quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef Fortitude het volgende:
Gisteren de halve dag zitten gamen dan ofzo? Speel gewoon af en toe een uurtje, en ga dan iets anders doen.
Als je wil dat dat genre binnen een paar jaar kapot is wel ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En singleplayer spellen kan je beter kuiken.
Dat gaat lastig voor de PS3quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat wil ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je wil dat dat genre binnen een paar jaar kapot is wel ja.
Kuiken?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal in zit heb ik geen zin om te stoppen om vervolgens na twee uur weer een half uur te gamen. En met GoW is dat helemaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kuiken?
Dat was trouwens gewoon serieus bedoeld hoor. Dit soort SP spellen moet je gewoon af en toe spelen. Anders ben je in 1 middag klaar.
Downloaden.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kuiken?
Dat was trouwens gewoon serieus bedoeld hoor. Dit soort SP spellen moet je gewoon af en toe spelen. Anders ben je in 1 middag klaar.
Kuiken, Kuik, Tim Kuik = Downloadenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Kuiken?
Dan heb jij gewoon te weinig boeiende dingen naast spellen zoals dit. Of je hebt gewoon extreem veel vrije tijd.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als ik er eenmaal in zit heb ik geen zin om te stoppen om vervolgens na twee uur weer een half uur te gamen. En met GoW is dat helemaal.
Dus je zit te liegen om maar een topic aan te makenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, ik loog
Ik heb hem nog niet uitgespeeld
ik heb pas 1.5 uur gespeeld, ik zit nu bij die realm of Hades waar je die 3 testen moet doen.
Mijn zwager heeft hem wel in 1 dag uitgespeeld.
Bij nader inzien vind ik het zonde dat ik een spel heb gekocht zonder multiplayer
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, ik loog
ik heb pas 1.5 uur gespeeld, ik zit nu bij die realm of Hades waar je die 3 testen moet doen.
Bij nader inzien vind ik het zonde dat ik een spel heb gekocht zonder multiplayer
Ok, ik loog
Ok, ik loog
Dude.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok, ik loog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |