omdat thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom nou helemaal weer naar zo ver weg dan?
Dat klinkt wel goed jaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat thuis
appartementje met twee slaapkamers, woonkamer, balkon, berging, toilet, badkamer voor me alleen
Ik ben hier nu ook een beetje aan het rondzoeken, maar tot nu toe nog niet echt wat gevondenquote:
wat hier jaren duurt, was daar binnen n half uur geregeldquote:Op woensdag 21 april 2010 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben hier nu ook een beetje aan het rondzoeken, maar tot nu toe nog niet echt wat gevonden
Maar fijn voor je!
Das wel heul snel dan!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat hier jaren duurt, was daar binnen n half uur geregeld
ging op inschrijfgesprek, kwartier later stond ik in de woning, nog 15 min later moest ik zeggen of ik wilde of niet
dank je
weer een record niet verbrokenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
We wilden het BeF record verbreken, komt er weer zo'n KSC-koekebakker langs
beffenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef Pheno het volgende:
We wilden het BeF record verbreken, komt er weer zo'n KSC-koekebakker langs
quote:
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.quote:
jij bent hier toch ook maar zeldenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.
we proberen een topickaapquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast. Is het saai in de KSC, dat men opeens hier moet komen? Ben ik daar weg zoals gewenst, komen ze weer aankachelen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we proberen een topickaap![]()
je bent wel gewenst in de ksc, maar niet weg hoor.
kom weer eens een bakkie doen
gehadquote:
Ik las even iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |