quote:
\quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Schemerig het volgende:
2 klappen en een koekje voor deze egel.
quote:
das toch 10 jaar oud ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef PiRANiA het volgende:
Spice Girls
Viva Forever
hoe moet ik dat nou weten
Ja, geen geringe traktatie, maar het is verdiend. We pakken groots uit en de klappen vallen in het niets, mocht je ze al vervelend vinden.quote:
Iddquote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef egeltje1985 het volgende:
I rule!
Trouwens, vaak kun je het nummer ook wel gokken, gewoon de tekst typen die ze zingen.
boom alleen was ook goedquote:Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, dat is een van de spelfouten die ie niet over het hoofd ziet. bengaboys was wel goed.
Of snel googlen... Die zijn gewoon suf.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef onderjas het volgende:
Mensen die het checken op hun telefoon.
Dat is lame, amar dan ben je wel laat denk?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef onderjas het volgende:
Mensen die het checken op hun telefoon.
mooizo, want eerst was het een beetje te rustig soms. Die fransen weten niet wat ze overkomt.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
geweldig, vooral dat die hele hitskamer vol zit met fokkers
Anti-reclame voor Nederland. Zo'n ongekend sneue afvaardiging.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
mooizo, want eerst was het een beetje te rustig soms. Die fransen weten niet wat ze overkomt.
Gister zat je er ook tochquote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
mooizo, want eerst was het een beetje te rustig soms. Die fransen weten niet wat ze overkomt.
Heb ik ook vaak. Daarom is het ook leuker om met een groep te spelen, vrienden ofzo, want dan weet altijd iemand het wel. Tenzij het craig david is. Die weet ik nooit.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Verschrikkelijk kutspel. Steeds ken ik het nummer en meezingen maar kan ik niet op de artiest/titel komen.
BECAUSE IS CAN'T SLEEP TIL YOU'RE NEXT TO ME.!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak. Daarom is het ook leuker om met een groep te spelen, vrienden ofzo, want dan weet altijd iemand het wel. Tenzij het craig david is. Die weet ik nooit.
Nee dankjequote:Op maandag 29 maart 2010 12:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Gewoon vaker tmf/mtv kijken, ken je ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |