SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef amaranta het volgende:nog 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lollipop dusdisclaimer
Welke wil je zelf?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef amaranta het volgende:
De Carrageen komt erg overeen met de kristen die ik al heb.
Dus het wordt dan of de laguna of de lollipop (O+ )
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef amaranta het volgende:De vierde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok lollipopquote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef Levitation het volgende:
Poll: Welke doek moet Ama kopen?carrageen lollipop laguna
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lekker makkelijk voor die man van jou, geef jij een leuke draagdoek en jij wordt geil.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
Ja Laguna is met blauw enzo
Ik geil ook opdeze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef amaranta het volgende:
Ja Laguna is met blauw enzo
Ik geil ook opdeze
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:
pak gewoon die felle, da's toch leuk? Je hoeft toch geen dooie blauwe te nemen omdat het een joch is?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef amaranta het volgende:
Maar de lollipop is dan weer erg blits.... maar wel eppogaaf....
moeilijk moeilijk
Zal ik een poll starten om te inventariseren hoeveel mensen hier weten wat een "ringsling" is?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
die manonrouge ga ik misschien winnen met een wedstrijd, kans 1 op 100 denk ik.
Maar dan als ringsling
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal ik een poll starten om te inventariseren hoeveel mensen hier weten wat een "ringsling" is?
Hoeveel babies heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef amaranta het volgende:
En.. ik ga zelf een mei tai maken. Dat is ook een soort doek.
Ik ga hem maken van het stofje Malena van de Ikea.
Met zoveel doeken is het pas rendabel als ze hem straks nog naar de middelbare school draagt.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan moet je wel door blijven dragen als ie ouder is van 6 maanden he
hoi! Poll je ook even mee?quote:
Nah dat vind ik wel meevallen, je wil wel varieren, en ze heeft er nu 3 en wil er nog 2 bij.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met zoveel doeken is het pas rendabel als ze hem straks nog naar de middelbare school draagt.
ik heb er 2, en wil er een derde bij.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel meevallen, je wil wel varieren, en ze heeft er nu 3 en wil er nog 2 bij.
3 hoezo?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoeveel babies heb jij eigenlijk?
Laatst had je er nog 4 en wilde je er een wegdoenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb er 2, en wil er een derde bij.
tis ginne jas...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel meevallen, je wil wel varieren, en ze heeft er nu 3 en wil er nog 2 bij.
Ik ben het met je eens...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
sorry, maar een draagdoek is iets vrouwelijks. was da voor een metrogast op die foto?
die krijg je erbij, hij draagt je boodschappen in de supermarktquote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef FUFR het volgende:
sorry, maar een draagdoek is iets vrouwelijks. was da voor een metrogast op die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |