SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef amaranta het volgende:nog 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lollipop dusdisclaimer
Welke wil je zelf?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef amaranta het volgende:
De Carrageen komt erg overeen met de kristen die ik al heb.
Dus het wordt dan of de laguna of de lollipop (O+ )
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef amaranta het volgende:De vierde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok lollipopquote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef Levitation het volgende:
Poll: Welke doek moet Ama kopen?carrageen lollipop laguna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lekker makkelijk voor die man van jou, geef jij een leuke draagdoek en jij wordt geil.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
Ja Laguna is met blauw enzo
Ik geil ook opdeze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
Ja Laguna is met blauw enzo
Ik geil ook opdeze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:
pak gewoon die felle, da's toch leuk? Je hoeft toch geen dooie blauwe te nemen omdat het een joch is?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef amaranta het volgende:
Maar de lollipop is dan weer erg blits.... maar wel eppogaaf....
moeilijk moeilijk
Zal ik een poll starten om te inventariseren hoeveel mensen hier weten wat een "ringsling" is?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
die manonrouge ga ik misschien winnen met een wedstrijd, kans 1 op 100 denk ik.
Maar dan als ringsling
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal ik een poll starten om te inventariseren hoeveel mensen hier weten wat een "ringsling" is?
Hoeveel babies heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
En.. ik ga zelf een mei tai maken. Dat is ook een soort doek.
Ik ga hem maken van het stofje Malena van de Ikea.
Met zoveel doeken is het pas rendabel als ze hem straks nog naar de middelbare school draagt.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan moet je wel door blijven dragen als ie ouder is van 6 maanden he
hoi! Poll je ook even mee?quote:
Nah dat vind ik wel meevallen, je wil wel varieren, en ze heeft er nu 3 en wil er nog 2 bij.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met zoveel doeken is het pas rendabel als ze hem straks nog naar de middelbare school draagt.
ik heb er 2, en wil er een derde bij.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel meevallen, je wil wel varieren, en ze heeft er nu 3 en wil er nog 2 bij.
3 hoezo?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoeveel babies heb jij eigenlijk?
Laatst had je er nog 4 en wilde je er een wegdoenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb er 2, en wil er een derde bij.
tis ginne jas...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel meevallen, je wil wel varieren, en ze heeft er nu 3 en wil er nog 2 bij.
Ik ben het met je eens...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
sorry, maar een draagdoek is iets vrouwelijks. was da voor een metrogast op die foto?
die krijg je erbij, hij draagt je boodschappen in de supermarktquote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
sorry, maar een draagdoek is iets vrouwelijks. was da voor een metrogast op die foto?
ouderwetse lulquote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
die krijg je erbij, hij draagt je boodschappen uit de supermarkt
ja, maar ik heb er 2 weggedaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laatst had je er nog 4 en wilde je er een wegdoen
En je wilde er een bij en 1 zelf maken. Dat tel ik als twee
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook vreemd vind staan.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
Ja maar... braadspit is ook wel een beetje vreemd...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:42 schreef amaranta het volgende:
brad pit draagt ook in en draagdoekachtig ding
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een kind zonder draagdoek, marie
hij heeft de draagdoek nog ingepakt in zn andere hand zitten...snap da nouquote:Op maandag 29 maart 2010 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een kind zonder draagdoek, marie
Da's een draagboek, geen draagdoek.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij heeft de draagdoek nog ingepakt in zn andere hand zitten...snap da nou
een b is ook maar gewoon een omgekeerde d ...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's een draagboek, geen draagdoek.
Tsja, BBQ met spit dan maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef Levitation het volgende:
Dit is gemeen:
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-slimmer-mens.html
Beetje cavia's in een bak water gooien.Die beestjes hebben heul geen fatsoenlijke pootjes om mee te zwemmen.
Ze zijn al zo beroerd uit de evolutie gekomen.
![]()
Schijnt erg lekker te zijn.quote:
Klinkt als een goedkoop chinees electronicamerk.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
lekkere vent die zn kind verkeerd draagt en straks dus hernia heeft, beiden
[ afbeelding ]
hij heet cam gigandet en is van twilight
ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind mannen met een baby in een draagdoek aantrekkelijk
quote:
Sam is inmiddels ook wel een beetje zwaar om zo te vervoeren.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]helemaal niet, maar ik ga niet met zunne blauwe hoofddoek om me lijf lopen
Mijn zus had vroeger ook zo'n ding wat hij heeft waar de baby in kon liggen ipv zitten/hangen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:49 schreef amaranta het volgende:
lekkere vent die zn kind verkeerd draagt en straks dus hernia heeft, beiden
[ afbeelding ]
hij heet cam gigandet en is van twilight
onzin, ik draag, droeg mijn kind gewoon op de arms.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind mannen met draagdoeken
Waarom moeten de vrouwen de heavy load altijd sjouwen![]()
Maar goed... ik ben niet zo van het oegaboega mannelijk en prinsessenvrouwelijk
Alleen in Amerika, maar daar raken mensen ook gewond door het rijden in een Prius.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ook
(geen draagzakken, draagdoeken, babys in draagzakken gaan dood in america enzo)
tell her! please!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sam is inmiddels ook wel een beetje zwaar om zo te vervoeren.
do not iron these jeans while wearingquote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen in Amerika, maar daar raken mensen ook gewond door het rijden in een Prius.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen in Amerika, maar daar raken mensen ook gewond door het rijden in een Prius.
Dan heb je je arms niet vrij, dus onhandigquote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
onzin, ik draag, droeg mijn kind gewoon op de arms.
Dat kun je als vent hendig hebben, je weet zelf
Zo krijgt dat kind toch schokken van de been movements?quote:
ik doe niet aan knutselen of klussen met een kind in een doek.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb je je arms niet vrij, dus onhandig
[..]
Zo krijgt dat kind toch schokken van de been movements?
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
het campingseizoen is begonnen, ze heeft haar eerste boodschapjes alleen gedaan
brood en beleg halen..
Belt ze in de winkel op..pap er staat geen datum op het brood
vraag ik mijn wisselgeld terug: " dat zijn de kosten voor het halen"
ik had 10 euro meegegeven..
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
brood en beleg halen..
Dat laatste probeerde ik ook wel eens, maar dan kon ik een mep krijgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
brood en beleg halen..
ik sla niet, ik dreig er wel mee, maar slaan gaat me te ver.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat laatste probeerde ik ook wel eens, maar dan kon ik een mep krijgen.
Slaan vind ik ook een slechte opvoedmethode.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik sla niet, ik dreig er wel mee, maar slaan gaat me te ver.
Een foto van schoonmoeder doet wonderen.
Je hoeft d'r ook niet knock-out te rossen he. Corrigerende pets tegen de bipsquote:Op maandag 29 maart 2010 14:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik sla niet, ik dreig er wel mee, maar slaan gaat me te ver.
Een foto van schoonmoeder doet wonderen.
ja, dat dusquote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:
op een occasional pets op de billen na dan. nix nie over de knie maar een snelle jab op de bips zo van EN NU OPHOUWE!
meer is niet nodig.
meer voor het schrikeffect, maar ja, als ze dan zeggen: "" moest dat pijn doen ofzo?"....quote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft d'r ook niet knock-out te rossen he. Corrigerende pets tegen de bips
(dan waren we wel echt te ver gegaan)
OOOHHH wat een feeksquote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
meer voor het schrikeffect, maar ja, als ze dan zeggen: "" moest dat pijn doen ofzo?"....
Heeft jouw dochter een GSM?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
brood en beleg halen..
ja, als ze alleen naar buiten gaat en op de camping wel.quote:
en ze is nu 7?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, als ze alleen naar buiten gaat en op de camping wel.
Verder ligt ie uit in de la.
" bel effe terug anders kost het beltegoed"
laptop ja, Wii ja, tv op kamer: nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en een laptop, een iPod, een Wii, een tv en een dvd spelert, Doh.
Geen tv maar wel een dvd spelerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
laptop ja, Wii ja, tv op kamer: nee.
dvdspeler, ook ja. maar geen tv zenders op dr kamer.
ze is al eens lastig gevallen en dan is het maar wat fijn dat ze me tot de rescue kan roepen.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
en ze is nu 7?
Hmmm. Ik moet daar nog een mening over vormen.
geen antennekabel. zo goed?quote:
dan leidt ie ook minder afquote:
ik begrijp ook wel waar zo'n telefoon handig voor is...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze is al eens lastig gevallen en dan is het maar wat fijn dat ze me tot de rescue kan roepen.
wat jij wil, ze heeft een LG van 10 euro om dr nek als ze buiten is.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik begrijp ook wel waar zo'n telefoon handig voor is...
maar toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
Ik sta achter je keuze!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, als ze alleen naar buiten gaat en op de camping wel.
Verder ligt ie uit in de la.
" bel effe terug anders kost het beltegoed"
he is fingering her ass.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
Ziet er toch niet uit, het is net of die z'n vinger er door de broek heen insteekt.
Ik gok op photoshop.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
Ziet er toch niet uit, het is net of die z'n vinger er door de broek heen insteekt.
je moet meer kranten lezenquote:
Nou, ik hoop er zo uit te zien op die leeftijd.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
he is fingering her ass.
(hij liever dan ik)
Dat betwijfel ik!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
blueman is al net zo nuttig bezig als ik vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik!
Heb het huis al gestofzuigd (of weet ik hoe je dat schrijft), badkamer gepoetst, een sollicitatie gedaan, contact opgenomen met een ander bedrijf voor het functieprofiel, wedstrijdverslag gemaakt van de voetbalwedstrijd (weer verloren) en wat rondgesurft.. dus het ligt eraan wat jij zoal gedaan hebt
kudtquote:Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik!
Heb het huis al gestofzuigd (of weet ik hoe je dat schrijft), badkamer gepoetst, een sollicitatie gedaan, contact opgenomen met een ander bedrijf voor het functieprofiel, wedstrijdverslag gemaakt van de voetbalwedstrijd (weer verloren) en wat rondgesurft.. dus het ligt eraan wat jij zoal gedaan hebt
ik heb dat nooit zo begrepen. wel van dat kontje maar die aniston word ik niet warm of koud van..quote:Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, ik hoop er zo uit te zien op die leeftijd.
En voor nu, ik wil ook wel zo'n kont(je)
Niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat nooit zo begrepen. wel van dat kontje maar die aniston word ik niet warm of koud van..
nee niet. gewoon nix aan. maar je mag ze hebben van mequote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet?
Het is nou niet zo dat ik haar mega geweldig vind, maar ik vind haar wel een mooie vrouw om te zien.
Oh dat zou fijn zijn maar ze zit helaas al vast aan die vinger van die kerel!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee niet. gewoon nix aan. maar je mag ze hebben van me
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh dat zou fijn zijn maar ze zit helaas al vast aan die vinger van die kerel!
Vet, ga kijken of ik ze kan spotten in Vhoven.quote:
of maak zelf even scherpe foto'squote:Op maandag 29 maart 2010 15:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet, ga kijken of ik ze kan spotten in Vhoven.![]()
Ze zijn goed genoeg.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:26 schreef Blueman het volgende:
Ik heb het gevoel dat SQ me in aan het halen is met nuttige dingen doen!
Nu helemaal!quote:
doe ze de groetenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nu helemaal!
Even op de koffie bij mijn ma
ga je gang, fries of niet, wie zingt vliegt!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef Levitation het volgende:
Zeg, collega's die "kumbaya my lord" op het werk zingen, mag je die ongestraft het raam uit donderen?
Extra info: het is een Fries.
Hij past niet door het raam.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga je gang, fries of niet, wie zingt vliegt!
quote:
nee da's die frikandel van een BB weer vergetenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef Blueman het volgende:
SQ, had je nog een foto gemaakt van je paarse cake... hij was toch paars? of in ieder geval vrolijk gekleurd.
in de tussentijd reist vriendlief heel nederland rond tussen de vergaderingen door en moet ie nog vanalles doen vandaag maar o wee als ie niet als een opgewekt blij konijn thuis komt dadelijkquote:
Oh.. helaas!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's die frikandel van een BB weer vergeten
Maar ik bak er nog wel 1!
Ahhhh germ!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
in de tussentijd reist vriendlief heel nederland rond tussen de vergaderingen door en moet ie nog vanalles doen vandaag maar o wee als ie niet als een opgewekt blij konijn thuis komt dadelijk
Waarom neem je het mij kwalijk dat jij het zo druk hebt?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
in de tussentijd reist vriendlief heel nederland rond tussen de vergaderingen door en moet ie nog vanalles doen vandaag maar o wee als ie niet als een opgewekt blij konijn thuis komt dadelijk
(lees, duf, moe en sjaggerijnig)
nee niet helemaal, de cake was voor BB om mee te nemen naar z'n werkquote:Op maandag 29 maart 2010 17:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh.. helaas!
Heb wel een idee hoe dat gegaan is.
BB: "Schat, wil je ook een stuk cake?"
SQ: "Ja lekker, bavke erbij.. heerlijk"
BB: " Lekkere cake hoor"
SQ: "Heb je er wel een foto van gemaakt?"
BB: "uhhh, nee?"
SQ: "
Ohhh dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet helemaal, de cake was voor BB om mee te nemen naar z'n werk
Daarom bak ik er nog wel een x een en dan mogen jullie allemaal een stukkie komme proeven
De ene heeft het druk met werk en de andere zit thuis omdat het werk vinden niet wil vlotten.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom neem je het mij kwalijk dat jij het zo druk hebt?
Ik begrijp best dat je het druk hebt en ik heb niet gezegd dat je blij thuis moet komen
ja ik mieter gewoon vloeibare voedselkleurstof door het beslagquote:Op maandag 29 maart 2010 18:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh dan!
Vol verwachting klopt mijn hart.
Maar even een vraag he... hoe zorg je dat die kleurtjes erin komen? Is dat een bepaalde kleurstof die je erin doet of aan wat moet ik denken?
Ohhh!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik mieter gewoon vloeibare voedselkleurstof door het beslagHet is net zo simpel als een gewone cake bakken
ja dat kan, dan moet je het dusdanig in de bakvorm scheppen.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohhh!
Hmmm is inderdaad wel geinig om een keer te doen..
Kun je het dan ook "kleuren" op bepaalde plaatsen?
Bijvoorbeeld als ik links rood wil en rechts blauw?
Of doe je dat al in het begin zodat het mengt?
Hmmm grappig!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat kan, dan moet je het dusdanig in de bakvorm scheppen.
Ik maak meestal marmercake met 2 kleuren, dus dan doe ik de helft van het beslag in een aparte kom, meng door die 2 helften 2 verschillende kleuren, en schep ik ze half half in het bakblik
gewoon doenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm grappig!
Ik heb namelijk een Mickey Mouse cakeblik (jaja, kom maar op met de grappen) en daarmee zou ik dat dus kunnen proberen...
Al lijkt me zwarte cake wel apart maar ach!
Ja dat had ik al begrepen!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon doen
alleen een gezichtje maken moet je niet aan beginnenkun je beter met glazuur doen
www.detaartenfee.bequote:Op maandag 29 maart 2010 18:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen!
Misschien dat ik me daar van de week eens mee bezig ga houden... lijkt me wel geinige bezigheidstherapie!
Ghehe cool!quote:
Kudt, net te laat.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee niet. gewoon nix aan. maar je mag ze hebben van me
bijnaquote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Levitation het volgende:
pffff
zo, dat moest er even uit.
Ama, heb je al een doek gekozen?
En waar hangt het nu van af?quote:
Dan maar hopen dat je hem verkocht krijgt.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef amaranta het volgende:
Hangt er vanaf of iemand die blue curacao overneemt. Hij is me veel te groot. Dus als ik die verkoop ga ik voor de carrageen. En anders voor de lollipop.
En misschien sowieso voor de lollipop. Maar dat blauwe staat mij zo mooi.
praktisch zijn ze allemaalquote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je hem verkocht krijgt.
En anders moet je gewoon kijken welke je mooi staat en welke praktisch is
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee da's die frikandel van een BB weer vergeten
Maar ik bak er nog wel 1!
cola plopt niet...dat burptquote:
Wat is dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Oeh, ik ga dit jaar misschien naar de Bauma![]()
.
http://www.bauma.de/enquote:
Pad op, anders wordt jij dikquote:Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
ik ben een lekkere hotchoc naar binnen aan het slurpen
en nu ga ik daar een plakje ontbijtkoek met boter bij pakken
sthout
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://www.bauma.de/en
En foto's van de vorige keer:
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=44&t=9735
Weer wat geleerdquote:dieselbacterie
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
godver, ik kan zo ziek zijn van zo'n sneer altijd
Ligt het aan mij of vergeten ze de maand mei?quote:Wij streven ernaar om deze vacature per 1 juni aanstaande in te vullen. De sollicitatiegesprekken zullen daarom in de laatste twee weken van april gevoerd worden.
Eerste ronde, tweede ronde, arbeidsvoorwaardengesprekken... kan ff durenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of vergeten ze de maand mei?
Of verwachten ze op voorhand dat het lang gaat duren?
Ze verwachten er nogal wat tijd in te moeten steken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerste ronde, tweede ronde, arbeidsvoorwaardengesprekken... kan ff duren
Meeste mensen hebben een maand opzegtermijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of vergeten ze de maand mei?
Of verwachten ze op voorhand dat het lang gaat duren?
Ja, ze zullen niet zomaar ff iemand aannemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze verwachten er nogal wat tijd in te moeten steken!
Een duidelijk geval van: ze kennen mij nog nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ze zullen niet zomaar ff iemand aannemen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Een duidelijk geval van: ze kennen mij nog niet
Ik kom het echt meteen melden als het zo isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:19 schreef -moppie- het volgende:
Heb jij al iets over 2e gesprek gehoord SQ?
van mij zeker!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kom het echt meteen melden als het zo is
Ik neem aan dat ik deze week wel een telefoontje krijg
vol verwachting klopt ons hartquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nee nog steeds niets!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na een eerste gesprek niet? waarbij ze al hadden aangegeven dat je door was naar ronde 2?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nee nog steeds niets!
Oh nee dat nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na een eerste gesprek niet? waarbij ze al hadden aangegeven dat je door was naar ronde 2?
je moet misschien iets meer geduld hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh nee dat niet
Maar recruitment ging contact met me opnemen hoe het verder afgehandeld werd.
Weet ook via vriend van me dat een ander bedrijf me gaan uitnodigen alleen snap ik niet waarom ik nog niet benaderd ben. Hij wist het vrijdag al en nu is het al dinsdag
Ik was wel van plan een productieve dag te hebben ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:51 schreef Blueman het volgende:
SQ, heb je een productieve dag vandaag?
Misschien als ik zie dat jij productief bent, dat ik dan ook iets meer motivatie krijg om iets te doen..
Wat heb je dan zoal op de planning!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was wel van plan een productieve dag te hebben ja.
Nou.quote:
Wow!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou.
Ik ga beginnen met de vaatwasser leegruimen, stofzuigen, de kliko binnen trekken en de wc schoonmaken.
Dan gooi ik een stuk of vier wasjes in de machine, waarvan de ene helft in de droger gaat en de andere helft wordt opgehangen. Dan moet die was natuurlijk worden opgevouwen en opgeruimd. Ik ga naar boven, zet de pc aan, print een offerte uit en gooi die op de post. Boodschappen doen. Koken. Keuken weer opruimen. Post sorteren en administratie bijwerken. Vissen en katten voeren. Aquariumfilter vervangen. Lunchen. Eventueel bed verschonen (kan ook morgen). Kijken of er nog onweerstaanbare vacatures bij zijn gekomen. Eventueel onkruid wieden, maar afhankelijk van temperatuur.
En jij?
ok, wat doe je vanaf 11 uur?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou.
Ik ga beginnen met de vaatwasser leegruimen, stofzuigen, de kliko binnen trekken en de wc schoonmaken.
Dan gooi ik een stuk of vier wasjes in de machine, waarvan de ene helft in de droger gaat en de andere helft wordt opgehangen. Dan moet die was natuurlijk worden opgevouwen en opgeruimd. Ik ga naar boven, zet de pc aan, print een offerte uit en gooi die op de post. Boodschappen doen. Koken. Keuken weer opruimen. Post sorteren en administratie bijwerken. Vissen en katten voeren. Aquariumfilter vervangen. Lunchen. Eventueel bed verschonen (kan ook morgen). Kijken of er nog onweerstaanbare vacatures bij zijn gekomen. Eventueel onkruid wieden, maar afhankelijk van temperatuur.
En jij?
Wat kan het leven toch saai zijn, niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Levitation het volgende:
Actievelingen!
Ik ben naar mijn werk gefietst en zit nu al weer 2 uur achter mijn bureau. Ik moet support leveren, maar voel me klote, dus ligt mijn tempo rond het nulpunt. In de pauze ga ik even wandelen en daarna volgt weer hetzelfde als vanmorgen, even onderbroken door werkoverleg.
Om 5 uur sluit ik mijn pc af en fiets ik naar huis, onderweg doe ik boodschapjes voor het avondeten. Thuisgekomen kook ik, eten we en ruimen we weer op. Daarna gaat mijn lichtje uit voor vandaag, vrees ik.
enorm.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat kan het leven toch saai zijn, niet?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Levitation het volgende:
Actievelingen!
Ik ben naar mijn werk gefietst en zit nu al weer 2 uur achter mijn bureau. Ik moet support leveren, maar voel me klote, dus ligt mijn tempo rond het nulpunt. In de pauze ga ik even wandelen en daarna volgt weer hetzelfde als vanmorgen, even onderbroken door werkoverleg.
Om 5 uur sluit ik mijn pc af en fiets ik naar huis, onderweg doe ik boodschapjes voor het avondeten. Thuisgekomen kook ik, eten we en ruimen we weer op. Daarna gaat mijn lichtje uit voor vandaag, vrees ik.
ik voel mn kloten ook!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Levitation het volgende:
Actievelingen!
Ik ben naar mijn werk gefietst en zit nu al weer 2 uur achter mijn bureau. Ik moet support leveren, maar voel me klote, dus ligt mijn tempo rond het nulpunt.
Gepoept heb ik nog niet.. maar dat kan ik nog niet inplannen in mijn drukke schema!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:21 schreef FUFR het volgende:
ik heb het ook heel druk maar heb niet de tijd, noch de zin jullie er mee lastig te vallen.
Het enige dat ik kwijt wil is dat ik al gepoept heb en net een mooi contract in elkaar heb gezet.
zo!
Let it go, blauwe, let it goquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gepoept heb ik nog niet.. maar dat kan ik nog niet inplannen in mijn drukke schema!
Je moet ook een beetje de druk opbouwen he!quote:
Turbopoeper.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje de druk opbouwen he!
Anders krijg je mietjespoep!
Er stond geen "n" in. Oost-Indisch-Dyslect!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik voel mn kloten ook!
*verzit
nu is het al stukken beter!
die was graties!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er stond geen "n" in. Oost-Indisch-Dyslect!
Snie, is een dure letter.quote:
Ik heb net gep##pt maar ga nu zeker de wc nog niet poetsenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook al gepoept!
Anders ga ik de WC natuurlijk nog niet poetsen
ik had om 8 uur al gepoept en heb een gewone plonswc, dus ruiken doe je niets meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb net gep##pt maar ga nu zeker de wc nog niet poetsen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had om 8 uur al gepoept en heb een gewone plonswc, dus ruiken doe je niets meer
natte billen ftw!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had om 8 uur al gepoept en heb een gewone plonswc, dus ruiken doe je niets meer
Ni!quote:
quote:
Wat een klote letterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Incasseer je mooi maar bij jezelf. Ik zei toch al dat het een dure letter was.
ach, eet spekkoek!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Incasseer je mooi maar bij jezelf. Ik zei toch al dat het een dure letter was.
Pedo's zijn idd niet veilig in de bajesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:58 schreef FUFR het volgende:
Dit weekend is in PI Dordrecht de pedo Leo Smit finaal tot moes gebeukt door mede-gedetineerden. De al eerder veroordeelde pedofiel Leo Smit was de goorlap die in april 2009 een 7-jarig meisje uit Ede ontvoerde, in de kofferbak stopte en vervolgens misbruikte in een caravan.
kijk das pas goed nieuws!
En mocht hij ooit vrijkomen, dan denk ik dat hij dan ook niet veilig is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pedo's zijn idd niet veilig in de bajes
Da's Indisch, niet Suri.quote:
eet dan maar Barras of bakkeljauwquote:
Echt?quote:
Ja, zie buienradar!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt?
Daar gaat mijn idee om de ramen te wassen!
Ik heb hier eigenlijk ook nog geen regen gezien... alleen dat het wat donkerder is geworden.. maar dan ga ik vanmiddag maar de ramen wassen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zie buienradar!
Na 13:00 is het weer droog de rest van de dag
Hier ook, wel donker, maar ik zie geen regen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb hier eigenlijk ook nog geen regen gezien... alleen dat het wat donkerder is geworden.. maar dan ga ik vanmiddag maar de ramen wassen!
Verder ben ik wel al een eind klaar met mijn dingen.
wacht nog maar 5 minutenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier ook, wel donker, maar ik zie geen regen.
quote:Aan alle vrouwen :
1. Van 11 juni t/m 11 juli 2010, is het de bedoeling dat je de sportsecties van de kranten leest, zodat je op de hoogte bent van wat er gebeurt met betrekking tot de World Cup 2010, zodat je kan meepraten in een discussie. Als je dit niet doet, bestaat de kans dat je kwaad wordt aangekeken, of totaal wordt genegeerd. AUB niet klagen als je geen aandacht krijgt.
2. Tijdens de World Cup is de televisie van mij, de hele tijd, zonder uitzonderingen. Als je ook maar naar de afstandsbediening kijkt, ben je een oog kwijt !!!!!
3. Mocht je tijdens een wedstrijd voor de tv langs willen, dan mag dat, mits je dit kruipend over de vloer doet, zonder mij te storen. Wanneer je besluit om naakt voor de tv te gaan staan, zorg dan dat je daarna gelijk weer je kleren aandoet, want als je een koutje vat, heb ik geen tijd om je naar een dokter te brengen of je te verzorgen tijdens de World Cup.
4. Tijdens de wedstrijden ben ik doofstom en blind, behalve als ik iets te drinken of te eten nodig heb. Je bent gek als je denkt dat ik naar je luister, de deur open ga doen, de telefoon opneem, of, indien aanwezig, de baby opraap als die op de grond is gevallen.....Dat gebeurt niet !!!
5. Het is belangrijk dat je er te allen tijde voor zorgt dat er minimaal 2 kratten bier in de koelkast staan, er voldoende chips in de kast ligt en dat je je gedraagt als er vrienden van mij voetbal komen kijken. Als tegenprestatie mag jij dan de tv gebruiken tussen 00.00 uur en 06.00 uur, behalve als er een herhaling van een goede wedstrijd is.....
6. AUB !!! Als ik boos of verdrietig ben, omdat mijn favoriete land aan het verliezen is/ verloren heeft zeg dan NOOIT : Het is maar een spelletje, of : geen zorgen, de volgende wedstrijd winnen ze. Wanneer je dit soort dingen zegt, maak je mij alleen maar bozer en ga ik minder van je houden. Bedenk dat je nooit meer van voetbal zult weten als mij en je troostende woorden dus alleen maar averechts zullen werken en leiden tot een scheiding.....
7. Je bent welkom om 1 wedstrijd samen met mij te bekijken en je mag in de rust tegen me praten, maar alleen tijdens de reclame en als de score gunstig is. Ik benadruk dat dit voor 1 wedstrijd is....Je kan de World cup dus niet gebruiken als excuus om meer tijd samen door te brengen.
8. De herhalingen van de doelpunten zijn erg belangrijk. Het kan mij niet schelen dat ik ze al gezien heb, ik wil ze weer zien. Heel vaak.
9. Vertel je vrienden geen baby's te krijgen, of kinderfeestjes te geven of andere bezigheden die mijn aanwezigheid vereisen te organiseren, want :
a. Ik kom niet
b. Ik kom niet
c. Ik kom niet
10. Mocht 1 van mijn vrienden bellen om op zondag voetbal bij hem thuis te kijken, dan gaan we gelijk.
11. De dagelijkse hoogtepunten uitzendingen op tv elke avond, is net zo belangrijk als de wedstrijden zelf. Durf niet te zeggen " maar dit heb je toch al gezien...laten we overschakelen op 1 van mijn favoriete
uitzendingen" want het antwoord zal zijn :"Kijk bij regel 2 van deze lijst"
12. En als laatste : Houd opmerkingen als "Gelukkig is het WK maar 1 keer in de 4 jaar" voor je. Ik trek mij toch niets aan van deze opmerking, want na het WK beginnen De Eredivisie, de Serie A, de Primera Division, de Premier League etc, etc, etc.
Toch weer bedankt voor de medewerking
dan ikquote:Bedenk dat je nooit meer van voetbal zult weten als mij
Volgens mij staan er wel meer in..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef amaranta het volgende:
Jammer dat er storende spelfouten in staan. Maakt het stuk een stuk minder geloofwaardig.
[..]
dan ik
Ik zal het aan V laten lezen, kan ik misschien rustig voetbal kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:04 schreef Blueman het volgende:
Hij blijft leuk he!
Uitknippen, lezen en ophangen!
[..]
mijn vrouw sloeg me af als ik zo iets op zou hangenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij staan er wel meer in..
Had deze van 2006 en zaten ook wat Belgische dingen in.
Deel had ik wel gespot maar niet alles!
Echtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn vrouw sloeg me af als ik zo iets op zou hangen
vertel, heb je nu vette strepen ipv vette vlekken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:52 schreef Blueman het volgende:
Ramen wassen is niet mijn roeping heb ik gemerkt
Denk wel dat mijn vriendinnetje blij verrast zal zijn dat ik het gedaan heb, maar dat ze misschien toch nog wel wat tips heeft
je krijgt gewoon vet op je flikker straks, want zus en zo is niet goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:52 schreef Blueman het volgende:
Ramen wassen is niet mijn roeping heb ik gemerkt
Denk wel dat mijn vriendinnetje blij verrast zal zijn dat ik het gedaan heb, maar dat ze misschien toch nog wel wat tips heeft
Uhm nee dat valt eigenlijk ook wel mee...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertel, heb je nu vette strepen ipv vette vlekken?
Als ze gaat zitten zeiken, kwallen en zeveren dan mag ze het inderdaad zelf doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
je krijgt gewoon vet op je flikker straks, want zus en zo is niet goed.
je trapt dan ze het huis in, op geheel helmondse wijze en laat ze het vurt zelf doen.
Ahhhh, je eigen kop op je sloffen!quote:
Ik doe dat met een vochtige spons, een trekkertje en een zeem of zachte doek. Met de spons maak je het raam vochtig, met het trekkertje trek je het water er weer af en met de zeem droog je het na.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhm nee dat valt eigenlijk ook wel mee...
Paar hele kleine streepjes zag ik zo snel... maar denk maar verder valt het me wel mee..
Vraag me wel af hoe ik dit binnenshuis moet doen, want ik heb alleen buiten gedaan en bij onze op de balustrade is het nu wel zeiknat
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ahhhh, je eigen kop op je sloffen!Hoe tov!
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik doe dat met een vochtige spons, een trekkertje en een zeem of zachte doek. Met de spons maak je het raam vochtig, met het trekkertje trek je het water er weer af en met de zeem droog je het na.
Buiten maak ik het natter...
Maar ik doe het zelden, vind het rotwerk.
Maar wat moet ik met jouw kop op mijn slofsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ahhhh, je eigen kop op je sloffen!Hoe tov!
Het hoeft niet met emmers water hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhm nee dat valt eigenlijk ook wel mee...
Paar hele kleine streepjes zag ik zo snel... maar denk maar verder valt het me wel mee..
Vraag me wel af hoe ik dit binnenshuis moet doen, want ik heb alleen buiten gedaan en bij onze op de balustrade is het nu wel zeiknat
Ja, een vissebak met lammellersquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:30 schreef FUFR het volgende:
Maar ik heb er dan ook heel veel....SQ weet wel hoe mijn offies er uit ziet.
me is in aquariums!
Hebben jullie veel glas in lood?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef -moppie- het volgende:
onze ramen moeten nodig een keer gewassen worden!
stel het nog even uit... als de zon er straks te vaak is kan ik er niet meer onderuit.
overigens qua ramenwassen is glas in lood om zu![]()
![]()
![]()
colt heeft morgen tijd zat!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben jullie veel glas in lood?
Ik doe het met een klein doekje en een klein sponsje, en dan met een droge theedoek ruitje voor ruitje polijsten... snel is anders ja
Punt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:32 schreef FUFR het volgende:
Technisch gezien een terrarium, want das wasser ontbreekt..
ah ervarings!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij heeft het de laatste keer ook al gedaan.
Nee Nee dat nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het hoeft niet met emmers water he
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Da's het Aura von der AutobahnVolkswaggels zijn daar extra gevoelig voor
Und, war es toll?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef ArTiC het volgende:
terug aus deutschland
met een volgeladen VW Golf downhill over der autobahn = 200km/u
en dat terwijl de auto leeg de 190 niet haalt
zzzzupertoll jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |