Wat dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:35 schreef Aisumasen het volgende:
En ja, Alex z'n ouders waren aanwezig. De vader van Alex was trots als een pauw. Ik weet ook nog precies wat hij zei.
Bingoquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef MilanILF het volgende:
Fenomeen: Alex die als laatste op het podium achterblijft?
Wat? Jaloers makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef maan. het volgende:
jullie doel is echt om ons zo jaloers mogelijk te maken he! [..]
Ik zou gerust pics willen posten maar Aisumasen staat er ook op en wil zijn privacy respecteren natuurlijk..quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef AMDB het volgende:
Pics van die Kroatische chicks or it didn't happen...
Knip 'm er afquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zou gerust pics willen posten maar Aisumasen staat er ook op en wil zijn privacy respecteren natuurlijk..
Maar die hadden we al in 2007 gehoord, en dit maal ontbrak het "louder louder, marching powder"-gedeelte. Gelukkig schreeuwde het publiek dat. We kregen er wel wat voor terug, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Arn0 het volgende:
Maar de grootste verrassing was toch wel Nettles
Alsnog vond ik het een geweldige live trackquote:Maar die hadden we al in 2007 gehoord, en dit maal ontbrak het "louder louder, marching powder"-gedeelte. Gelukkig schreeuwde het publiek dat. We kregen er wel wat voor terug, dat dan weer wel.
Ik vind het altijd zo storend dat Jamie een andere noot raakt in de climax dan op de studio-versie. Klinkt eigenlijk gewoon vals.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ander absoluut hoogtepunt van die show, de climax van "Dance Little Liar", Alex zat er helemaal in:
Enkelvoudquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Arn0 het volgende:
http://www.absoluteradio.co.uk/player/7849/live_music.html
LAAAAAAAAAAAAAAADIES
Dit keer zei hij "lady", maar ik heb hem ook wel eens "ladies" horen zeggen jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat is een punt van discussie. Ik dacht altijd dat Alex het van Kurtis Blow had.
Ik hoor echt niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo storend dat Jamie een andere noot raakt in de climax dan op de studio-versie. Klinkt eigenlijk gewoon vals.
Hmm, ik hoor(de) twee keer ladiesquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:20 schreef Merkie het volgende:
Dit keer zei hij "lady", maar ik heb hem ook wel eens "ladies" horen zeggen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |