En zoals verwacht: "Dancefloor" en "Crying Lightning".quote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef Aisumasen het volgende:
Het is in ieder geval wat, het zal toch niet meer dan twee nummers zijn. Hopelijk kiezen ze dan nét eentje uit die nog niet is uitgezonden op de radio, maar die kans lijkt me klein. [.].
Ik vind Dancefloor nou niet echt zo energiek als vroeger klinken of ligt dan aan mij?quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En zoals verwacht: "Dancefloor" en "Crying Lightning".
Het is idd ook de mix, die is vaak slecht bij liveoptredens. Dat is ook één van de redenen waarom ik soms liever brakke telefoonfilmpjes kijk dan perfect geregisseerde TV-opnames. Maar dan nog, de laatste keer merkte ik niks van een gebrek aan energie bij Dancefloor, het viel me juist op dat ie nog zo spetterend gespeeld werd. Maarja, misschien ervaar je dat ook anders als je in een hete zaal staat met beukende 17-jarigen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef Aisumasen het volgende:
Het ligt in eerste plaats aan de geluidsmix, die ik iets te 'direct' vind klinken, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar je hebt helemaal gelijk, want zoals ik mijn verslag over het Royal Albert Hall-optreden al schreef, ik heb al in de HMH afscheid genomen van de songs van het debuutalbum.
...quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef Aisumasen het volgende:
Het ligt in eerste plaats aan de geluidsmix, die ik iets te 'direct' vind klinken, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar je hebt helemaal gelijk, want zoals ik mijn verslag over het Royal Albert Hall-optreden al schreef, ik heb al in de HMH afscheid genomen van de songs van het debuutalbum.
Inderdaad. Maar de glimlach na het lezen van die zin vond ik wel leuk.quote:
Ik zei het toevallig al eens tegen Aisumasen: Als ze in 2011 een zomertour in de VS doen zou ik dat serieus overwegen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef TC03 het volgende:
The Fire And The Thud is live wel goed inderdaad. Wanneer gaan we met Fok een groepsreis boeken naar de VS om ze nog in zaaltjes voor 500 man te zien spelen?
Shepherd's Bush was iets dichterbijquote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef TC03 het volgende:
The Fire And The Thud is live wel goed inderdaad. Wanneer gaan we met Fok een groepsreis boeken naar de VS om ze nog in zaaltjes voor 500 man te zien spelen?
Het vierde album wordt een terugkeer naar de vroege Monkeys, back to basics. Snellere songs en kleinere zalen. Over anderhalf jaar staan we in Paradiso. Of was die ontwikkeling alleen muzikaal, Aisu?quote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef TC03 het volgende:
Oef, vraag ik me af. AM b-sides zijn een soort voetbalplaatjes, die ga je verzamelen en overal vandaan halenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:36 schreef Cavalier het volgende:
Ik wilde me eerst niet aan de b sides wagen maar ik ben nu toch wel benieuwd. Ik ken eigenlijk alleen maar de album tracks van AM. Is er ergens een bestand met alle B Sides tot nu toe te vinden?
dan zou mijn droom uitkomenquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, back to basics, toch? Kleine zaal Melkweg, zomer 2011.
http://twitter.com/MDWhitworth/statuses/11681607484quote:So the Arctic Monkeys walk into Little Kings where we are, and the lead singer gets kicked out cause his ID is expired.
http://twitter.com/Samantha797/statuses/11681600807quote:Alex Turner of @arcticmonkeys just got kicked out of this bar for an expired ID. #stupidbartenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |