XD Ohja?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik vrees dat ik het klassieke blondje ben
Haha nee ik ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook blond, maar ik kan géén html schrijven, gelukkig.
Leuk! Maar heb helaas geen geluid hier...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
Filmpjes zijn geüpload! Voor degenen die geinteresseerd zijn, op mijn account van youtube staan de nieuw geüploade filmpjes van het familieweekend.![]()
Oh.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Leuk! Maar heb helaas geen geluid hier...
Daarom gooide ik het hier ook neerquote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik weet het niet.
Gezien zijn oevre....
Hij had toch eerder een topic over dat zijn hond ziek was? Kan hem niet vinden...Maar toen vroegen mensen zich al af waarom hij niet eerder naar de DA ging. Vage user als ik zo zijn topics lees...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom gooide ik het hier ook neer
Braddie is inderdaad een verhaal apart.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hij had toch eerder een topic over dat zijn hond ziek was? Kan hem niet vinden...Maar toen vroegen mensen zich al af waarom hij niet eerder naar de DA ging. Vage user als ik zo zijn topics lees...
Verder dan <body> </body> kom ik niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan een heel klein beetje HTML.
Maar echt miniem.
<head> </head>quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Verder dan <body> </body> kom ik niet.
Wat een figuur is het ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Pff, Braddie, daar ben ik wel klaar mee![]()
Ik hoop echt voor die hond dat het allemaal snel gebeurt nu, wat een lijdensweg...
Sjon vond de nieuwe orijen brokjes wel erg lekker.
Hij zit ze nu uit te kotsen op het balkon, ze zijn nog heel , en hij eet ze dan op, maar nu met kauwen![]()
Mijn moeder had het idd weer allemaal niet goed begrepen, maar uiteindelijk komen ze mn nichtje vanavond na het eten toch brengen.
Kan ze meteen naar bed![]()
Maar de logeerkamer is helemaal netjes en fris en klaar nu![]()
Dus ik kan tot vanaaf lekker chillen
Ja, zn naam past onheilspellend goed bij mquote:
Ik kan geen html schrijvenquote:
Ben jij vrij deze week?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, zn naam past onheilspellend goed bij m![]()
Na de hele dag grijs weer breekt hier nu de zon door en aangezien het logeernichtje vanavond komt ga ik maar ff gezellig een blokje om met al die honden van me
Hey nok! Alles goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef nokwanda het volgende:
Hey Heidi von Alpenland. Wie sind du und der Hanzel?
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan geen html schrijven
En ik ben geblondeerd
Na alle ongezondheid van gister ga ik vandaag lekker zelf een tonijnsalade maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Ik ook hoorAl ben ik van mezelf donkerblond, maar dat is zo'n niks / peper&zout kleur die ik niet mooi vind
![]()
Vanavond ga ik een lamsburger eten met zelfgemaakte patatjes en pindasaus![]()
![]()
Ja precies en als je zielig tegen hem gaat praten gaat hij ook extra kreunen, peeuwen en nog manker lopen, al piepen als je naar hem wijst. Echt een kerel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jouw hond is net een man Senes? Extra zielig doen als ze ziek zijn.![]()
Fijn dat de AB wel direct lijkt aan te slaan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en als je zielig tegen hem gaat praten gaat hij ook extra kreunen, peeuwen en nog manker lopen, al piepen als je naar hem wijst. Echt een kerel ja
Oeh, lekkerr!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Na alle ongezondheid van gister ga ik vandaag lekker zelf een tonijnsalade maken.Nu al zin in.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkerr!![]()
Zelfgemaakte dingen sowieso
![]()
Leuk he, dat verheugen op lekker eten![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en als je zielig tegen hem gaat praten gaat hij ook extra kreunen, peeuwen en nog manker lopen, al piepen als je naar hem wijst. Echt een kerel ja
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al met dat idee vanmorgen mijn bed uitgestapt.
Foto!quote:
quote:
Gekortwiekt, zegt ze dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis niet spectaculair 2 cm eraf en laagjes
HAHAHAAHA ja iddquote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]als je t niet van plan bent, is t voor mij best een spontane
actie
Zwab! je hebt pmquote:
Ohja? Hoe erg?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Hoe erg?
Als man is dat altijd minder heftig dan als vrouw, lijkt me. Maargoed, ik kan alleen voor mezelf spreken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]Ik vind je coupe wel erg heftig kort zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je wel ietsjes bij laten groeien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]Oeh! Heftig kort idd. Maar wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd misschien standje 2 op de tondeuse, heeft mijn man ook.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Gelukkig gaat dat vanzelf.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind je coupe wel erg heftig kort zeg.Mag je wel ietsjes bij laten groeien.
Maar mijn moeder had een nieuwe tondeuse, en op de oude had ik altijd standje 3, en ze wist dus niet hoeveel standje 3 op deze zou zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh! Heftig kort idd. Maar wel leuk!
Idd misschien standje 2 op de tondeuse, heeft mijn man ook.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat vanzelf.
[..]
Maar mijn moeder had een nieuwe tondeuse, en op de oude had ik altijd standje 3, en ze wist dus niet hoeveel standje 3 op deze zou zijn.
Altijd hetzelfde geintje?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, dat is altijd ff uitproberen
Mijn man dacht in eerste instantie niet dat het zou staan bij 'm, nu heeft ie het inmiddels alweer een paar jaar en hij wil nooit meer terug naar langer haar, hij vindt het veel te handig zo!
En als grapje zegt ie altijd in de supermarkt: Schat, ik heb nog gel nodig.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
pffff, ff een klik-aan-klik-uit ontvangertje in de lasdoos schroeven...
zou 5 minuten werk moeten zijn....
nu blijkt het ontvangertje een lekstroompje te hebben, wat genoeg is om de spaarlamp te laten knipperen![]()
dus morgen een ander ontvangertje halen, maar dat moet dan weer anders aangesloten worden, en dan moet ik draden trekken
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
Mijn favorietje![]()
[ afbeelding ]
komt echt door dat boedha-vlekje
Alice in Wonderlandquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh gezellig, welke film?
Ik zelf had een gebroken elleboog, een burn-out en de laatste dagen buikgriep. Elleboog is bijna weer goed, ik ben werk weer aan het opbouwen heel langzaam en ik kan ook mijn eten weer binnen houden
Mijn meneer heeft iets met zijn nieren en had een aanval. Ook dat lijkt weer onder controle.
Dus nu op naar de lente en vrolijkheid
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Ik ook hoorAl ben ik van mezelf donkerblond, maar dat is zo'n niks / peper&zout kleur die ik niet mooi vind
![]()
Vanavond ga ik een lamsburger eten met zelfgemaakte patatjes en pindasaus![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]als je t niet van plan bent, is t voor mij best een spontane
actie
Weer een overeenkomst. Mijn man scheert tegenwoordig zijn hoofd kaal. Hij heeft vreselijk veel haar dat supersteil is. Dat werd eerst van een paar cm naar een paar mm en nu de laatste maanden dus helemaal kaal. En dat maakt zijn blik veel opener.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, dat is altijd ff uitproberen
Mijn man dacht in eerste instantie niet dat het zou staan bij 'm, nu heeft ie het inmiddels alweer een paar jaar en hij wil nooit meer terug naar langer haar, hij vindt het veel te handig zo!
En als grapje zegt ie altijd in de supermarkt: Schat, ik heb nog gel nodig.![]()
oooh wat lief!! Is die voor jou?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
Mijn favorietje![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop het zoquote:
quote:
Zwabquote:
Wat zullen de katten blij zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weer een overeenkomst. Mijn man scheert tegenwoordig zijn hoofd kaal. Hij heeft vreselijk veel haar dat supersteil is. Dat werd eerst van een paar cm naar een paar mm en nu de laatste maanden dus helemaal kaal. En dat maakt zijn blik veel opener.
LOLquote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat zullen de katten blij zijn.![]()
*zegt P.*
Ja, ik vind het ook een opmerkelijke keus van mezelf.quote:
Bij de hond zie je dan minder van de hond zelf vind ikquote:
Huh?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij de hond zie je dan minder van de hond zelf vind ik![]()
Maar die korte haren zijn zo rot uit je kleding te krijgen![]()
Ik zou zelf bijvoorbeeld ook nooit de langharige variant van de chinese naakthond willen hebben.
Psies dezelfde honden maar ik vind al dat haar echt gruwelijk en je ziet niks meer van de hond
Whehe ja, ik heb het al vaak uitgelegd, maar je hebt twee varianten chinese naakthonden , de haarloze, zoals ik ze heb, en de powder puff, die helemaal behaard is en langharig is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh?
Ik vind dat die van jou al lang haar hebben, op de plekken waar ze haar hebben. Maar er is dus nog een harigere variant?
je hebt chinese crested hairless, en powder puffquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh?
Ik vind dat die van jou al lang haar hebben, op de plekken waar ze haar hebben. Maar er is dus nog een harigere variant?
Daar viel ik dus ook gelijk voor, toen ik de foto's zag!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
Mijn favorietje![]()
[ afbeelding ]
alice was leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde dat Alice slecht was en niet goed genoeg om in de bios te gaan bekijken. Van een paar klasgenoten dus.
Ik moet nog 1 dvd van PD kijken en dan hebben we 'm af.![]()
Wel jammer eigenlijk.
Och, zeer traag aan het dicht gaan. Maar er zit gelukkig een stijgende lijn in.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:Kom nog even zwaaien hier...Ben al veel te lang niet meer geweest
.
Strega, hoe gaat het met je wond?
Ok, maar de behaarde varianten heten dus niet 'naakthond' maar 'powderpuff'? Dan is het al iets logischerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ja, ik heb het al vaak uitgelegd, maar je hebt twee varianten chinese naakthonden , de haarloze, zoals ik ze heb, en de powder puff, die helemaal behaard is en langharig is.
Ze worden samen in 1 nest geboren, en je kan ze ook door elkaar fokken, naakt x naakt kan naakt en puff geven en puff x naakt ook, puff x puff geeft alleen puff.
Billy komt bv uit een naakte vader en een puff moeder, en hij heeft 1 kale broer en 2 puff broertjes, ik zal ff fotos zoeken
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt chinese crested hairless, en powder puff
het verschil is significant![]()
[afbeelding]
Huuuuuuuuu dat is dr een met een ongeschoren gezicht, dan zijn ze echt uberlelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hebt chinese crested hairless, en powder puff
het verschil is significant![]()
[ afbeelding ]
Nou, fuck die klasgenoten , Alice was geweldig, wie vertrouw je eerder, Zwabber en mij of die klunzen uit je klas?????????quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde dat Alice slecht was en niet goed genoeg om in de bios te gaan bekijken. Van een paar klasgenoten dus.
Ik moet nog 1 dvd van PD kijken en dan hebben we 'm af.![]()
Wel jammer eigenlijk.
Neeeeeee, de grap is, de behaarde varianten, die heten gewoon chinese naakthond, met powder puff erbij als variantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, maar de behaarde varianten heten dus niet 'naakthond' maar 'powderpuff'? Dan is het al iets logischer
de grap is dat ik daadwerkelijk het verschil nog wist ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, de grap is, de behaarde varianten, die heten gewoon chinese naakthond, met powder puff erbij als variant![]()
Maar het is gewoon een stomme naam in het NL, ik gebruik liever chinese crested, de engelse rasnaam.
Een totaal behaarde hond die 'naakthond' heetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, de grap is, de behaarde varianten, die heten gewoon chinese naakthond, met powder puff erbij als variant![]()
Maar het is gewoon een stomme naam in het NL, ik gebruik liever chinese crested, de engelse rasnaam.
als je die bovenste in de veet doopt, ziet hij er hetzelfde uitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een totaal behaarde hond die 'naakthond' heet
Toch zie ik niet dat deze 2 hetzelfde ras zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto, die hebben wel wat van jouw honden, die eerste zie ik totaal geen gelijkenis mee.
Ik zie dat niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je die bovenste in de veet doopt, ziet hij er hetzelfde uit
ik wil wel eens zo'n puff + een vandegraaf generator zienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:28 schreef Strega het volgende:
Nou, ik vind de Puffs ook erg mooi, en dan vooral de zwart/witte
Nee, mijnes hebben behaarde oren, die puff heeft geschoren oren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar als ik naar jouw kaart kijk, oh-oh, dan vind ik die hond erboven nog steeds niet op jouw nakies kijken. De oren zijn heel anders! Of ligt dat aan mij?
Ik snap niet hoe dat kan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, je gooit je foto's een beetje door elkaar
Het zijn echt puur die oren en die behaarde snuit, normaal gesproken scheer je ook bij de puffs het gezicht kaal. tot in een punt in de hals,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een totaal behaarde hond die 'naakthond' heet
Toch zie ik niet dat deze 2 hetzelfde ras zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto, die hebben wel wat van jouw honden, die eerste zie ik totaal geen gelijkenis mee.
Ik vind m zelfs met kale oren leuk, mss scheer ik ze van de zomer weer es fris kortquote:
Bij die 2 is het bijna sprekendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn echt puur die oren en die behaarde snuit, normaal gesproken scheer je ook bij de puffs het gezicht kaal. tot in een punt in de hals,
En het is maar goed dat je wel gelijkenis ziet met die twee en de mijnes, want Chico is de halfbroer van de vader van de ene en de overgrootvader van de ander, en Billy is zoon en broer van die honden
Ja maar echt, denk dat gezicht maar ff kaal, dan zit daar net zo een mooi snoetje onder wssquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij die 2 is het bijna sprekend
De bovenste zou voor mijn part een ander soort kunnen zijn
Das toch ook raar, de kale honden hebben behaarde oren en de behaarde honden hebben kale orenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, mijnes hebben behaarde oren, die puff heeft geschoren oren.
Bij de puff mag je zelf kiezen wat je wil met die oren, hangend of staand, ze zullen bij de puff van nature bijna altijd hangen, dus als je staande oren wil dan moet je scheren en tapen.Bij de naakte moeten de oren staan.
Dat bedoel ik dus, dat ik die zwart met witte zo mooi vvindquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, ik zie nu pas dat die foto van Jordan ook niet goed gegaan is, dit is dus de mooiste puff die ik ken![]()
[ afbeelding ]
gewoon vaker meelezen, komt vanzelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das toch ook raar, de kale honden hebben behaarde oren en de behaarde honden hebben kale oren
Het is wel duidelijk dat ik niks van honden weet he?
Kale honden mogen ook kale oren hebben, als ze maar staan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das toch ook raar, de kale honden hebben behaarde oren en de behaarde honden hebben kale oren
Het is wel duidelijk dat ik niks van honden weet he?
Ik vind die behaarde die Zwabber postte wel leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar echt, denk dat gezicht maar ff kaal, dan zit daar net zo een mooi snoetje onder wss![]()
Oh ik zag laatst fotos van Bil zn broer met behaarde snuit, dat was ook meteen een lillik mormel
whehe tja, ach, de meeste mensen vinden ongeschoren puffjes het leukste, dat zijn net gewone huis tuin en keuken boomertjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind die behaarde die Zwabber postte wel leuk![]()
het is een alpaca met ene hondenkop!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kale honden mogen ook kale oren hebben, als ze maar staan!
En van nature hebben ze beiden behaarde oren, als ze kale oren hebben zijn die geschoren.
Kijk, op deze foto zie je de broer van Billy met ongeschoren snoet en korte vacht, zoooooooooo vies![]()
[ afbeelding ]
Jordan is echt zeldzaam mooi iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat ik die zwart met witte zo mooi vvind
Ja die chi's heb je geen werk aan, behalve als ze verharen, dan heb ik dr meer werk aan dan aan de naaktenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:51 schreef trovey het volgende:...wat ben ik blij dat chi's gewoon zo kunnen blijven zoals ze zijn....wat ingewikkeld met die naakthonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bij deze verlaat ik jullie, en ga maffenOMG Zwab, maak je dr morgen een voor me van Dux ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten, ik ga ook maar es ff snel een rondje rennen met de honden en hopen dat het kind niet wakker wordt en dan mn bed in en hopen dat het kind morgen een beetje uit slaapt en niet om 6 uur al aan mn bed staat
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik heb blijkbaar geen smeerkeesjesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die chi's heb je geen werk aan, behalve als ze verharen, dan heb ik dr meer werk aan dan aan de naakten
En als die smeerkees weer es ergens door ligt te rollen buiten, dan heb ik haar minder snel schoon dan een van die kale honden
Ik wandel bij redelijk weer minstens een uur per dag met ze door het veld, en dan loopt het hele spul los, en Kees, die stinkt echt heel graag geloof ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar geen smeerkeesjes....ze rollen zelden in viezigheid...zeker bang dat ze weer gewassen moeten worden.....ze hebben een verschrikkelijke hekel aan waterpartijen
quote:
De mijne weigeren op hun leeftijd nog een uur te wandelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wandel bij redelijk weer minstens een uur per dag met ze door het veld, en dan loopt het hele spul los, en Kees, die stinkt echt heel graag geloof ik.
Karel rolt ook maar gewoon in het gras en zo, Kees die wil echt paardestront of dode dieren hebben![]()
Maar ja, om dr nou daarom alleen maar aan de riem te laten lopen is ook weer zo iets.
Ze is ieg zo mak als een lammetje in bad, maar dat zal ze gewend zijn
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:24 schreef MissBliss het volgende:
Morgen (of eigenlijk vandaag) om half 2 's middags is het een half jaar geleden.
DamnTijd gaat hard.
quote:
dat is toch niet raar? het is nog maar een half jaar geleden en het is niet niks, gewoon lekker janken en schelden hoor, het is en blijft ook gewoon kutquote:
Morgen (of eigenlijk vandaag) om half 2 's middags is het een half jaar geleden.
DamnTijd gaat hard.
Sterkte vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:24 schreef MissBliss het volgende:
DamnTijd gaat hard.
Haha ja vreselijk is dat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Nu leren we chinees op Nickolodeon.
Alleen al door die irritante tv ben ik totaal niet geschikt voor kinderen geloof ik
Vanavond komen mn ouders hier eten en dan nemen ze haar weer mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef Maes het volgende:
Hier een beetje met een duf gezicht op kantoor![]()
Hoe lang blijft je nichtje oh-oh?
Heerlijk toch? Als ze vervelend worden, mag je ze teruggevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vanavond komen mn ouders hier eten en dan nemen ze haar weer mee.
Morgen mag ik weer werken![]()
Haha nee ze is echt superlief, een braver kind dan dit exemplaar kun je niet vinden, ze is 5 jaar en ze doet alles zelf en ze weet ook alles, maar 2 dagen en dat dan 2 of 3 keer per jaar vind ik genoeg
Ja, en ze mogen pas komen logeren als ze zindelijk zijn en hun eigen kont kunnen afvegen ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Als ze vervelend worden, mag je ze teruggeven
En goededag? Ni haoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou, we kunnen nu omhoog in het chinees zeggen![]()
En omlaag!
Laat me raden..Ni hao Kai-Lan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Nu leren we chinees op Nickolodeon.
Alleen al door die irritante tv ben ik totaal niet geschikt voor kinderen geloof ik
DamnTijd gaat hard.
Jaaa, daar is ze eigenlijk maar een uurtje ofzo geweest, toen mocht ze eruitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
MB sterkte vandaagen ik las dat je een nieuwe poezel hebt, wat leuk. Is ze al uit de badkamer?
Ik heb te vroeg gejuicht over kommer en kwel over. De meneer heeft nu ook buikgriep en is nog veel zieliger dan ik was
Nogal jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Spider is een sissyboy
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is ze ook echt eng dan?![]()
Fijn dat het goed gaat!
Komt goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53 schreef Barbaaf het volgende:
Emo buitjes mogen best af en toe, Blissje, laat je maar lekker afleiden door Kitty vandaag.
Oh dat is het probleemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zou je papier ook kopieren met een papier-kopieerapparaat
Dat is toevallig wel een hele aardige klasgenoot hoor!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, fuck die klasgenoten , Alice was geweldig, wie vertrouw je eerder, Zwabber en mij of die klunzen uit je klas?????????
DamnTijd gaat hard.
Oh God, als ik bij m'n broer ben.... Dora, Teletubbys, mijn broer er tussen door, die één of ander balletkind in de Teletubbies haat, drie kinderen, Hugo wil dan Babapappa, dan denk ik, Goh, wat zijn m'n hondjes toch makkelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:Nu leren we chinees op Nickolodeon.
Ik doe ook mee in de pro-groep.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel een hele aardige klasgenoot hoor!Maar een andere vond 'm wel weer heel tof.
Dus da's drie tegen een.
![]()
Vanavond de laatste dvd van Pushing Daisies kijken.
Olive![]()
Emerson
Meneren denken altijd dat ze zieliger zijn! Maar wel beterschap natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mogguh![]()
MB sterkte vandaagen ik las dat je een nieuwe poezel hebt, wat leuk. Is ze al uit de badkamer?
Ik heb te vroeg gejuicht over kommer en kwel over. De meneer heeft nu ook buikgriep en is nog veel zieliger dan ik was
uhuh, tis niet een levensveranderende ervaring ofzo, maar een leuke filmquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe ook mee in de pro-groep.
Ik vond em leuk. Gewoon een mooi gemaakte feelgoodfilm waar ik met een grijns naar heb gekeken.
Ja echt supersnel, ik denk nog zo vaak aan die dag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Even eenvoor MB. Alweer een half jaar geleden.
Wat gaat de tijd toch snel. Te snel soms.
Kun je hem niet beter gewoon WJ noemen. Klinkt veel leukerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga 'm deze week nog zien als het goed is.
Jip kroop vanochtend tegen Wim Jaap aan en begon allemaal kopjes te geven.
En hij wil z'n hond terug.
Lijkt me eerder logisch dan weirdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja echt supersnel, ik denk nog zo vaak aan die dag.
En er is zoveel veranderd ook in dat halve jaar. Echt weird!
Joh? hier is alleen maar regenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:07 schreef Strega het volgende:
De zon begint hier te schijnen, we gaan buiten koffie drinken!
Ja, maar ook allerlei andere dingen bedoel ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder logisch dan weird![]()
En die dag ga je gedurende de rest van je leven niet vergeten ben ik bang.
Hoe gaat het nu eiks met je moeder/zus?
Moet je dan stiekem ook niet een beetje lachen als ze zoiets zegt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ook allerlei andere dingen bedoel ikZiggy dood, nieuwe kat, geen werk meer, maar nu redelijk succes met fotografie (zo jammer dat ie dat net gemist heeft
)
Met moeder en zus gaat het wel oke, nou ja, mn moeder heeft het er natuurlijk wel een stuk moeilijker mee dan wij. Zij zit elke avond alleen thuis.. Maar ik vind dat ze het goed doet. Ze onderneemt dingen, zit niet thuis achter de geraniums ofzo. En zondag komen ze hier op bezoek
Opa en oma gaat jammer genoeg minder. Oma wordt steeds dementer en mn opa heeft dus de zorg van haar en zn verdrietwaar hij bij haar niet mee aan kan komen.
'Kijk, nou zit ie wéér te huilen, hij huilt de hele dag!' 'Ja, maar dat is toch niet zo gek, oma.'
'Oh, nou ja' [ afbeelding ]
En zó vaak huilt ie niet hoorMaar met kerst of verjaardagen ofzo.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Oh, en binnenkort hebben we *eindelijk* een urn! Dat heeft gelukkig ook niet lang geduurd
Maar ja, hij wordt wel mooi
Oh, we lachen best vaak om haar hoor, ze zegt zulke rare dingen soms! Maar soms ook hele botte jammer genoeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je dan stiekem ook niet een beetje lachen als ze zoiets zegt?![]()
Tuurlijk is dat sneu voor je opa; dubbelsneu idd, maar ze kan er iig niets aan doen![]()
En wel fijn dat je moeder iig dingen onderneemt, dat scheelt qua belasting ook weer voor jou en je zus lijkt me.
Tis maar goed dat je niet alles van te voren weet, want dan zou je volgens mij gek worden
De urn was er al, maar de combinatie met de onderplaat, de plaatsing van de urn op de plaat en de tekst enzo is idd eigen ontwerp. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.quote:
Wiskunda A, B?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit m'n wiskunde examen van morgenavond voor te bereiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
iedereen zijn kloten kopierenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Taiga het volgende:
yeah...kopieerapparaat doet het weer!We kunnen weer werken
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
ben met een proefexamen bezig, en van de 21 vragen snap ik er 1 niet
overgrote deel van de vragen is dan ook bijv:
3x+1 + 2 = 49
x = ?
a) 1
b) 2,5
c) 3
d) 4
really?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
3x+1 + 2 = 49
x = ?
a) 1
b) 2,5
c) 3
d) 4
really?
Dacht even Whut maar dat heb ik ook ooit gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is best goed te behappen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
dit is echt 5 seconden werk jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht even Whut maar dat heb ik ook ooit gehaden is best goed te behappen.
Als ik er voor ga zitten en wat theorie erbij pak zal het vast lukken. Maar zo even uit het hoofd terwijl ik het bijna tien jaar geleden voor het laatst gedaan heb? Nee.quote:
Ja hier ook, echt geen 5 seconden werk hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten en wat theorie erbij pak zal het vast lukken. Maar zo even uit het hoofd terwijl ik het bijna tien jaar geleden voor het laatst gedaan heb? Nee.
3x+1 + 2 = 49
x = ?
a) 1
b) 2,5
c) 3
d) 4
really?
B (2,5) dus? Dat zo impliceren dat 33,5=47, dus 27 x sqr(3). Nu klopt dat bij benadering wel maar wel het soort benadering waarmee je Marsrovers kwijtraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige juiste oplossing is:
3x+1 + 2 = 49 =>
3x+1 = 47 =>
3x x 3 = 47 =>
3x = 15 2/3 =>
x ln 3 = ln (15 2/3 ) =>
x = ln (15 2/3 ) / ln 3
en dat is bij benadering idd. 2,505Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
ja het is erg onnauwkeurig enzo, maar de toets is multiple choicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
B (2,5) dus? Dat zo impliceren dat 33,5=47, dus 27 x sqr(3). Nu klopt dat bij benadering wel maar wel het soort benadering waarmee je Marsrovers kwijtraakt.
3x+1 + 2 = 49 =>
3x+1 = 47 =>
3x x 3 = 47 =>
3x = 15 2/3 =>
x ln 3 = ln (15 2/3 ) =>
x = ln (15 2/3 ) / ln 3
en dat is bij benadering idd. 2,505
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
B (2,5) dus? Dat zo impliceren dat 33,5=47, dus 27 x sqr(3). Nu klopt dat bij benadering wel maar wel het soort benadering waarmee je Marsrovers kwijtraakt.
3x+1 + 2 = 49 =>
3x+1 = 47 =>
3x x 3 = 47 =>
3x = 15 2/3 =>
x ln 3 = ln (15 2/3 ) =>
x = ln (15 2/3 ) / ln 3
en dat is bij benadering idd. 2,505
Ik heb een heleboel 5,5en en 6jes gehaald met wiskunde.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:05 schreef Taiga het volgende:
pffff...ooit een 10 voor wiskunde gehaald op mijn examen...maar als ik er nu weer naar kijk, doen mijn hersenen zeer!
Ik ook voor de restquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel 5,5en en 6jes gehaald met wiskunde.
dus ( 5 log x + 2 log 5x = 5 x ) is wat er opgelost moet worden? (beetje verward door de =-tekens)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
deze kostte me wel een hoop meer tijd
13) Schrijf als 1 logaritme en los zo mogelijk x op: 5 log x + 2 log 5x = 5
x =…
a. 3
b. 3,27
c. 4,25
d. Het juiste antwoord staat er niet bij.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik gebruik de notitie waarbij het grondtal voor log staat he,
dus a log b
a = grondtal
En hoe schrijven ze dan 6 log5 25? (zes maal de logaritme-met-grondtal-5 uit 25)quote:
6 5log 25quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En hoe schrijven ze dan 6 log5 25? (zes maal de logaritme-met-grondtal-5 uit 25)
nu is log5 x ook te schrijven als log10 x / log10 5 (of ln, wat ik liever doe)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
op de rekenmachine is dan weer geen logaritme met een ander grondgetal dan 10 mogelijk
Heb je dat dagelijks nodig ofzo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
nu is log5 x ook te schrijven als log10 x / log10 5 (of ln, wat ik liever doe)
jep, dat is ook wat ik geleerd hebquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
nu is log5 x ook te schrijven als log10 x / log10 5 (of ln, wat ik liever doe)
Vaker dan m'n rijbewijs tegenwoordigquote:
Maar dan moet je x nog wel uitschrijven als één logaritme, als je daar toch al bent is de berekening een kleine moeite..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
het smerige is overigens, dat ik ook gewoon x kan vervangen door a, b of c, en als geen van de drie op 5 uitkomt voor optie d gaan
Mits voldoende foto'squote:
Heeft jouw rekenmachine een probe ingang?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, maar dat wordt proppen in de probe ingang van mijn rekenmachine
niet zo'n probe...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heeft jouw rekenmachine een probe ingang?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, en nu ga ik sushi eten in rotterdam, latah
Oh echt? Wat grappigquote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weer een overeenkomst. Mijn man scheert tegenwoordig zijn hoofd kaal. Hij heeft vreselijk veel haar dat supersteil is. Dat werd eerst van een paar cm naar een paar mm en nu de laatste maanden dus helemaal kaal. En dat maakt zijn blik veel opener.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:15 schreef Barbaaf het volgende:
Dames, jullie kunnen terugkomen, wiskunde-uurtje is voorbij
Je moet ook geen bedorven sinasappelsap drinken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef Qwea het volgende:
omg. Mike geeft me net sinaasappelsap wat al een week openstaat ofzo. En goooooooooooor. Ik sta op het punt om het eruit te kotsen.
GATVERDAMME
Jaaaaaa dat dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het duurde even voor mijn blokkade voorbij was en ik weer kon bewegen en mijn ogen weer enigszins recht stonden.
Oh wij vonden t ook zoooooooo jammer toen ie klaar wasquote:
Het is ook niet tof om de hele dag met zo'n kind binnenshuis te blijven. Erop uit gaan maakt de dagen leukerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net al mn foto's gekeken, maar niet de puf om ze uit te zoeken en te uppen , ik ga bankhangen en vroeeeeeeg slapen, want vanmorgen was het 6 uur![]()
Morgen weer werken, ik moet eerlijk zeggen dat ik me vandaag aan het einde van de dag echt afvroeg hoe thuisblijfmoeders dat trekken
Hoooooo, ik was om 6 uur wakker, we hebben van 7 tot 8 gewandeld, en om 11 uur gingen we met mn vriendin en haar dochter naar het veld en daarna nog naar de speeltuin, waren we om `14.00 thuis.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is ook niet tof om de hele dag met zo'n kind binnenshuis te blijven. Erop uit gaan maakt de dagen leuker
Morgen of overmorgen stuur ik 'm terug.. We hebben geen postzegels meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij vonden t ook zoooooooo jammer toen ie klaar was
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:02 schreef nokwanda het volgende:
We moeten hier nog eten. Het is nu bijna klaar. Net toen we boodschappen wilden gaan doen klopte de buurman aan. Of we hem konden helpen met de tv die hij net bij de kringloop had gekocht. Dus man rijdt met hem mee om het ding op te halen. Toen bleek dat ding veel te groot en te zwaar te zijn om hem zo de trap op te krijgen. Of ik een idee had. Nou... ja...altijd wel eigenlijk. Dekbed eronder en de trap op schuiven, tree voor tree? Nah, dat werd em niet. Touw eromheen? nah, werd em niet. Steekwagen regelen? Waar? Geen van de andere buren hadden er een. Uiteindelijk, na heel wat gedoe, bij een kroeg schuin tegenover ene steekwagen geregeld en toen hebben de mannen dat ding twee verdiepingen omhoog gekregen.
Toen waren we 2,5 uur verder.
Was wel lollig. Kom ik eerst bij een ander cafe. Ze hadden er wel een,maar met lekke banden. Hij had al alles gedaan om de banden weer hard te krijgen. Er was maar een commentaar van mij mogelijk:')
Geef maar. Er is niets dat ik niet hard krijg.
Getsiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Oogbalpijn is niet zo heel erg fijn.
Bedacht je het op tijd?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:43 schreef Ynske het volgende:
stom he dat je helemaal van slag kunt zijn als zoiets gebeurt met de auto
daarna gaan pinnen en vergeten t geld uit de automaat te nemen![]()
hoi Muis
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Piep! Hij gaat zijn gangetje; ik hobbel inmiddels zelfstandig het huis door
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Muis006 het volgende:
Piep! Hij gaat zijn gangetje; ik hobbel inmiddels zelfstandig het huis door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |