XD Ohja?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:57 schreef nokwanda het volgende:
Ik vrees dat ik het klassieke blondje ben
Haha nee ik ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook blond, maar ik kan géén html schrijven, gelukkig.
Leuk! Maar heb helaas geen geluid hier...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
Filmpjes zijn geüpload! Voor degenen die geinteresseerd zijn, op mijn account van youtube staan de nieuw geüploade filmpjes van het familieweekend.![]()
Oh.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Leuk! Maar heb helaas geen geluid hier...
Daarom gooide ik het hier ook neerquote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik weet het niet.
Gezien zijn oevre....
Hij had toch eerder een topic over dat zijn hond ziek was? Kan hem niet vinden...Maar toen vroegen mensen zich al af waarom hij niet eerder naar de DA ging. Vage user als ik zo zijn topics lees...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom gooide ik het hier ook neer
Braddie is inderdaad een verhaal apart.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hij had toch eerder een topic over dat zijn hond ziek was? Kan hem niet vinden...Maar toen vroegen mensen zich al af waarom hij niet eerder naar de DA ging. Vage user als ik zo zijn topics lees...
Verder dan <body> </body> kom ik niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan een heel klein beetje HTML.
Maar echt miniem.
<head> </head>quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Verder dan <body> </body> kom ik niet.
Wat een figuur is het ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Pff, Braddie, daar ben ik wel klaar mee![]()
Ik hoop echt voor die hond dat het allemaal snel gebeurt nu, wat een lijdensweg...
Sjon vond de nieuwe orijen brokjes wel erg lekker.
Hij zit ze nu uit te kotsen op het balkon, ze zijn nog heel , en hij eet ze dan op, maar nu met kauwen![]()
Mijn moeder had het idd weer allemaal niet goed begrepen, maar uiteindelijk komen ze mn nichtje vanavond na het eten toch brengen.
Kan ze meteen naar bed![]()
Maar de logeerkamer is helemaal netjes en fris en klaar nu![]()
Dus ik kan tot vanaaf lekker chillen
Ja, zn naam past onheilspellend goed bij mquote:
Ik kan geen html schrijvenquote:
Ben jij vrij deze week?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, zn naam past onheilspellend goed bij m![]()
Na de hele dag grijs weer breekt hier nu de zon door en aangezien het logeernichtje vanavond komt ga ik maar ff gezellig een blokje om met al die honden van me
Hey nok! Alles goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef nokwanda het volgende:
Hey Heidi von Alpenland. Wie sind du und der Hanzel?
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan geen html schrijven
En ik ben geblondeerd
Na alle ongezondheid van gister ga ik vandaag lekker zelf een tonijnsalade maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Ik ook hoorAl ben ik van mezelf donkerblond, maar dat is zo'n niks / peper&zout kleur die ik niet mooi vind
![]()
Vanavond ga ik een lamsburger eten met zelfgemaakte patatjes en pindasaus![]()
![]()
Ja precies en als je zielig tegen hem gaat praten gaat hij ook extra kreunen, peeuwen en nog manker lopen, al piepen als je naar hem wijst. Echt een kerel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jouw hond is net een man Senes? Extra zielig doen als ze ziek zijn.![]()
Fijn dat de AB wel direct lijkt aan te slaan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en als je zielig tegen hem gaat praten gaat hij ook extra kreunen, peeuwen en nog manker lopen, al piepen als je naar hem wijst. Echt een kerel ja
Oeh, lekkerr!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Na alle ongezondheid van gister ga ik vandaag lekker zelf een tonijnsalade maken.Nu al zin in.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkerr!![]()
Zelfgemaakte dingen sowieso
![]()
Leuk he, dat verheugen op lekker eten![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies en als je zielig tegen hem gaat praten gaat hij ook extra kreunen, peeuwen en nog manker lopen, al piepen als je naar hem wijst. Echt een kerel ja
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al met dat idee vanmorgen mijn bed uitgestapt.
Foto!quote:
quote:
Gekortwiekt, zegt ze dan!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis niet spectaculair 2 cm eraf en laagjes
HAHAHAAHA ja iddquote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]als je t niet van plan bent, is t voor mij best een spontane
actie
Zwab! je hebt pmquote:
Ohja? Hoe erg?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Hoe erg?
Als man is dat altijd minder heftig dan als vrouw, lijkt me. Maargoed, ik kan alleen voor mezelf spreken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]Ik vind je coupe wel erg heftig kort zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag je wel ietsjes bij laten groeien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]Oeh! Heftig kort idd. Maar wel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd misschien standje 2 op de tondeuse, heeft mijn man ook.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Gelukkig gaat dat vanzelf.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind je coupe wel erg heftig kort zeg.Mag je wel ietsjes bij laten groeien.
Maar mijn moeder had een nieuwe tondeuse, en op de oude had ik altijd standje 3, en ze wist dus niet hoeveel standje 3 op deze zou zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh! Heftig kort idd. Maar wel leuk!
Idd misschien standje 2 op de tondeuse, heeft mijn man ook.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat vanzelf.
[..]
Maar mijn moeder had een nieuwe tondeuse, en op de oude had ik altijd standje 3, en ze wist dus niet hoeveel standje 3 op deze zou zijn.
Altijd hetzelfde geintje?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, dat is altijd ff uitproberen
Mijn man dacht in eerste instantie niet dat het zou staan bij 'm, nu heeft ie het inmiddels alweer een paar jaar en hij wil nooit meer terug naar langer haar, hij vindt het veel te handig zo!
En als grapje zegt ie altijd in de supermarkt: Schat, ik heb nog gel nodig.![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
pffff, ff een klik-aan-klik-uit ontvangertje in de lasdoos schroeven...
zou 5 minuten werk moeten zijn....
nu blijkt het ontvangertje een lekstroompje te hebben, wat genoeg is om de spaarlamp te laten knipperen![]()
dus morgen een ander ontvangertje halen, maar dat moet dan weer anders aangesloten worden, en dan moet ik draden trekken
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
Mijn favorietje![]()
[ afbeelding ]
komt echt door dat boedha-vlekje
Alice in Wonderlandquote:Op maandag 29 maart 2010 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh gezellig, welke film?
Ik zelf had een gebroken elleboog, een burn-out en de laatste dagen buikgriep. Elleboog is bijna weer goed, ik ben werk weer aan het opbouwen heel langzaam en ik kan ook mijn eten weer binnen houden
Mijn meneer heeft iets met zijn nieren en had een aanval. Ook dat lijkt weer onder controle.
Dus nu op naar de lente en vrolijkheid
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha
Ik ook hoorAl ben ik van mezelf donkerblond, maar dat is zo'n niks / peper&zout kleur die ik niet mooi vind
![]()
Vanavond ga ik een lamsburger eten met zelfgemaakte patatjes en pindasaus![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]als je t niet van plan bent, is t voor mij best een spontane
actie
Weer een overeenkomst. Mijn man scheert tegenwoordig zijn hoofd kaal. Hij heeft vreselijk veel haar dat supersteil is. Dat werd eerst van een paar cm naar een paar mm en nu de laatste maanden dus helemaal kaal. En dat maakt zijn blik veel opener.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, dat is altijd ff uitproberen
Mijn man dacht in eerste instantie niet dat het zou staan bij 'm, nu heeft ie het inmiddels alweer een paar jaar en hij wil nooit meer terug naar langer haar, hij vindt het veel te handig zo!
En als grapje zegt ie altijd in de supermarkt: Schat, ik heb nog gel nodig.![]()
oooh wat lief!! Is die voor jou?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:09 schreef Maes het volgende:
Mijn favorietje![]()
[ afbeelding ]
komt echt door dat boedha-vlekje
Ik hoop het zoquote:
quote:
Zwabquote:
Wat zullen de katten blij zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weer een overeenkomst. Mijn man scheert tegenwoordig zijn hoofd kaal. Hij heeft vreselijk veel haar dat supersteil is. Dat werd eerst van een paar cm naar een paar mm en nu de laatste maanden dus helemaal kaal. En dat maakt zijn blik veel opener.
LOLquote:Op maandag 29 maart 2010 22:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat zullen de katten blij zijn.![]()
*zegt P.*
Ja, ik vind het ook een opmerkelijke keus van mezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |