Die woordern gaan we even quoten want jij hebt Last Resort nog niet zo te horenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb zelf altijd Snow, Lightning en Vanille. Synergist gebruik ik niet, en Snow heeft gewoon gruwelijk veel HP waardoor ik lekker lang damage kan blijven doen zonder te hoeven healen.
Hope gebruik ik niet omdat ik het een irri menneke vind en dat ie na een zuchtje wind al KO is. Hij heeft het minste HP van allemaal. Vanille kun je nog redelijk overeind houden, maar Hope is echt een mietje.
Wasda?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Die woordern gaan we even quoten want jij hebt Last Resort nog niet zo te horen
Dus ook geenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:25 schreef Maanvis het volgende:
Synergist gebruik ik niet
Hope heeft last resort, ik heb het uitgespeeld jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Die woordern gaan we even quoten want jij hebt Last Resort nog niet zo te horen
Sazh heeft bij mij Haste, Hope niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Dus ook geenHaste
? Ik zou echt niet meer zonder kunnen.
Ik zou die dertien dagen achter elkaar wel eens terug willen zien jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens echt een doodzonde, ik kan geen manier vinden om de ingame filmpjes terug te kijken. Nu heb ik het uitgespeeld en wil ik het eind bijv. nog een keer zien.. nu kan ik wel naar YT gaan maar het moet toch ook ingame kunnen?
Aparte savefiles maken voorafgaand aan elke FMV?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:
Overigens echt een doodzonde, ik kan geen manier vinden om de ingame filmpjes terug te kijken. Nu heb ik het uitgespeeld en wil ik het eind bijv. nog een keer zien.. nu kan ik wel naar YT gaan maar het moet toch ook ingame kunnen?
Teveel moeite! Het is gewoon ontzettend achterlijk dat dat niet kan, ze hbben goddomme 4 jaar aan dat spel lopen werken dan zou je zoiets simpels toch kunnen verwachten (net als het feit dat het spel gewoon doorgaat als je controller leeg is)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Aparte savefiles maken voorafgaand aan elke FMV?
Yep. Com/Rav doen als je op dezelfde wilt focussen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Klopt het dat met een Com/Com duo ze allebei een andere tegenstander pakken
Als er meerdere tegenstanders zijn wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ja staat ook bovenin als hint je een com/com/com paradigm actief maakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, "Each COM attacks its own target."quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef wdn het volgende:
Marble: click cerberus aan in het paradigm menu en het staat bovenin wat er gebeurd
De gameplay klinkt idd enerverend maar het ziet er zo grauw en bedompt uit. Dat is zo deprimerend na het kleurenfestijn van FFXIII. Het is net Killzone 2, alleen maar bruin, grijs en nog meer grijs.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:21 schreef torn_Machina het volgende:
Ik weet dat het hier niet thuis hoort, maar in het PS3 topic is hier toch geen animo voor.
Als opvolger voor FF 13 kan ik iedereen Resonance of Fate aanbevelen.![]()
Leuke humor en stijlvolle gameplay dat tactisch gebruik van je team beloont.
Dat steampunk sfeertje is eigenlijk best een leuke afwisseling.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:23 schreef Marble het volgende:
De gameplay klinkt idd enerverend maar het ziet er zo grauw en bedompt uit. Dat is zo deprimerend na het kleurenfestijn van FFXIII. Het is net Killzone 2, alleen maar bruin, grijs en nog meer grijs.
Bij mij targeten ze meestal m'n leader.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef Marble het volgende:
Ik vind het wel ergerlijk dat vijanden altijd als eerste je medic targeten, zodat die hoe dan ook het vaakst dood gaat aan iedereen. Alleen maar omdat je dan op Phoenix Downs e.d. aangewezen bent en daar evt. weer geld aan uit moet geven. Ik snap de redenatie erachter van de AI-ontwikkelaars wel en het zal wel gedaan zijn om het wat uitdagender te maken, maar toch is het tamelijk cheap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |