Haha, mooiquote:Op zondag 4 april 2010 17:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"What....is....he....DOING???"
Zolang Sandtrap maar in volle glorie op het internet te bewonderen isquote:Op zondag 4 april 2010 18:08 schreef Aisumasen het volgende:
Hm, da's misschien wel een goede tip. Hoe staan zij tegenover materiaal waar copyright op berust? Moet wel zeggen dat het geluid op mijn nieuwe toestel pure bagger is.
http://www.arcticmonkeys-(...)eertown-show-poster/quote:
Ik zag het ja.quote:Op zondag 4 april 2010 18:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.arcticmonkeys-(...)eertown-show-poster/
Ik ben aan het twijfelen of ik 'm zal kopen..
Ritme van Catapult dan ofzo?quote:Op zondag 4 april 2010 17:05 schreef Aisumasen het volgende:
Crew-lid komt podium op omdat iemand een bekertje op het podium gooide. Het zat zo: Jamie start het intro, maar speelt het ritme verkeerd, of in ieder geval komt de rest van de band niet in het ritme, waardoor ze niet weten wanneer ze moeten invallen. Cookie staat in z'n hemd, en Alex plaagt hem een beetje.
Dan zou ik nog eerder de Shepherd's Bush-poster kopen, die is natuurlijk nog tofferquote:Op zondag 4 april 2010 18:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.arcticmonkeys-(...)eertown-show-poster/
Ik ben aan het twijfelen of ik 'm zal kopen..
Ja, zo beschreef ik het de eerste keer, en was ook precies wat ik op dat moment dachtquote:Op zondag 4 april 2010 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ritme van Catapult dan ofzo?
Want ik zat het te kijken en verwachtte half dat die baslijn er in zou komen
Ohja, ik was al vergeten dat die ook er ook was. Ja, dan liever de SB poster iddquote:Op zondag 4 april 2010 18:50 schreef Aisumasen het volgende:
Dan zou ik nog eerder de Shepherd's Bush-poster kopen, die is natuurlijk nog toffer. Heb 'em ter plekke als shirt gekocht
.
Daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar er staat aardig wat (live materiaal) van de Arctic Monkeys op, zo te zien. En het is sowieso leuk om dat filmpje te zien, los van geluid. Daarnaast heb je natuurlijk video's van de Melkweg '07, HMH '07 en TLSP, waar prima geluid onder zit...quote:Op zondag 4 april 2010 18:08 schreef Aisumasen het volgende:
Hm, da's misschien wel een goede tip. Hoe staan zij tegenover materiaal waar copyright op berust? Moet wel zeggen dat het geluid op mijn nieuwe toestel pure bagger is.
Haha, ja, dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 4 april 2010 18:59 schreef Merkie het volgende:
En anders ga je toch weer over op het geluid apart opnemen met je minidisk?
Haha, je hebt het overzicht mooi op een rijtjequote:Op zondag 4 april 2010 18:58 schreef tim. het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar er staat aardig wat (live materiaal) van de Arctic Monkeys op, zo te zien. En het is sowieso leuk om dat filmpje te zien, los van geluid. Daarnaast heb je natuurlijk video's van de Melkweg '07, HMH '07 en TLSP, waar prima geluid onder zit...
Het zou me niks verbazen als dit een (flauw) grapje van hen is. Snel is relatief, maar ik zou het iig een slecht idee vinden.quote:"But for the next one, we're talking about doing something fast all the way through. We always wanted to do that and were going to for the last one — but then we didn't want to leave the slow songs out!"
Ik denk dat ze dat echt willen doenquote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dit een (flauw) grapje van hen is. Snel is relatief, maar ik zou het iig een slecht idee vinden.
Ben al heel de tijd op zoek naar een goede livestream van ITV2.. Niet simpel om te vindenquote:Teenage Cancer Trust
Monday, 5 April 2010, 6:00PM - 7:00PM
ITV2 will be showcasing the biggest musical acts with the likes of singer songwriter Noel Gallager, Brit and MOBO award winners JLS, multi awarding winning Arctic Monkeys and legendary Brit Pop band Suede, to raise money for Teenage Cancer Trust. ITV2 will bring together the highlights from this 10-night line up from the Royal Albert Hall, to mark the charity’s 10th year of concerts which raise money to help young people fight cancer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |