Marloes
Digital Love
pi_82267756
Heb je de kabuki kwast al verkocht?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: